FF Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Denna måltid är Maitans fel, hittade några ostfyllda pannbiffar i kylskåpet. Det var bara att fram stekpannan, och fixa resten.. Tyvärr har ingen Chang hemma, så det fick bli en Slots guld.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Denna måltid är Maitans fel, hittade några ostfyllda pannbiffar i kylskåpet. Det var bara att fram stekpannan, och fixa resten.. Tyvärr har ingen Chang hemma, så det fick bli en Slots guld.. FF Dom där var ju bara halvfärdiga he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Fan Enis.. du har bra ölsmak... Får snart skicka dig ett fejkat hedersmedborgarpass.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Denna måltid är Maitans fel, hittade några ostfyllda pannbiffar i kylskåpet. Det var bara att fram stekpannan, och fixa resten.. Tyvärr har ingen Chang hemma, så det fick bli en Slots guld.. FF Härligt FF en fråga är det skivad Skogaholmslimpa för det är nåt man saknar. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 /ENis Enis din göttegris f-n va gött det ser ut. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Grilltallrik Ser överkörd ut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Kolbulle. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Smaskade till det så här på lördagskvällen. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Guaytiao Saweedeen.. PS..hur i helv transkriberas gauytiao till svenska bäst? Gå ej till Lao. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 (ändrad) FF idag blev det köttbullar inlagd gurka,svamp , morötter och lingon och några pilsner Ändrades Augusti 6, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Lite enklare mat idag. Pasta med... ..svenska skogsfrukter och grönsaker.. .och blandat med lite thailändska grönsaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Så där ja tjockis precis vad jag behöver efter en helg med för mycket bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Smaskade till det så här på lördagskvällen. 55555 å fy fan sånt gillar ja När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Lite enklare mat idag. Pasta med... ..svenska skogsfrukter och grönsaker.. .och blandat med lite thailändska grönsaker. Såg gott ut buzzen men du får lära dig av Enis ta en liten tallrick å lägg käket där å sen plåta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 FF idag blev det köttbullar inlagd gurka,svamp , morötter och lingon och några pilsner Jäkla gottegris När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Hej Idag har frugan lyckats igen... Hel kyckling tillredd i en micro för 2200 Baht... Kyckling, grönsaker, ris och ett par glas vatten blev det till middag. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Goa matbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Hej Idag har frugan lyckats igen... Hel kyckling tillredd i en micro för 2200 Baht... Kyckling, grönsaker, ris och ett par glas vatten blev det till middag. Ha en bra dag! Billig micro? Ser smarrigt ut dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 (ändrad) Lite enklare mat idag. Pasta med... ..svenska skogsfrukter och grönsaker.. .och blandat med lite thailändska grönsaker. Buzzen det där såg gött ut, det var grädde i sista bilden? Mvh Maitan. Ändrades Augusti 7, 2011 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Hej Idag har frugan lyckats igen... Hel kyckling tillredd i en micro för 2200 Baht... Kyckling, grönsaker, ris och ett par glas vatten blev det till middag. Ha en bra dag! 2200 Baht låter en aning dyrt för en kyckling, var det gåsleverpaté i den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Billig micro? Ser smarrigt ut dock. Det är sant, ska man läsa det gramatiskt så var det faktiskt inte kycklingen som var dyr utan mikron som var billig. Får ta tillbaka mitt förra inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 (ändrad) 2200 Baht låter en aning dyrt för en kyckling, var det gåsleverpaté i den. Mikron ingick kanske i priset? Edit.. man kanske skulle testa att uppdatera sidan lite oftare.. Ändrades Augusti 7, 2011 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Buzzen det där såg gött ut, det var grädde i sista bilden? Mvh Maitan. Det var ganska smaskens.. men inget grädde. Krääm Frääsh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu