Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Är det sant? Det där med att barn bajsar? Kan jag aldrig tro, det måste ju störa nåt enormt i boxdrickandet. Kan det inte bara förbjudas på kvällstid? Och sen kommer han med ett sånt skamligt förslag att vilja ha nåt att dricka! Herregud, han får väl vänta tills "Pappa" druckit ur boxen förfan... Och att titta på TV måste ju vara väldigt betungande för dig, jösses att sträcka sig efter fjärrkontrollen kan ju vara en risk att du stöter till grogg-glaset... Hoppas verkligen att du driver med mig/oss men tyvärr tror jag inte att det är så... Den sista meningen skärp dig om du ska ha nåt fruntimmer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 (ändrad) Är det verkligen så jobbigt att dela ut Lördagsgodis till barnen så att du måste ta en stänkare för att klara av det så råder jag dig till att antingen lägga in dig på torken eller låta barnen växa upp i en annan omgivning. Skärp dig för fan. Lugna dig nu, är övertygad om att Clion tar han om sin familj som sig bör. Jävligt jobbigt med folk som försöker mästra över andra på ett internerforum bara för att spela allan. "I grunden handlar det om att varje människa är större än sin situation och att vår framtid beror på vår förmåga att kunna känna sorg över det som gått förlorat". Vilket pucko du är. Ändrades Juni 11, 2011 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Lugna dig nu, är övertygad om att Clion tar han om sin familj som sig bör. Jävligt jobbigt med folk som försöker mästra över andra på ett internerforum bara för att spela allan. "I grunden handlar det om att varje människa är större än sin situation och att vår framtid beror på vår förmåga att kunna känna sorg över det som gått förlorat". Vilket pucko du är. Ja och så till ämnet vad åt ni idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Lugna dig nu, är övertygad om att Clion tar han om sin familj som sig bör. Tyvärr är jag inte lika övertygad, men den här soppan var god... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 (ändrad) Idag åt jag en underbar Padthai ihopknåpad egen speciall gjor av kärringen! Och den var fan i mig wUnderbar! Annat än svensk jävla husmanskost! Ändrades Juni 11, 2011 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Idag åt jag en underbar Padthai ihopknåpad egen speciall gjor av kärringen! Och den var fan i mig wUnderbar! Annat än svensk jävla husmanskost! Usch för thaislafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 11, 2011 Dela Inlagd Juni 11, 2011 Usch för thaislafs Oväntat svar från nå som inte en klara av riktig kvalitets öl? Chang beer då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Phimai Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Inatt åt vi latna (troligtvis felstavat). Vet inte varför jag total torskat så för denna rätt. Men det kanske har att göra med att jag dricker 1st singa till maten. Ja det är faktiskt sant. Jag dricker BARA 1st. Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Oväntat svar från nå som inte en klara av riktig kvalitets öl? Chang beer då! Risöl som bara smakar konserveringsmedel inte ens fattiga risbönder dricker det längre är väl bara alkisar och snåla faranger som dricker numera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Usch för thaislafs FEGIS När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 FEGIS Är man feg för man inte äter sådant som varken ser eller är gott , när det finns så mkt annat att äta kanske kommer den dagen man inte kan äta gott , men det är då det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 Är man feg för man inte äter sådant som varken ser eller är gott , när det finns så mkt annat att äta kanske kommer den dagen man inte kan äta gott , men det är då det 55555 Ronny ja e samma några riskorn går ju ner men ja några rätter är goda mvh retstickan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 55555 Ronny ja e samma några riskorn går ju ner men ja några rätter är goda mvh retstickan Jag åt thaislafs i bkk i vintras Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2011 Dela Inlagd Juni 12, 2011 (ändrad) Där ser mann sa käringa när håret brann Ändrades Juni 12, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 Lite dålig fart är det här, men det här åt jag ikväll.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Fläsk med löksås Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Jag ska laga kycklinglevermousse. Ska se om jag hinner ta en bild på rätten innan den slinker ner. Kycklinglevermousse med rödlök, sidfläsk, samt en skvätt madeira i. Det blir mumms. Jag ska koka några potäter till också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Hälsningar från jordens tak. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Fan. Den hamna fel. Jäkla ungar att störa när pappa sitter vid datorn. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 (ändrad) Sådärja! Typisk Sukhumvit takeaway. Ändrades Juni 18, 2011 av RoiET http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Grillat är godast !!!! idag vart den Älg, Vildsvin, Fläsk, Nöt och en massa annat så magen står i fyra hörn. Allt från grillat till Odins olika grytor. Mums !! Dessutom pastasallader och potatissallad samt grillad majs. I Vinterviken idag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Slottsstek Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Kanapeer med Camambert och jordgubb pa en lite toast, smarrigt, dock ej sa mattande. Men kanner pa mig att det blir fler godsaker ikvall/natt Skoljs ner med en kall ol, skal!! Ahhh, nu kommer det in mer mat Sa har sag det ut. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Blev lite mer god mat o dryck. Postat med en Android, för oss med en IQ över 99! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2011 Dela Inlagd Juni 22, 2011 (ändrad) MR Nobuzz hur går det med återhållsamheten gällande nattamackor? Skink och ostgrillad bagette toppad med gurka, lökringar, feferoni, creme fraise samt honung. /Enis Ändrades Juni 22, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu