Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Tallviking

Såg helt Ok ut för att vara konferensmat

Hotellet som vi har konferensen på är inte direkt "economy class" :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Finanserat av skattebetalare? he he

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Tallviking

Finanserat av skattebetalare he he

Varför skulle det vara det ?

Och vilka skattebetalare skulle det vara då ?

Dela på andra sajter

Sam sip sam

:)

Varför skulle det vara det ?

Och vilka skattebetalare skulle det vara då ?

Ja inte vet jag , tänkte du skulle svara på det :)

Dela på andra sajter

Tallviking

:)

Ja inte vet jag , tänkte du skulle svara på det :)

Så varför ger du ett påstående om något du inte vet ???

Dela på andra sajter

Varför svara du med frågor ?sarcastic.gif. Mvh Hnhuh.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ber så hemskt mycket om ursäkt för jag glömde frågetecknet , men nu är det där , trodde att du förstod vad jag menade

Dela på andra sajter

Tallviking

Varför svara du med frågor ?sarcastic.gif. Mvh Hnhuh.gif

För jag vill veta varför han vräker ur sig ett spydigt påstående utan att han har en aning om vad han påstår

Och dessutom på något konstigt sett verkar tycka det är komiskt.

Dela på andra sajter

För jag vill veta varför han vräker ur sig ett spydigt påstående utan att han har en aning om vad han påstår

OKgreat.gif. Mvh Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Sam sip sam

N får du ta och ge dig " vräker ur sig spydigt påstående# tydligen känsligt detta som jag skrev innan så skulle det vara ett frågetecken ok

Eftersom du tar illa vid dig så drar jag slutsatsen att det är skattefinanserat :crazy: för att slå lite bränsle på elden

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Tallviking

Ber så hemskt mycket om ursäkt för jag glömde frågetecknet , men nu är det där , trodde att du förstod vad jag menade

Så varför ställde du frågan och varför skulle det vara skattebetalare som betalar den här konferensen i USA ?

N får du ta och ge dig " vräker ur sig spydigt påstående# tydligen känsligt detta som jag skrev innan så skulle det vara ett frågetecken ok

Eftersom du tar illa vid dig så drar jag slutsatsen att det är skattefinanserat :crazy: för att slå lite bränsle på elden

Du är pinsamt fel ute vilket du tydligen inte fattar.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Så varför ställde du frågan och varför skulle det vara skattebetalare som betalar den här konferensen i USA ?

Du är pinsamt fel ute vilket du tydligen inte fattar.

Varför kan det inte vara det , proffesorer och ministrar brukar väl vara skattefinanserade ?

och varför skulle det vara pinsamt , det var ju ett skämt från början , men du eldar ju upp dig som fan

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Varför kan det inte vara det , proffesorer brukar väl vara skattefinanserade ?

och varför skulle det vara pinsamt , det var ju ett skämt från början , men du eldar ju upp dig som fan

Förvånad giggle.gif? Brukar inte vara svårt o elda upp den långewhistle.gif. Mvh Hnjap.gif

Dela på andra sajter

Tallviking

Kan intyga att Sveriges skattebetalare inte bidragit till denna konferens

Hur exakt alla de andra ländernas delegater, ministrar, chefer, studenter etc finansierat sina resor och annat kan jag av ganska naturliga skäl inte svara på själv

Ämnet rör sig runt sjukvård och sjukhus och det om något brukar vara av intresse att satsa på för skattepengar

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ämnet rör sig runt sjukvård och sjukhus och det om något brukar vara av intresse att satsa på för skattepengar

Ja då förstår jag att när det gäller sjukvård och sjukhus får det ju kosta lite extra :)

Dela på andra sajter

Det var tamme F*n vad det snattras i denna tråd ;)

Låt maten tysta mun .

post-3356-0-98490000-1310246765_thumb.jp

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Tallviking

Ja då förstår jag att när det gäller sjukvård och sjukhus får det ju kosta lite extra :)

Kopplingen till att hotellet inte är "economy class" är främst att inga "vanliga" hotell klarar av så stora konferenser med så många utställare och deltagare

Just nu pågår slutdebatten på scen med representanter i ledande regeringsställningar från Malaysia, Irak, Kanada, Sydafrika, USA och UK samt diverse multinationella organisationer

Dela på andra sajter

Äkta Parisare på Älgfärs och kantarellhack på grekiskt lantbröd (Svenska motsvarigheten går knappt att få tag på längre) och massor av Västerbottenost...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Academy Awards dinner på avslutningsfesten på konfrensen

post-3404-0-68936800-1310300175_thumb.jp

post-3404-0-34917000-1310300219_thumb.jp

Dela på andra sajter

Nått kyckling slafs med thai spagetti

[/q

Förmodligen jättegott men presentationen var ju inte 100!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Snabblunch på South station i Boston innan vi klev på tåget till New York

Pizza och Wok

post-3404-0-84758000-1310336326_thumb.jp

post-3404-0-89352700-1310336346_thumb.jp

post-3404-0-48394100-1310336386_thumb.jp

Dela på andra sajter

Kopplingen till att hotellet inte är "economy class" är främst att inga "vanliga" hotell klarar av så stora konferenser med så många utställare och deltagare

Just nu pågår slutdebatten på scen med representanter i ledande regeringsställningar från Malaysia, Irak, Kanada, Sydafrika, USA och UK samt diverse multinationella organisationer

Ursäkta ordvalet men fan va dryg du är Tallviking

Jag har läst dina inlägg sen du började skriva här och alltid retat mig på att du inte kan erkänna när du har fel, tror inte jag har träffat nån som liknar dig sen jag gjorde värnplikten 88-89

Du har skickat ett flertal bilder senaste veckan där du visar ditt arbete på någon internationell konferans, ok säkert nån som är intresserad av detta.

Men när nån (sam sip sam som jag inte är nåt större fan av) försöker skoja lite så brinner du av som om han hade anklagat dig för landsförrederi, ett gott råd slappna av lite

Det jag undrar mest över är hur du klarar att vistas i Thailand där ingenting blir som man tänkt sig, och man måste anpassa sig varje dag till oförutsedda händelser (eller är det bara jag som råkar ut för detta?)

Detta är skrivet under påverkan av en semesterfylla om det är nån ursäkt (skulle vaa roligt att supa till ordentligt med dig långe viking nån gång, det är först då man lär känna människor jag kanske blir överraskad)

Dela på andra sajter

Blev bjuden på grillat valkött av en norrman för ett par dar sen som nattamat på ett party vid Umeälven.

Glömde ta med kameran och lika bra var väl det eftersom anrättningen varken såg god ut eller gav mig mersmak.

Den gräddstuvade renskaven tidigare på dan var dock en höjdare.

Det är väl lugnast att tillägga att ingen av anrättningarna var skattefinasierade. :dance1:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...