Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Efter att ha kört gumman till svampskogen så smakade en svampmacka helt OK “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Färsk Pasta med bacon och trattissås Hallon till efterrätt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Hallon till efterrätt Såg ut som björnbär.. men vad mer? Hallon till efterrätt Såg ut som björnbär.. men vad mer? Hallon till efterrätt Såg ut som björnbär.. men vad mer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Såg ut som björnbär.. men vad mer? hallon från trädgåren. med ryska tillbehör Såg ut som björnbär.. men vad mer? hallon från trädgåren. med ryska tillbehör "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 En vegetarisk "Entrecôte"... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Blev en toast skagen till frukot kaffet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Blev en toast skagen till frukot kaffet Bilden är lite otydlig Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Bilden är lite otydlig Jo glömde kameran i bilen och mobilversionen funkar inte för tillfället men har nog ngn gammal bild att bjuda på , blir en från i Thailand i vintras Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Jo glömde kameran i bilen och mobilversionen funkar inte för tillfället men har nog ngn gammal bild att bjuda på , blir en från i Thailand i vintras Aloi Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Aloi Fast vart goare i går för då fick man några klara till mackan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Lite kyckling, blev det Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 31, 2011 Dela Inlagd Juli 31, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Mums. ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Hoy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Gårdagens mat när man lunchade med gourmeten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Macka men en rökt laxröra "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Sweet and sour wok med nudlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Gårdagens mat när man lunchade med gourmeten Va tusan Sam du kan ju laga mat, nu vill jag se vad du fixar själv. Kom igen nu, jag vill se din egenlagade, inte vad har råd att köpa.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 (ändrad) Va tusan Sam du kan ju laga mat, nu vill jag se vad du fixar själv. Kom igen nu, jag vill se din egenlagade, inte vad har råd att köpa.. FF Nu vet jag inte vad du svammlar om , gårdagens mat var en hederlig dagens och angående min egenlagade mat så har jag nog lagt in bilder på den här så dom flesta tröttnat men ok har får du lite bilder på käk jag fixade till i vintras i Thailand allt utom sillen har jag fixat själv Rödbetsalladen gjorde jag själv från grunden kokade in rödbetor osv Ändrades Augusti 2, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 (ändrad) Nu vet jag inte vad du svammlar om , gårdagens mat var en hederlig dagens och angående min egenlagade mat så har jag nog lagt in bilder på den här så dom flesta tröttnat Nej för tusan in med fler matbilder bara, så lätt tröttnar vi inte Ändrades Augusti 2, 2011 av Caveman ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Nu vet jag inte vad du svammlar om , gårdagens mat var en hederlig dagens och angående min egenlagade mat så har jag nog lagt in bilder på den här så dom flesta tröttnat De kanske läser på fel forum? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 Nu vet jag inte vad du svammlar om , gårdagens mat var en hederlig dagens och angående min egenlagade mat så har jag nog lagt in bilder på den här så dom flesta tröttnat Dina kokonster är nästan i Enis klass, jag tröttnar inte se vad du klararar av i köket,,, FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Augusti 2, 2011 Dela Inlagd Augusti 2, 2011 (ändrad) Det blev en ungsbakad makrill med rödlök och hackad tomat å lite dill,å lite smör. Ändrades Augusti 2, 2011 av hoggarn Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Här blev det en macka med färskpotatis och rökt makrill “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 3, 2011 Dela Inlagd Augusti 3, 2011 Diverse Thai i ett lokalt nudelkök Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu