amja Inlagd Juni 22, 2011 Dela Inlagd Juni 22, 2011 Frossare där! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 22, 2011 Dela Inlagd Juni 22, 2011 (ändrad) Frukost + lunch + middag . och en svensk jordgubbe... promotion ... köper 5 liter imorgon... jävlar vad gott det är ..SVENSKA JORDGUBBAR!!! /mvh Ändrades Juni 22, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 22, 2011 Dela Inlagd Juni 22, 2011 Stegepäror å lide ungerska körvar fra igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
softaren Inlagd Juni 22, 2011 Dela Inlagd Juni 22, 2011 5 kilkenny = proppmätt.(alla kulor kvar i burkarna). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 24, 2011 Dela Inlagd Juni 24, 2011 Midsommarlunch. Sill å de. Chang så klart. Och en liten klar. Jag glömde köpa jordgubbar men jag hittade något annat rött i kylen Fortsatt trevlig helg till er alla Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 24, 2011 Dela Inlagd Juni 24, 2011 Har precis gjort en pannkakssmet som ska dra några timmar sedan blir gräddning och ett kallt glas mjölk till mumma det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Även idag blev det en stadig hotellfrukost som jag ger 5 rattar enligt den klassiska Trafikmagasinet-skalan. Efter att ha spenderat hela dagen utomhus var gumman trött och vill / orkar inte äta på lokal i kväll så jag smet snabbt och lätt upp till den 23:e våningen Tog mig en kall medans jag funderade över kvällens mat intag Och bestämde mig ganska snabbt för 2 st riktiga godingar Gick ner på rummet och väckte gumman och hon blev mycket nöjd med resultatet! Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Det blev ingen gourmet idag. F1 kval och mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Tjärknul "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Tjärknul Enis din gormét - tjärknul är det någon starkdoftande nattverksamhet? Annars är ju tjälknöl riktigt gott, om man har tid att vänta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 (ändrad) Enis din gormét - tjärknul är det någon starkdoftande nattverksamhet? Annars är ju tjälknöl riktigt gott, om man har tid att vänta. Kärringa ligger ock snarkar så där blir det inget. Knölen smakade utmärkt tillsammans med sallad, potatisgratäng och svart vinbärsgelge Ändrades Juni 25, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Hej Eftersom midsommar är ett okänt begrepp i Thailand så var det jobb som vanligt, och midsommardagen var det lite mycket på jobbet så det blev en sån där 15 timmars arbetsdag igen Men vad gör det när det är roligt på jobbet? Dagens lunch blev en latis, dvs köpa och frakta hem.. Somtam för 30 Baht till frugan. En hel grillad kyckling, två påsar sticky rice och en skål med chilli att doppa kycklingen i för mig. Totalt 120 Baht. PS! Det var tanten som köpte maten så skyll inte på mig Ha en gör bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Idag tillagade jag Spaghetti Carbonara light alá ärta surprice. Hemligt gammalt familjerecept, har gått i arv från Isbit till Isbit. Görgött eller vad det nu kan heta i Götet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Jäklar Hann äta upp resten av midsommarsillen innan jag hittade kameran Dessutom glömde jag nubben Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Färsbiff med pepparsås Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Kanelbulle med kaffe på Avenyn Postat med en Android, för oss med en IQ över 99! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Tillbaka i lägenheten efter dagens utflykt i Tyrolen så tillagades en Tirolersschnitzel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Kokt renkött med mandelpotatis och pepparrotssås Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Kokt renkött med mandelpotatis och pepparrotssås Fritz.. Förbannade Fritte, nu kom jag på hur jäkla länge sedan det var sen jag käkade Ren.. Mmmmm. Lunch idag blev Khao phat nua, och snart blir middagen Phat kapao goong... inte fy skam de heller... Hon e duktig att laga mat hon Aya... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Förbannade Fritte, nu kom jag på hur jäkla länge sedan det var sen jag käkade Ren.. Mmmmm. Lunch idag blev Khao phat nua, och snart blir middagen Phat kapao goong... inte fy skam de heller... Hon e duktig att laga mat hon Aya... Men lugna ner dig Odin Jag tar med mig renskav när jag åker ner och sparar i frysen tills du och Aya kommer. Då blir det partyyy Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Men lugna ner dig Odin Jag tar med mig renskav när jag åker ner och sparar i frysen tills du och Aya kommer. Då blir det partyyy Fritz.. Det du Fritz det ser jag verkligen fram emot. Vi kan ju fixa en liten fest med ``norra´´Sverige tema, du fixar renskav och jag Sowattu (gryta/soppa) på älg och rotfrukter ala förr i tiden. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Kanelbulle med kaffe på Avenyn Postat med en Android, för oss med en IQ över 99! Är det en rackarebajsare i lilla koppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Är det en rackarebajsare i lilla koppen Ha ha ... om det vore så väl... Nä, sitter på 7-11 vid Valand som hade en fantastiskt trevlig tjej som expedierade mig. Kaffekoppen blev inte helt full då kaffet just tog slut så jag fick en espresso-shot som kompensation, så himla snällt. Bra spanläge där... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Ha ha ... om det vore så väl... Nä, sitter på 7-11 vid Valand som hade en fantastiskt trevlig tjej som expedierade mig. Kaffekoppen blev inte helt full då kaffet just tog slut så jag fick en espresso-shot som kompensation, så himla snällt. Bra spanläge där... Brukar tydligen vara det har jag läst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Till kvällsmål blev gammal fattig mansmat, rökt lax på knäckebröd.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu