kuppari Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Till frukost: 2 Metformin 500 mg 1 Januvia 100 mg 1 Losartan 50 mg 1 TROMBYL 75 MG 1 aTORVASTATIN 20 MG TILL LUNCH: 2Metformin Till middag: 2 Metformin 500 mg 1 Losartan 100 mg 1 Metoprolol 100 mg Rekommenderas ej för knäsvaga MPR:ARE. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Nr 21 i svägerskans thairesturang[emoji4] När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Till frukost: 2 Metformin 500 mg 1 Januvia 100 mg 1 Losartan 50 mg 1 TROMBYL 75 MG 1 aTORVASTATIN 20 MG TILL LUNCH: 2Metformin Till middag: 2 Metformin 500 mg 1 Losartan 100 mg 1 Metoprolol 100 mg Rekommenderas ej för knäsvaga MPR:ARE. Då har du inga problem med vad du ska äta under dagen då, krya på dig Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Makaroner och ost Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 idag blev det rester men det gör absolut ingenting då det är en av mina thaislafsfavoriter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Till frukost: 2 Metformin 500 mg 1 Januvia 100 mg 1 Losartan 50 mg 1 TROMBYL 75 MG 1 aTORVASTATIN 20 MG TILL LUNCH: 2Metformin Till middag: 2 Metformin 500 mg 1 Losartan 100 mg 1 Metoprolol 100 mg Rekommenderas ej för knäsvaga MPR:ARE. Mycket gott där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 några chips o ett glas gott rosévin...dags att fixa lite kvällsmat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Kyckling på gång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 En brödbit med smör.en kopp kaffe.13 vindruvor.en banan.och vatten. Suck. varför blir vissa dåliga på en Thairesa? Kanske åt jag för lite gräshoppor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Kollar på kokarnas kamp, Fan vad duktiga dom är så man blir tårögd.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Kollar på kokarnas kamp, Fan vad duktiga dom är så man blir tårögd.. Ja ett mycket trevligt program. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 ni som följer MPR.s viktigaste tråd kanske la märke till att vi fick en redig bit griljerad skinka av min mor för några dagar sedan... efter ett par dagar av fantastiskt goda skinkmackor blir i alla fall jag lite trött på det! så i dag blev det en fantastiskt god ost o skinksallad....i med alltihop i en bunke! röra runt... ringla den fantastiskt goda dressingen bestående av dijonsenap, rapsolja, rödvinsvinäger, salt o nymalen svartpeppar över...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Kvälkafika En omelett fylld med ädelost Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Dilligt och enkelt till lunch idag. Oscars hemgravade norsklax med tärnad potatis kokt i buljong med dill och hemtrampad dillmajonäs. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Morgonkoppen o saffranskringla Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Hemma hos Kuppari Raimos frukost När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Hemma hos Kuppari Raimos frukost Fixa du resten? Med vänlig hälsning jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Fixa du resten? Med vänlig hälsning jrk Ja man kan ju undra vad pöjkarna håller på med om dagarna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 en stadig brunch bestående av ägg, bacon, tomat, ostmackor, sallad o en bloody mary utan brännvin.fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Rotfruktgratäng med köttfärs Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Ljuvliga kroppkakor med skirat smör och lingon samt bacon. Till det ska det vara mjölk. Ända gången jag dricker mjölk till maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Det gjorde ialla fall susen hoppas vi hittar musen[emoji12] [emoji15] När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Det gjorde ialla fall susen hoppas vi hittar musen[emoji12] [emoji15] Men hallå Göteborgsträff en Tisdagförm ??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 18, 2014 Dela Inlagd November 18, 2014 Men hallå Göteborgsträff en Tisdagförm Bättre de, än ingen örebroträff Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu