Tommy Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 En nummer 33 med kyckling. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 129:- riksdaler, helt godkänt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Frugan jobbade idag så grabben och jag var och handlade lite gott,glömde att fota innan så ni får se resterna.Frugan drack vin och vi naturligtvis smakhöjaren mjölk Kungskrabba är för jäkla gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Kött och potatis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 (ändrad) Skalade några räkor .så¨blev 2 räksmörgåsar Ändrades December 13, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Skalade några räkor .så¨blev 2 räksmörgåsar Räkor är ju att betrakta som milda.. Med den mängden (som jag förmodar) nymalen svartpeppar så försvinner ju Räkans smak, eller? Så bilden föreställer eg. en majo-macka med svartpeppar? Där fick du tjyvgubbe... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Räkor är ju att betrakta som milda.. Med den mängden (som jag förmodar) nymalen svartpeppar så försvinner ju Räkans smak, eller? Så bilden föreställer eg. en majo-macka med svartpeppar? Där fick du tjyvgubbe... det ser mer ut än det är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Undrar hur mycket gifter det är i de där gurkskalen 33:an slafsar i sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Undrar hur mycket gifter det är i de där gurkskalen 33:an slafsar i sig? ekologiska naturligtvis ,men var bara dekoration ,får halsbränna av gurkskal ,så skalar alltid gurkan om jag ska äta den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 ekologiska naturligtvis ,men var bara dekoration ,får halsbränna av gurkskal ,så skalar alltid gurkan om jag ska äta den Givetvis, hade inte räknat med något annat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Undrar hur mycket gifter det är i de där gurkskalen 33:an slafsar i sig? Kan man dekorera maten med potatisskal också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Kan man dekorera maten med potatisskal också? kan man säkert ,en del grisar äter ju det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Givetvis, hade inte räknat med något annat.. son hustrun höll på med en sallad och då snodde jag lite och la på ,för jag är dålig på sallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 kan man säkert ,en del grisar äter ju det Nöff nöff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Och där med pasta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Räkor är ju att betrakta som milda.. Med den mängden (som jag förmodar) nymalen svartpeppar så försvinner ju Räkans smak, eller? Så bilden föreställer eg. en majo-macka med svartpeppar? Där fick du tjyvgubbe... Ni è så söta när ni sätter i gång... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Och där med pasta! ImageUploadedByMaipenrai1418496049.236961.jpg Nu bidde jag hungrig. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Laddat inför boxnings kvällen Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Laddat inför boxnings kvällen 1.JPG 2.JPG Mvh. borje222 Nu skall jag gå å fjäska lite med frugan. Helt plötsligt blev jag jättehungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Kvällens ingredienser blev följande.. En hackad gul lök och ett hackat Granny Smith-äpple.. Strimlad kycklinglårfilé och tillika strimlad paprika... Los kryddos.. Fräste lök och äpple... I med curry och sambal.. Jo jäklar det vart ju grädde också.... Såsen fick puttra ihop och sedan mixade jag den så den blev slät.... Fräste på lårfilén och paprikan... Hade kokat på lite pasta innan och jag har en förkärlek att låta pasta koka ihop med sås innan servering... Å så fick det puttra lite till så att pastan sög åt sig smaken... Visst, det såg inte så flott ut men jäklar vad det vart smaskigt.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Kvällens ingredienser blev följande.. En hackad gul lök och ett hackat Granny Smith-äpple.. Curry in a hurry 001.JPG Strimlad kycklinglårfilé och tillika strimlad paprika... Curry in a hurry 002.JPG Los kryddos.. Curry in a hurry 003.JPG Fräste lök och äpple... Curry in a hurry 004.JPG I med curry och sambal.. Curry in a hurry 005.JPG Jo jäklar det vart ju grädde också. Såsen fick puttra ihop och sedan mixade jag den så den blev slät. Curry in a hurry 006.JPG Fräste på lårfilén och paprikan... Curry in a hurry 007.JPG Hade kokat på lite pasta innan och jag har en förkärlek att låta pasta koka ihop med sås innan servering... Curry in a hurry 008.JPG Å så fick det puttra lite till så att pastan sög åt sig smaken... Curry in a hurry 009.JPG Visst, det såg inte så flott ut men jäklar vad det vart smaskigt. Curry in a hurry 010.JPG Är det ok om jag printar ut det här och ger till frugan!? Såg riktigt himla gott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Är det ok om jag printar ut det här och ger till frugan!? Såg riktigt himla gott ut Helt ok.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Hör du vad du säger? Kycklinglår file??? Next step. Ox innanöra file, DET FINNS BARA TVÅ FILEER PÅ ETT DJUR; DOM SITTER UPP MOT RYGGEN INNE I BUKHÅLAN. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Hör du vad du säger? Kycklinglår file??? Next step. Ox innanöra file, DET FINNS BARA TVÅ FILEER PÅ ETT DJUR; DOM SITTER UPP MOT RYGGEN INNE I BUKHÅLAN. På fågel då? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 På fågel då? Fåglar är inga djur de är flygfä... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu