otto Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Hoy det är dom näst bästa hoyerna ? jag vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Enis borde bli Bannad för alla goa matbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Enis borde bli Bannad för alla goa matbilder Kantarell och köttfärspaj idag.. supergod . men ingen bild "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Dagens grilltallrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Goong Pad Prik (heter det enligt kokboken) med klibbris förstås. Nya spisen fungerade utmärkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Pannkakor med blåbärssylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Rostbiffs macka till frukost Har man tur kanske det blir grillat på altan hos gourmeten i valbo i kväll he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Rostbiffs macka till frukost Har man tur kanske det blir grillat på altan hos gourmeten i valbo i kväll he he Visa har de bra dom Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Rostbiffs macka till frukost Har man tur kanske det blir grillat på altan hos gourmeten i valbo i kväll he he Se då till att tapatalken funkar! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Vissa har de bra dom Jo en del har det medans jag fick lasta en 10m meters segelbåt kl 0600 i morse, masten 15 m så blev att hänga rödflagg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Jo en del har det medans jag fick lasta en 10m meters segelbåt kl 0600 i morse, masten 15 m så blev att hänga rödflagg Själv har man inte kommit upp ur sängen än Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Lite blandad seafood .. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 ... sen var det dags for middag... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Goong Pad Prik (heter det enligt kokboken) med klibbris förstås. Nya spisen fungerade utmärkt! Det där såg göörr gött ut + karman slut kommer senare. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Rostbiffs macka till frukost Har man tur kanske det blir grillat på altan hos gourmeten i valbo i kväll he he Var tog du vägen. här har man suttit och underhållit grillen hela kvällen... nu släcker jag ner på altanen och går in i värmen... Skål "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Var tog du vägen. här har man suttit och underhållit grillen hela kvällen... nu släcker jag ner på altanen och går in i värmen... Skål Blev stress som vanligt är i malung nu senare i falun kanske man ser lappskrället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Käkade frukost och fick dam-sällskap i knät Hennes syrra slocknade vid mina fötter istället Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Kaffe i vansbro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Livet är väl bra orättvist ibland...Fredag å allt, så himla sugen på stekt bacon med ägg och prinskorv. Lite croissants med pålägg och gärna några hash browns. Till det latte med Maitans vackra mönster på och lite nyplockad frukt. Och allt man får är att sätta tummen i några torra frallor och fylla med tubost. Vart tog världens rättvisa vägen? Lite bilder på vad jag skulle vilja ha...bara för att plåga mig ytterligare...Nä nu måste jag gå, jag hungrar ihjäl...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Livet är väl bra orättvist ibland...Fredag å allt, så himla sugen på stekt bacon med ägg och prinskorv. Lite croissants med pålägg och gärna några hash browns. Till det latte med Maitans vackra mönster på och lite nyplockad frukt. Lite bilder på vad jag skulle vilja ha...bara för att plåga mig ytterligare...Nä nu måste jag gå, jag hungrar ihjäl...! Men va f*n har du installerat en spionkamera i mitt kök /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Pasta, nachos och en Heineken på Pudong flygplats är inte helt fel efter en vecka med suspekt, om än oftast rätt god, mat i Kinas Hinterland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Nu är man gräsänkling. Men försökte styra upp något som skulle likna isaan-mat. Ganska nöjd med resultatet faktiskt. Det avnjöts med en bättre rosé i brist på annat. Vilket dock smakade alldeles förträffligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Nästan som thailänskt, kyckling med currysås o lite grönsaker. Avnjutades med en sort guld 5,9.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Nästan som thailänskt, kyckling med currysås o lite grönsaker. Avnjutades med en sort guld 5,9.. FF Men det e en slots guld på bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Blev stress som vanligt är i malung nu senare i falun kanske man ser lappskrället synd att du hade så brottom... eller tur för mig.. som fick spara alla ingridienser till idag och kunde sleva i mig dubbla portioner av... Turkisk yougurt och rosmarin marinerad fläkkarré som kolgrillades... till det timjanpotatiskaka samt en kantarellsås. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu