Sam sip sam Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 Våfflor vispgrödde och egen skördade blåbär Offe Mums Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 Pytt. Ser gott ut, men måste hamna högst upp på kolesterol-listan! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 Ser gott ut, men måste hamna högst upp på kolesterol-listan! HeHe... full med nyttighter. såsom flott, färskpärer, fläskkotlett, choritzo, rödlök samt ägg och inlagda rödbetor... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 (ändrad) Rödbetorna är ju nyttiga iaf! Ta inte för många av dom. Ändrades Juli 21, 2011 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 Jobba ihop med en kille i Forsmark för länge sedan som skulle köra en rödbetsdiet Han blev lite orolig när han började pissa blod......innan han kom på att det kanske var rödbetorna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 21, 2011 Dela Inlagd Juli 21, 2011 Man brukar gå upp några kg per månad i Thailand. Inte ner. Skickat från en halvfet helgalkis. Inte jag Svettas som en gris och äter som en höna samt dricker mycket lite annat än vatten eftersom jag kör bil hela tiden Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Havregrynsgröt med ägg på Margarita station AC I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Blåbär med mjöjk ock en klick grädde. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Tog min fantaskiga matlagingskonst, till högre höjder ikväll. Så detta bjöd jag frugan på, helt självlagat.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Fy tusan FF.Du är en jävel i köket.klara du o koka korven alldeles själv?...eller va den stekt?.gastronomi på hög nivå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Fy tusan FF.Du är en jävel i köket.klara du o koka korven alldeles själv?...eller va den stekt?.gastronomi på hög nivå... Hehe... nu ska du inte vara sån! God varm korv kräver bra råvaror och kunskap... ej en trivial rätt att tillaga. Jag skämtar icke. Själv är jag expert på att köra frysta bröd plus korv i mikron Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Hej Enis jag tycker du är elak med oss, med att visa oss sådana läckerheter. Vi som knappt kan koka ägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Marineringen av kycklingfilen ser inte så god ut, men det blir jättebra.. Nu är det färdig fuskgrillat, ser lite bättre ut nu.. Och frugans potatisallad är inte fel heller. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 kare lite grönt lite dynamit framm me Thaigrillen Kocken Mo katta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Idag vart det svamp- och blåbärsplockning men även en del hallon plockades. Kantarellerna hamnade till slut i en omelett men innan skulle vattnet stekas bort. För första gången gjorde jag en blåbärspaj och en hallonpaj, resultatet blev bra och det intogs med lite kall vaniljsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Lillkrabban ser stolt ut 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Lillkrabban ser stolt ut 5555 Hon älskar plocka svamp och blåbär, det går ju inte att få hem henne från skogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Hon älskar plocka svamp och blåbär, det går ju inte att få hem henne från skogen. Känner i gen det där När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Halleluja Amen blev thaislafs idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 (ändrad) Lillkrabban ser stolt ut 5555 TYcker det ser mer hungrigt ut! Men söt är hon! Ändrades Juli 26, 2011 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Halleluja Amen blev thaislafs idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Även solen har fläckar "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Även solen har fläckar Jag lovar ingen sol idag bara moln här Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Pannbiffsmacka hos Maitian MUMS !!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 26, 2011 Dela Inlagd Juli 26, 2011 Halleluja Amen blev thaislafs idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Synd du inte var i krokarna .så du kunde få smakat på frugans lunch Kycklingfötter Men tånaglarna vart avklippta :rotfl: LITE MALEN FISK PIFFAR UPP SMAKEN :frown: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Äkta ISSAN mat ala surfaren Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu