Enis Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Mmmmm så gott speciellt tillbehöret Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Blev en köttfärs / kantarell paj. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Blev lite nyfiken på Borjes pizza som han inhandlade på Willys.. Inhandlade en själv bara för att testa.. Förpackningen såg lovande ut.... Verkligheten var lik omslaget... Färdigt och den var förvånandsvärt bra faktiskt... Inte som en egenbakad men ändå... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Blev lite nyfiken på Borjes pizza som han inhandlade på Willys.. Inhandlade en själv bara för att testa.. Ja, man får ju vad man betalar för, men tror absolut detta är en bättre nödproviant än tex Billys pizza. Och har man som mig själv, oberäkneliga ungar hemma, som rycker och sliter i kyl/frys, i tid och otid... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 frukost på woraburi...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 frukost på woraburi...jättegott! Trevligt. Mitt gamla favorithotell, min äldsta dotter är tillverkad där. Hur är det annars där nu, alla rum renoverade nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Lax lax lax och åter lax! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Trevligt. Mitt gamla favorithotell, min äldsta dotter är tillverkad där. Hur är det annars där nu, alla rum renoverade nu? vårat rum är iallafall inte renoverat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 vårat rum är iallafall inte renoverat! Jo, det var det som hände mig också, ibland bra rum och ibland sämre, synd på ett annars trevligt hotell. Här inte bott där på några år nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 frukost på woraburi...jättegott! njae nu skojar du nog med oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 njae nu skojar du nog med oss dom har ju skalad potatis, det känns lyxigt tycker jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 dom har ju skalad potatis, det känns lyxigt tycker jag! du har en poäng där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 En kött och grönsakssoppa med rejäla möra bitar av högrev samt klimp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Detta blev min middag idag......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Solen framme idag vart så glad att det vart en Svurre med Räkis på!MUMS Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Hittade ett par burkar sill längst in i kylskåpet jag glömt bort som datumen inte gått ut på ännu. Köpte dom på IKEA i somras Yummi med lite ägg, potatis och gräddfil och lingongrova med Allerums vällagrade ost på och en kall Leo ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Köttsoppa på Scandalic, helt OK faktiskt, speciellt om man tänker på att den bara kostade 160 battingar. Tycker att det har blivit en rejäl uppryckning på matsidan på det stället. Nu snackar jag vanlig vardagsmat utan vita dukar på borden om ni förstår vad jag menar. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Ingenting faktiskt, men det blir lite KitKat och beertagen innan läggdags. Petade i mig nån laab muu liknnande rätt med ris (tja lite av den i alla fall) inatt på bussen. Sen gav magen upp, det var nog 50% chili i fanstyget. Jäkla Isaan mat. Fast det var inte laab, och min vän har kutat över till mama för att fira hennes födelsedag så jag lär inte kunna tala om det heller. Var ju där hela dan så jag ger fan i det kalaset. Inget kul när man är enda farangen på hela sioen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Fick ett jättesug efter yoghurt och hittade en god rackare med blåbär o hallon i matsalen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Fick bli ungs stekta kyckling ben, ris och currysås. Fick tummen upp av junior! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 I fattigstugan serverades det i dag till nåder Mamanudlar uppiffad med lite salladskål och champinjoner Mamanudelpåsen tänkte jag återanvända som insamlingsbössa i morgon Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Shepards Pie till lunch. Varmt o gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Shepards Pie till lunch. Varmt o gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Shepards Pie till lunch. Varmt o gott. ImageUploadedByMaipenrai1418121626.983610.jpg Du är hungrig idag.2 portioner he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Du är hungrig idag.2 portioner he he. Lite darrig på handen bara men blev bättre efter en amirals Ale. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu