Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Ja idag fick det bli slottstek till lunch på Götlunda värdshus Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Idag ska jag knapra på vårens första primörskörd från grönsakslandet Rädisor a lá Belgian blue Tycker rädisor är förbaskat gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Ja i dag är det lördag så då ska jag lyxa till det med stuvade makaroner å falukorv , ja jag skojar inte ligger ju ute hela veckorna och äta stuvade makaroner på restaurang går bort , för det klarar dom helt enkelt inte av Här i Pattaya var det minst ett år sen jag åt stuvade makaroner ute på stan och det blir nog knappast mer. Fattar inte varför dom måste salta anrättningen så mycket så att den förstörs innan den serveras. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Här i Pattaya var det minst ett år sen jag åt stuvade makaroner ute på stan och det blir nog knappast mer. Fattar inte varför dom måste salta anrättningen så mycket så att den förstörs innan den serveras. Fritz.. Ja du i Thailand kan allt hända Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Här i Pattaya var det minst ett år sen jag åt stuvade makaroner ute på stan och det blir nog knappast mer. Fattar inte varför dom måste salta anrättningen så mycket så att den förstörs innan den serveras. Fritz.. Åt det härom dan på Globetrotter - helt ok arroy mac mac Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Åt det härom dan på Globetrotter - helt ok arroy mac mac Ja hur var det, var det helt ok eller arroi mak mak? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Idag blev det fläsk-karré i grillspett från närliggande kolgrill. Med pommes och tsatsiki. det blir det rätt ofta nuförtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Idag har jag varit extremt bortskämd av min lilla teerak. Förstår egentligen inte varför hon tar hand om mig på det här viset. Jag är inte särskilt snygge, har inte världens största plånbok, är väl inte välhängd som John Holmes och skall sanningen fram så är jag nog ganska slö i bingen. Visst, jag är snälle, men det är kor också! Kan det vara så att gumman älskar mig för den jag är? Ja, det verkar banne mig inte bättre: Dagens lunch. Nudlar med räkor ( idag hade hon stoppat i lite körv också och tänka sig, det smakade helt ok ) Efter lunch var det dags att baka bullar så fikat i eftermiddags såg ut så här: Sen fick hon för sig att baka en smörgåstårta till kvällsmat ( resterna skall inmundigas i morgon ) Jag tror att pluppan har lärt sig och förstått att vägen till en mans hjärta går via magen ! Mvh // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Idag har jag varit extremt bortskämd av min lilla teerak. Förstår egentligen inte varför hon tar hand om mig på det här viset. Jag är inte särskilt snygge, har inte världens största plånbok, är väl inte välhängd som John Holmes och skall sanningen fram så är jag nog ganska slö i bingen. Visst, jag är snälle, men det är kor också! Kan det vara så att gumman älskar mig för den jag är? Ja, det verkar banne mig inte bättre: Dagens lunch. Nudlar med räkor ( idag hade hon stoppat i lite körv också och tänka sig, det smakade helt ok ) Efter lunch var det dags att baka bullar så fikat i eftermiddags såg ut så här: Sen fick hon för sig att baka en smörgåstårta till kvällsmat ( resterna skall inmundigas i morgon ) Jag tror att pluppan har lärt sig och förstått att vägen till en mans hjärta går via magen ! Mvh // PTG PlayTheGame... jag tror nog gumman din missförstått det här med MORS DAG ... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 PlayTheGame... jag tror nog gumman din missförstått det här med MORS DAG ... Där har vi det, å jag som trodde det var kärlek Mvh // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Ja hur var det, var det helt ok eller arroi mak mak? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Det var helt ok med tanke på att Fritz tyckte alla gjorde för salt mao smaskens - jammi-jammi Dock var det med köttbullar å inte falukorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 (ändrad) Det var helt ok med tanke på att Fritz tyckte alla gjorde för salt mao smaskens - jammi-jammi Dock var det med köttbullar å inte falukorv Ja köttbullar har jag ätit där en gång och det blev bara en gång också och dom var ingen höjdare Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ändrades Maj 29, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 29, 2011 Dela Inlagd Maj 29, 2011 Ja köttbullar har jag ätit där en gång och det blev bara en gång också och dom var ingen höjdare Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Smaken är som bekant delad Men jag å gumman gillar det iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Åt det härom dan på Globetrotter - helt ok arroy mac mac Till Globetrotter går man när man är sugen på bruna bönor med stekt fläsk. Är man sugen på pannbiff så knallar man till Hasses. Nåt mer du vill veta ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 I torsdags var jag och käkade Pytt i Panna på Vickans i Jomtien. Helt ok förutom att rödbetorna var alldeles för söta! 130 THB.. Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 30, 2011 Dela Inlagd Maj 30, 2011 Sista måltiden på ett tag här hemma, Chili con carne. Imorgon blir det mezas o Mytos, och en annan greksallad åker ner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Hemgjort potatismos, Lithells varmkorv och Västervikssenap “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Eftersom som jag o frun drar iväg på tisdag, så var det dags att bjuda grannen på något ätbart.. Så detta bjöd jag grannen på.. FF Oh satan vad dom såg goda ut Du får gärna bjuda mig på en planka någon gång också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Hej Lite makrill i Thailand, och med rikligt med tomatsås allt gjort av frugan. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 En glass för 6 timmar sen, och varit 3 timmar på toan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Bruna bönor med fläsk 26 + så fick bli uteserveringen idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Blev så sugen när jag var till affären Första färskpotatisen, matjesill och gräddfill med gräslök “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 31, 2011 Dela Inlagd Maj 31, 2011 Blev så sugen när jag var till affären Första färskpotatisen, matjesill och gräddfill med gräslök Nu sög det till i tarmen..det får bli färskpotäter till helgen Fast inte årets första för de drog jag upp redan i Jan/Feb ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Till Joel Å nu ska det köpas Lördagsgodis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Idag har jag varit extremt bortskämd av min lilla teerak. Förstår egentligen inte varför hon tar hand om mig på det här viset. Jag är inte särskilt snygge, har inte världens största plånbok, är väl inte välhängd som John Holmes och skall sanningen fram så är jag nog ganska slö i bingen. Visst, jag är snälle, men det är kor också! Kan det vara så att gumman älskar mig för den jag är? Ja, det verkar banne mig inte bättre: Dagens lunch. Nudlar med räkor ( idag hade hon stoppat i lite körv också och tänka sig, det smakade helt ok ) Efter lunch var det dags att baka bullar så fikat i eftermiddags såg ut så här: Sen fick hon för sig att baka en smörgåstårta till kvällsmat ( resterna skall inmundigas i morgon ) Jag tror att pluppan har lärt sig och förstått att vägen till en mans hjärta går via magen ! Mvh // PTG Ser gott ut. Har du mask i magen eller siktar du på att vara med i "du är vad äter" med Anna Skipper.. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu