Bibben Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Gas is a repetitive substance... Gas is a repetitive substance... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Grilla på Gas same röka gräs????utan pip??????? Helt oves kol är Gött!!! SS grillade på GAS???? Precis kolgrill ska det vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Imorse blev det brunchbuffe på Stena Danica, påå midda lunchbuffe Stena Danica, kvällsmat en Big Mac c/o, gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Gas is a repetitive substance... Gas is a repetitive substance... I know owerloded? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Gas is overrated. ha ha manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Gas is overrated. ha ha Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 8, 2011 Dela Inlagd Maj 8, 2011 En räkmacka. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 8, 2011 Dela Inlagd Maj 8, 2011 Ikväll blev det en chilli con carne pizza Förvånansvärt god men lite mer ost hade inte skadat sen blev de röda bönorna så kallade kidneybönor lite pappiga och torra i ugnen så dom petade jag bort, vita bönor i tomatsås heter ju baked beans på engelska an någon underlig anledning . Det är ju gott med kokta kidneybönor även om det låter äckligt men testa att byta ut de bruna bönorna mot röda kidneybönor i ett bruna bönor recept det är gott... bruna och vita bönor är inte goda Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai p Inlagd Maj 8, 2011 Dela Inlagd Maj 8, 2011 I dag åt jag ingenting igår åt jag ingenting i förrgår åt jag ingenting osv va fan äter han ingenting tänkte någon säkert ja just det så tänkte dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 13, 2011 Dela Inlagd Maj 13, 2011 Gumman har fixat lite goe kyckling med klyftisar å sallad. Gött var det! Efterrätten var inte lika delikat, men de hjälper! Nödvändigt ont Trevlig Helg // PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Laxfilésnurror i folie fyllda med vitt vin, grädde, färskost samt gräslök "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Grilla på Gas same röka gräs????utan pip??????? Helt oves kol är Gött!!! SS grillade på GAS???? Fan törs grilla med dig, Inbjudan tillbakadragen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 14 maj senast.var änna svårt å hitta tråden Fick köra en Enis för å hitta den Frugans Nuddlar Jag körde med Tom kai gai När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Eftersom som jag o frun drar iväg på tisdag, så var det dags att bjuda grannen på något ätbart.. Så detta bjöd jag grannen på.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Eftersom som jag o frun drar iväg på tisdag, så var det dags att bjuda grannen på något ätbart.. Så detta bjöd jag grannen på.. FF Det såg jäkligt gott ut Det blir tyvärr inget + på de fotona, för SurinP3 är så snål med ransoneringen så att de har tagit slut... ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Vad hungrig jag blev nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Det såg jäkligt gott ut Det blir tyvärr inget + på de fotona, för SurinP3 är så snål med ransoneringen så att de har tagit slut... Det gör inget att du saknar +, ett positvit inlägg värmer mycket mer... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 (ändrad) Vad hungrig jag blev nu Och jag blev mätt.. FF Ändrades Maj 27, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Till denna måltid avnjutades med denna dryck. FF Gillade namnet på riojavinet, är det kanske husses vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Vad blir det för mat?? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Vad blir det för mat?? Ser lovande ut vad blev det Laab? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Ja i dag är det lördag så då ska jag lyxa till det med stuvade makaroner å falukorv , ja jag skojar inte ligger ju ute hela veckorna och äta stuvade makaroner på restaurang går bort , för det klarar dom helt enkelt inte av Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Ja i dag är det lördag så då ska jag lyxa till det med stuvade makaroner å falukorv , ja jag skojar inte ligger ju ute hela veckorna och äta stuvade makaroner på restaurang går bort , för det klarar dom helt enkelt inte av Smaskade jag i mig både igår och idag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Ser lovande ut vad blev det Laab? Så var planen, men vi kom på att det var ganska mycket färs så det blev drygt hälften laab och sen hade vi lite kapao hemma så det blev lite knappt hälften kapao + 4 minibiffar till dottern. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 28, 2011 Dela Inlagd Maj 28, 2011 Idag blev det fuskgrillad fläskfile med klyftisar, mammas (fruns) vitlökssmör rokollasallad. Denna måltid avnjutades med billigt dunkvin rött.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu