Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Själv åt jag goda stora hemlagade köttbullar, ris med chilisås Sedan fick jag diarré SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 mamma scan och snabb makaroner Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 (ändrad) Tja. Det här kanske kan bli någe.. Bidde helt OK.. kolgrillade rosmarininsmorda fläskkotletter till det en Cambozola toppad blandsallad medd lite gosaker som oliver, körsbärstomater, salta jordnötter olivolja och honung och en cayennepeppar creme fraise. /Enis Ändrades Juli 11, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 En rejäl burgare på Planet Hollywood vid Times Square Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Maten blev smörstekta potäter falukorv till Pen pannbiff till mig med gräddsås Kermakastike, helt ok. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 (ändrad) En "Spagetti Carbonara" i "little Italy" på södra Manhattan Ändrades Juli 12, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Tonfisk och en Pepsi I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fard Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Kyckling och ris Gott och närande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Fläsktv uppvärmd köttfärslimpa med o sås o potäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Ursäkta Men när nån (sam sip sam som jag inte är nåt större fan av) Ja där ser man, jag vet inte riktigt vad jag gjort dig för illa, skulle vara kul att veta, jag tycker du är ok För övrigt blev det köttfärslimpa idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Håller som bäst på steka hamburgare, se upp mc, nån som vet om tillbehören ska ligga uppe på själva burgaren eller under eller både och eller kvittar det, för övrigt gott men ett j-a slafs att äta. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Håller som bäst på steka hamburgare, se upp mc, nån som vet om tillbehören ska ligga uppe på själva burgaren eller under eller både och eller kvittar det, för övrigt gott men ett j-a slafs att äta. mvh walle Vad har du för kryddor i köttfärsen Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 haha min matkunskap gör att det blir färdig burgare från affärn, bara att ateka, men det kan man väl lära sig att göra, fixar iaf köttbullar själv. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 33:an, Köttfärslimpa e Svenskslafs va?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Idag va vi på ett ställe där många önskade att dom vore... Jajo en sanning med modifikation dådå All vår väntan är tung... Å vad väntar vi på då?? Jo för att prata 33-språk Thaislafs. Yam Bamuck Phat prik goong och Phat kapao nua Maten va bra och jag vill härmed rekomendera stället som ligger vid Hornstull i Fjollträsk. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 33:an, Köttfärslimpa e Svenskslafs va?? Njae ganska fast faktiskt Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Idag va vi på ett ställe där många önskade att dom vore... Jajo en sanning med modifikation dådå All vår väntan är tung... Å vad väntar vi på då?? Jo för att prata 33-språk Thaislafs. Yam Bamuck Phat prik goong och Phat kapao nua Maten va bra och jag vill härmed rekomendera stället som ligger vid Hornstull i Fjollträsk. Har sett värre he he det där hade till och med jag fått ner Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Har sett värre he he det där hade till och med jag fått ner Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Hehe jaa det va riktigt bra, men man börjar skönja att överetableringen av Thairestauranger. Den enda Thaikrogen med kö i Sthlm är the Thaiboat. Å de beror inte på maten, men kanske på miljön??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Ja där ser man, jag vet inte riktigt vad jag gjort dig för illa, skulle vara kul att veta, jag tycker du är ok För övrigt blev det köttfärslimpa idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ja du Rxxx tror inte du behöver bekymra dig så mycket över min lilla parantes, som du säkert förstår så skrev ja detta inlägget i ett mycket påverkat tillstånd Om jag ska försöka förklara mig så är det väl att man skapar sig en bild över en människa bakom ett internetnick efter att ha läst vad han skrivit under ett flertal år, i ditt fall tror jag att du var med redan 02-03 när jag började läsa på olika thaiforum Hur som helst så förmodar jag att det är ditt prat om thaislafs och liknande som fick mig att skriva att jag inte var något större fan av dig, man tar nog detta lite negativt om man bor ihop med en kvinna från Thailand som jag gör. Hoppas vi kan supa till tillsammans i Göteborg och reda ut detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Lite svampsoppa å öl öl öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Smööööörebrööööd En bröabit med fläskkotlett å stekt ägg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herdo Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Pannbiff med löksky, avsluta med kaffe o avec Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Pannbiff med löksky, avsluta med kaffe o avec Lyxlirare Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Allas favorit i Thailand....Pytt i panna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Kalops Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu