Odin Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Blev en pytt igen men nu börjar det bli tomt i frysen I morgon ska smörja kråset ordentligt har jag planerat Tvärtom mot mina frysar dådå, vi får inte in en snusdosa i hemfrysen å den andra (storfrys'n) är mer än halvfull... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 En god köttbit på queens head Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Ärtsoppa, pannkakor med sylt och vispad grädde, helt OK, lagat av mig. Sen slank det ner lite "Padd Pett Moo Gawp" från buffén också, lite försiktigt kryddat av frugan (starkt för standard-kundens smaklökar), Jättegott närjag fått till styrkan med Chili och Nam Plaa! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Igår blev det jappse mat i Khao Lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Inga bilder på det, men det tror jag inte behövs. 7-11 käk. Spaghetti carbonara för jag vet inte vilken gång i ordningen. Börjar riktigt hata mat med ris. Hur man ens kan gilla det vita fanstyget är ett mysterium just nu. Värre lär det bli när jag drar upp till Isaan imorgon. Nåja, jag får väl överleva på öl, har gjort det tidigare... Får jag bara tag på ett kök så blir det man farang med stekt fläsk och löksås. (Stavningen är ju troligen inte korrekt, men jag försöker ju i alla fall). ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 En god köttbit på queens head Åbros gastropubar brukar vara bra men där ser det ut som att kocken behöver lära sig att vila köttet något så att safterna kommer i köttet istället för på tallriken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Kaffe o saffranslängd Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Råbiff o rött egengjort Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 (ändrad) Pommes och korv samt ett glas rött Ja jävlar, släng er i väggen alla somelier, vinkonnässörer och allt vad det heter! Körv, strips och ett glas rödtjut av fin årgång kan ju få det att börja vattnas i den mest kräsnes mun Här jävlar är det klass på grejerna, pricken över i:et är den fashionabla vaxduken som förmodligen skulle få det att rinna till ordentligt hos Lulu Carter och hennes gelikar Ändrades November 28, 2014 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Dagens frukost: två mackor med makrill i tomatsås och tre kokta ägg. En kopp kaffe till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Frukost Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Råbiff o rött egengjort Waow friskt vågat att äta råbiff i Thailand.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Waow friskt vågat att äta råbiff i Thailand.. Han dricker ju rödtjut så han har nog stålmage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 En kycklingpizza får avsluta veckans luncher. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Dagens lunch blev lite blandat Fantastiskt god Jansson var det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Dagens lunch blev lite blandat 20141128_102208.jpg 20141128_103002.jpg Fantastiskt god Jansson var det vart har du hittat jullunch idag ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 (ändrad) vart har du hittat jullunch idag ? Heat har ett litet julbord varje dag som komplement till den övriga buffén Några skolor som äter där också och jag tror inte de klagar på skolmaten Ändrades November 28, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 När guldet blev till sa.. Nej skojade bara ,det blev hamburgare tror jag,ej råbiff. Sony! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Sorry Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Dagens lunch blev lite blandat 20141128_102208.jpg 20141128_103002.jpg Fantastiskt god Jansson var det Proppmätt ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 När guldet blev till sa.. Nej skojade bara ,det blev hamburgare tror jag,ej råbiff. Sony! Tyckte väl det var lite fel färg och konsistens på "råbiffen" såg nästan ut som fläskfärs så grå den var. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Heat har ett litet julbord varje dag som komplement till den övriga buffén Fredag.jpg Några skolor som äter där också och jag tror inte de klagar på skolmaten Nej tvärtom, maten är så god där så man rullar ut därifrån, men lite väl stimmigt med skolbespisningen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Mammas DVS frugans hemmegjorda köttbullar med sås potäter lingon gurka till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Det blev confit på anklår rödbetor klimp och äpple till lunch. Ett glas pinot noir till. Djävligt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 till lunch idag blev det pytt.. men ingen vanlig pytt utan dijonstuvad sådan. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu