Sam sip sam Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Stekta ölandskroppkaor med ölandslimpa till fy fan va gott ,ex frun var snäll och handlade med sig hem till mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Blev lite IL mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 New York Steak på piren i Monterey Sedan lite efterrätt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Stekta ölandskroppkaor med ölandslimpa till fy fan va gott ,ex frun var snäll och handlade med sig hem till mig Låter väldigt gott, nästan lika gott som stekt fläskpalt med lingonsylt och en stor klick smör. Rena hälsokosten. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 (ändrad) Till lunch här i Saigon fega man ur och beställde nudlar med mixed seafood när det fanns både duva och sniglar på menyn. Till det vart det en öl första på över 1 år. Och sen fick man en publik på 4 servitriser som storögt tittade på när farangen åt med pinnar när dom varit dit flera gånger och visat att det minsann fanns både gaffel och sked på bordet. Ändrades Juli 17, 2011 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Goulaschsoppa månne såg jäkligt mumsigt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Som tam, sticky rice och grillad kyckling på stranden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Ja idag blir det pommes och panerad schnitzel för det har ungjävlarna sagt så bara att köra igång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Har precis flottat i mig en kebabpizza... Så nu kan jag återgå till min kära säng och tv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Ja idag blir det pommes och panerad schnitzel för det har ungjävlarna sagt så bara att köra igång Men bjud då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Men bjud då JA VAR ÄR DU HAR VÄNTAT I 20 MIN PÅ T CENTRALEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 JA VAR ÄR DU HAR VÄNTAT I 20 MIN PÅ T CENTRALEN Du vet väl hur sj är Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Goulaschsoppa månne såg jäkligt mumsigt ut Jupp, bara ett fel på den.. den inmundigades ej på Beergarden "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Jupp, bara ett fel på den.. den inmundigades ej på Beergarden Tror nog jag kan få i mig en i valbo också ,33:an som kanske passerar valbo inom kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Käkat mexikanskt på en lokal restaurang i Morro Bay, Kalifornien Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Sjalv blev jag bjuden till en svensk har i Udonthani pa kalops med blabarspaj. Det ni vanner satt javligt bra.Helt underbart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tasa Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Norsk lax från tesco och dillpotatis. Till dessert blir det.... Mbh tasa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Ja di är svårflörtade ungdomarna stek en hamburgare nästa gång Helt ratt sjalv vart det Big Mac i Nonthanburi idag! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Idag har det bara varit äkta philippinsk mat. 2ggr på jollibee först nå friterad kyckling med ris, sen till frukost pannkaka med honung och smör. Nu vart det lunch på Shakeys en grekisk sallad + Pizza. I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Pyttipanna med ägg och rödbetor mumss,det du lamai64 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Dagens mellis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 (ändrad) Efter nån vecka uppe i Isaan så blir man (i alla fall jag) grymt sugen på lite farangmat. Speciellt en rejäl frulle. Som tur var så hade jag köpt in nödvändiga ingredienser för att göra en liten breakfast. Det var ren och skär lycka att inmundiga nedan mat i lugn och ro. Inte något sticky rice så långt ögat kan nå. Kompletteras med valfri öl, i detta fall en iskall Chang. Ibland kan det enkla och okomplicerade vara det allra bästa. Ändrades Juli 18, 2011 av Khun Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Grillad fläskytterfile med paprika championer + färdigköpt potatisgratäng... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 18, 2011 Dela Inlagd Juli 18, 2011 Om frun själv får välja. För egen del blev det landgång med falukorv. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu