Kötthandlarn Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 exakt fint skall det va Ha ha ha.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Jag kände inte till att du Mackan var i Peolitos gourmand kaliber. vi får köra en matlagningskurs på fyllpizzan i vinter så jag lära dig några trix hur man steker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 mästerkocken briljerar igen... IMG_2622.jpg Tss prinskorv utan snöre eller skinnknut, är dom köpte på lidl Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 mästerkocken briljerar igen... IMG_2622.jpg Måste bara säga att du levererar gång på gång, finns liksom inget som du inte behärskar.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 vi får köra en matlagningskurs på fyllpizzan i vinter så jag lära dig några trix hur man steker Det ser jag fram emot. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 trix hur man steker En Äkta Stekare vill väl inte ha matos i skjortan utan micrar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Tss prinskorv utan snöre eller skinnknut, är dom köpte på lidl har självklart svarvat dem själv, allt annat vore otänkbart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 En Äkta Stekare vill väl inte ha matos i skjortan utan micrar /Enis nja, jag pekar mest och låter Hamnoi stå för slavgörat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 till kvällsmat blev det 3 ägg med kaviar o havregrynsgröt med hemkokt plommonsylt...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Färsk Gotländsk flundra på spisen idag, gott fiske vid Kappelshamn. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Kalops som stått i ugnen hela natten på 85 grader och vattenbad. Mycket mört och gått. Köttet är högrev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Mycket att göra idag så det var ej bra för mina måltider, men en Maitanburgare slank ner.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 potatis, korv, ägg, salt, peppar o som avslutning en doft av starkt paprikapulver..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 potatis, korv, ägg, salt, peppar o som avslutning en doft av starkt paprikapulver..fantastiskt gott! Vad våldsam du är med äggen ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Skaldjurs-julbord på Hotell Reisen i gamla stan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Baconlindad fläskfilé med gorgonzolasås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Vad våldsam du är med äggen ha ha Men håll med om att potatis såg riktigt smarrig ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Men håll med om att potatis såg riktigt smarrig ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Vad våldsam du är med äggen ha ha https://www.youtube.com/watch?v=_sBgWvCrbU8 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Andrejs hemkunskapsskola, bakom kulisserna? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Idag fick frugan bjuda på middag, och det gjorde hon bra... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 pillade räkor med Cream fraiche, dijonsenap, majonnäs, ishavsrom, rödlök, dill, citron, tabasco o nymalen svartpeppar...pimpat o pyntat av frugan..fantastiskt gott o mysigt! mitt favoritvita passar utmärkt till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Men håll med om att potatis såg riktigt smarrig ut! Grisföda[emoji1] [emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Inte vin och räkor men det var fantastiskt gott med julmust och varmkorv också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 pillade räkor med Cream fraiche, dijonsenap, majonnäs, ishavsrom, rödlök, dill, citron, tabasco o nymalen svartpeppar...pimpat o pyntat av frugan..fantastiskt gott o mysigt! IMG_4699.JPG mitt favoritvita passar utmärkt till! IMG_4700.JPG Om ni känner ett skriande behov av att adoptera en något äldre pojke så har jag ett förslag manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu