Enis Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Panäng Mo och "talman"! Superkocken Nida i farten! Ser ut som tod man pla "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Kanske han skulle sitta vakt framför kylskåpet på nätterna också Oj !! Får skylla på Sam Somen att den den hamnade i mattråden Men om det inte är menigen att man inte ska äta på nätterna varför är det då en lampa i kylskåpet ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Efter bara några dagar hemifrån, så utbrister Bihanget "NU vet jag vad jag vill ha till middag första dagen då vi kommer hem !! Vad då undrar jag! Ja börjar rabbla upp alla maträtter jag brukar laga till hemma och som jag vet att han gillar. Men han bara skakar på huvudet och låter mig fortsätta att gissa! Men efter några dagar avslöjar han vad han är sugen på! Självklart så fick han sin önskan uppfylld! Ärtsoppa med stark senap, hårdbröds-macka med ost och ett stort glas RÖD mjölk! Kan bara avslöja att det var tur att vi inte hade någon tillgång till Internet och att våra telefoner var avstängda under våra veckor borta. Annars så hade vi inte kunnat hålla oss borta från denna tråd. Nu slapp vi drägla över tangentbordet över all god mat ni andra lägger in här. Även om vi plågade varandra och andra svenskar där nere med att hålla en verbal orgie i maträtter vi helst skulle äta... Orsaken till denna vår inställning kommer i en annan tråd (så småningom) Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Just nu rullar och steker jag köttbullar. Inmundigar även kalla Chang till detta arbete. Blir mumma på mackan senare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 God och billig potatis + lite dill Blev dillstuvad potatis med firre Hitta även lite pepparrotssås på Tesco “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Igår blev det ett par rejäla entrecoter. Nu prinskorv och ägg till frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Australiensiskt kött Himmelskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Och Scandinavian Corner köttbullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Lite frukost blev det idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Brunch idag på den Thailändska landsbygden. Stuvad blomkål,stekt Falukorv,Slotts sötstark senap,rödbetor plus Fantomdricka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Laab Moo till brunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Även på den svenska landsbygden blev det Falukorv till brunch idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Frugans frukost/lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Detta blev min och Khans middag idag, Khan åt upp det mesta...... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Kottbullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Ser ut som tod man pla fiskbiffar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 God och billig potatis + lite dill DSC06982.jpg 7,60 kg dyrare än Sverige ,men god är den och bättre kvalite än svensk potatis lika här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Kottbullar :nyamser fantastiskt gott ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Färsk pasta fylld med brie samt rostad vitlök i en krämig sås med tärnad biff Mmmmmmm Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 7,60 kg dyrare än Sverige ,men god är den och bättre kvalite än svensk potatis lika här Har kameran pajat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Oj !! Får skylla på Sam Somen att den den hamnade i mattråden Men om det inte är menigen att man inte ska äta på nätterna varför är det då en lampa i kylskåpet ?? Så man kan välva mellan ölen och övriga drycker. Mvh Pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Det blev Sibylla-appen till lunch idag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 (ändrad) Det blev Sibylla-appen till lunch idag Ja då blir det prisvärt tycker jag... Sibylla blir det då och då /Enis Ändrades December 13, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Så man kan välva mellan ölen och övriga drycker. Mvh Pho HEj Pho! Vilken är din hemstad och har ni eget bryggeri hos er? Vad jag är ute efter är när man reser runt i Sverige på olika jobb så vill man gärna smaka just den stadens öl, dom stora giganterna klarar sig nog ändå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 lite sallad till hockeyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu