husse Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Husse kommer bli sjuk snart, har köpt 1 flaska rötjut, inte nog med att man blir larvig, å en jäkla bakfylla i morrn, men 1ggr/år kommer Beaujolais novu med årets nytrampade, som måste drickas förtappat, snacket går att det smakar bäst nerskjölt med en sämre virre, är inte de å förstöra förstöra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Husse kommer bli sjuk snart, har köpt 1 flaska rötjut, inte nog med att man blir larvig, å en jäkla bakfylla i morrn, men 1ggr/år kommer Beaujolais novu med årets nytrampade, som måste drickas förtappat, snacket går att det smakar bäst nerskjölt med en sämre virre, är inte de å förstöra förstöra Virren, slut på batteri i paddan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Virren, slut på batteri i paddan Jag tog en Vodka med Negerboll dä Du Gubben!!!!! Kallar den Absolutnegerboll Skönt att Leksand börjar hitta målet!!!! Ha Det MVH Svamp & Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Du måste banta, sa frugan! Ok jag tar den här då så orkar ja jobba 2 timmar till! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 favoritdottern fixade till en liten aptitretare! ett glas Tempranillo serverades till....ett gott val! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Meckade ihop lite Lövbiffrullader med vitlöksost i och en krämig chilisås och en bakad potatis.. Till detta kollar jag Leksand - HV71.. Kom igen nu HV för faaan!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 En bra bolognese börjar med en soffritto. Till det en fantastisk mozzarellasallad och en balja rött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 HV??....finns ju bara ett lag......LEKSAND så klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 HV? ?.finns ju bara ett lag...LEKSAND så klart. Jo det gick ju bra för Leksand =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Jag har mycket nötfärs i frysen och massor med torkade trattkantareller, dags att minska på innehavet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Gräddstuvad kycklinglever ,kapris,lök,svamp mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Sen kvällsmat idag, å inte ens skalad potatis Skulle vart nåt för 33:an :-P Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Idag sade frugan att hon längtade ner till Thailand. Tack vare den längtan fixade hon till följande maträtt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Snabbt o enkelt efter en heldags flugfiske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 potatisen ser bra ut. nötsteken, perfekt! min egenkompanjerade rödvinsgräddsås..fantastiskt god! på tallriken, visst är det vackert! vinet från aptitretaren tidigare satt som en smäck även till detta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Det blev efterrätt också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Bor och fru bjöd på födelsedagsmiddag för morsan.. Det blev smördegskaka med västerbottenost toppad med gräddfil, gravad lax, färska räkor och Kalixlöjrom till förrätt. Varmrätten bestod av sparrispotatis och ugnsbakade spättarullader och till dessert blev det chokladterrin med blåbärssorbet och lite bär.. Nu ligger man här med buken ståendes i fyra hörn.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 (ändrad) Var på Rest Akropolis och käkade med syrran och hennes man. Började med några blandade Mezetallrikar och det var så jäkla gott så jag glömde att ta foton på det Likaså med varmrätten..Men en bild på efterätten blev det Det var fantasiskt gott och nu lider jag av svår matkoma Ändrades November 22, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 rödvinsgräddsås Jag måste tyvärr säga att det varken låter eller ser gott ut med den såsen, men eftersom det är du som gjort den så förutsätter jag att jag har generalfel för av (nästan)allt annat du postat så vattnas det i gommen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 Snabbt o enkelt efter en heldags flugfiske Dålig fiskelycka misstänker jag då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2014 Dela Inlagd November 22, 2014 (ändrad) Ja vad säger man Vi avsluta vår middag vid niotiden och jag skämtade lite med frugan och sa - Jaha och nu ska du åka hem och äta ris förståss - Näääää jag är sååååååå mätt När klockan var 23:18 kommer hon ut i köket - jag är såååå hungrig Så hon sätter på riskokaren och steker smått å gott och vräker i sig Inga foton för hon visade den blicken när jag sträckte mig efter kameran Hon é bara för go Ändrades November 22, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 I dag var det dags att återgå till normal föda efter fredagens biverkningar som dök upp i går. 999an blev det., vid Big C Extra. Spicy Pork Steak blev det. Eftersom det saknas knivar i deras bestickslåda så skivas steaken upp färdigt. Nästa blev Coffe shopen. Det är bra ordnat med två baristas så att de får turas om med att Facebooka. Och här cappuchino och finrökat, askoppen var i dag så långt borta så jag askade helt enkelt på marken. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 resorb, smoothie, kaffe och macka. En snus till kaffet är ju självklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Ja vad säger man Vi avsluta vår middag vid niotiden och jag skämtade lite med frugan och sa - Jaha och nu ska du åka hem och äta ris förståss - Näääää jag är sååååååå mätt När klockan var 23:18 kommer hon ut i köket - jag är såååå hungrig Så hon sätter på riskokaren och steker smått å gott och vräker i sig Inga foton för hon visade den blicken när jag sträckte mig efter kameran Hon é bara för go 555, känner igen det. idag var det lite speglande och hon inser att hon har blivit pumpui.. inte mig emot alls, en liten bilring. Men nu får jag se vad som händer. Hon käkar ju 3ggr så mycket som jag, kanske hon drar ner lite. Tja hon matade mig med crabsticks+wasabi i massor... Fan nästäppan är nästan borta. Riktigt roligt blev det: Hon tog hem ett paket [crabsticks] till hennes morsa igår som tydligen inte råkat ut för wasabi tidigare - mama drog på en bra del av tuben på crabsticken och tog ett bett. Sen vart det liv i tanten. Hon hoppade tydligen omkring en del... Jag var ju hemma och sjuk så jag fick inte se spektaklet. Sen skickade jag en doggybag med lasagne till mama, Första gången hon testat det och det föll tydligen i god jord. Får nog bjuda ut henne på en kväll med lite pasta att välja på. Livet i stekarkvarteren kan fan inte mäta sig med detta. Trivs som fisken i vattnet. Nya äventyr varje dag och allt utan att jag rör på mig alltför mycket. Tja till Kambodja var det ju en bit, men inte att jämställa med resan till Sverige i alla fall. Filurar på var vi hamnar ikväll. Nu orkar jag inte vara på rummet mer, sjuk eller inte. Kanske lite thaislafs. Men jag har byggt upp ett hat mot liis. Får det till varenda jäkla rätt nästan. Får väl se vad Amjas slemlösande gör med halsen. Men kanske laab muu igen, eller tom yum om jag nu inte kommer på nåt annat. Det är liksom mina två favoriter. Finns nån nudelsoppa åxå, men den kommer jag aldrig ihåg vad den heter. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 33;a en standard knubbig inte en sån smal Ja den dagen 33:an förvandlats från knubbig till smal har nog potatisen blivit utrotad, Heinz konkat och endast ett risbaserat ölmärke finnes kvar på marknaden. Inte fan kan 33:an hålla figuren i standardformat på ris, Felix ketchup och Beer Chang inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu