Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Men det e en slots guld på bilden he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 synd att du hade så brottom... eller tur för mig.. som fick spara alla ingridienser till idag och kunde sleva i mig dubbla portioner av... Turkisk yougurt och rosmarin marinerad fläkkarré som kolgrillades... till det timjanpotatiskaka samt en kantarellsås. Din jäkel min favorit, näsya gång säger jag att bilen är trasig när jag kommer till valbo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 synd att du hade så brottom... eller tur för mig.. som fick spara alla ingridienser till idag och kunde sleva i mig dubbla portioner av... Turkisk yougurt och rosmarin marinerad fläkkarré som kolgrillades... till det timjanpotatiskaka samt en kantarellsås. Vad tycktes om den gyllene fasanen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Vad tycktes om den gyllene fasanen? Ahha vad det som det stod på etiketten.. mumsish. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Ahha vad det som det stod på etiketten.. mumsish. Japp.. det är ju en fejktjeck (slovak) men duger ok ändå.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Guaytiao Saweedeen.. PS..hur i helv transkriberas gauytiao till svenska bäst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 PS..hur i helv transkriberas gauytiao till svenska bäst? Kuttijao .kanske "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Guaytiao Saweedeen.. PS..hur i helv transkriberas gauytiao till svenska bäst? Nudelsoppa. Eller i ditt fall nudelsoppa på en svensk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Guaytiao Saweedeen.. PS..hur i helv transkriberas gauytiao till svenska bäst? Nu får du sluta käka å åka och handla bärs åt mig istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Nu får du sluta käka å åka och handla bärs åt mig istället Skål! PS. Du kan väl inte dricka bärs.. du jobbar ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Skål! PS. Du kan väl inte dricka bärs.. du jobbar ju. Grrrr jo jag gör ju de... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Fulöl "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Kuttijao .kanske Går ju inte... borde börja med guay, guajj, goai tycker man ju. Man kan ju inte skriva kujab om "guaj jabb" t.ex. Efter att ha fått hjälp av frugan med hur det stavas så är min gissning följande numera... guyjabb guytiao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Råkade öppna mikron och till min fasa hittade jag två dagar gammal Som Tam Pla .., tog mej i kragen och stekte på en falukorv!!! Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Fulöl Jag anmälde just ditt inlägg till moderatorerna för förtal. Det är finöl! PS. Efter att ha fortsatt diskussionerna med frugan så gäller för närvarande följande i vår familj. Guayjabb guaytiao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Blev lite grillning till kvällen, fläskytterfile+squash+potatissallad. Har funderat lte på det här med fläskytterfile, är detta nåt nytt påfund eller har det alltid funnits, vet inte att jag sett det förr om åren, endast sista 2-3 åren. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Fläskytterfilé är detsamma som benfri kotlett/kotlettrad. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fl%C3%A4skk%C3%B6tt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Det är samma som benfri kotlett, låter bara finare så handlarn´ kan ta ut lite extra "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 se där se, denna kostade 55 kr/kg, så där tjänade dom nog inge extra, men god var den. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Jag anmälde just ditt inlägg till moderatorerna för förtal. Det är finöl! PS. Efter att ha fortsatt diskussionerna med frugan så gäller för närvarande följande i vår familj. Guayjabb guaytiao Tänkte skriva fulöl , men gjorde inte det ,tänkte bara högt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 (ändrad) Fläskytterfilé är detsamma som benfri kotlett/kotlettrad. http://sv.wikipedia.3%A4skk%C3%B6tt Sedan är den preparerad med ngt så den ska bli mör , som också tar bort köttsmaken så köper aldrig det Ändrades Augusti 5, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Grilltallrik Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 fi f-n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Grilltallrik Majsråtta? Gott så länge man inte sre vad det är! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Sedan är den preparerad med ngt så den ska bli mör , som också tar bort köttsmaken så köper aldrig det Jag köper vanlig kotlettrad , benar ur den o kokar gryta på benen. "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu