thaipeter Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Ingen bild i vanlig ordning,men det blev stekt ankbröst med egenkomonerad rödvins-sås och pommes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Pust stånk stön, nu hamna jag i koma och det är Lamaiens fel Ja fy f-n han är roten till allt ont... GlobetrotterJuppy. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Emona har bland dom bästa pizzorna i dina trakter... Rock on! Det var min favoritpizzeria i många år men så blev jag jäkligt besviken på dem när de gjorde pizzan mindre och hade mindre fyllning och lade pizzan i fullstor kartong, så den skramlade runt i den som en barnpizza och ändå tog fullt betalt för den... Kanske de har blivit bättre på senare tid? Det kan vara värt en uppföljning, för den var jäkligt god... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Ett par grillade fläskisar med klyftisar lite köpebea till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Det var min favoritpizzeria i många år men så blev jag jäkligt besviken på dem när de gjorde pizzan mindre och hade mindre fyllning och lade pizzan i fullstor kartong, så den skramlade runt i den som en barnpizza och ändå tog fullt betalt för den... Kanske de har blivit bättre på senare tid? Det kan vara värt en uppföljning, för den var jäkligt god... Har inte varit där på ett par år, men i min ungdom var jag där ganska ofta... Var även på pizzerian på sågatan innan dom började skjuta, även han hade fina pizzor.. Trevlig söndag på dig.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Har inte varit där på ett par år, men i min ungdom var jag där ganska ofta... Var även på pizzerian på sågatan innan dom började skjuta, även han hade fina pizzor.. Trevlig söndag på dig.. Rock on! Right back at you.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Stekt potatis ägg o bacon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Pannbiff. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Stekt potatis ägg o bacon. Oj denna skall jag försöka få tag på imorgon, vi diskuterar lite om potatis heter damlang eller danlugn barang.Fast hon är ju från kambodja så jag får väl ge mig. Nu for diskussionen in på pyttipanna... och det kommer jag fan inte att försöka översätta. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Blev en Söndagsmiddag också... Porterkött som har fått gå på 150 grader i nästan 6 timmar. Serverades med pressad potatis, gräddsås, svartvinbärs gele' och saltgurka. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 vad innehöll buffén, smakade det bra? Mycket bra! Köttbullar i gräddsås, pytt bellman, chicken sate, fläskfilet i rödvinssås, diverse thai rätter, samt kallskuret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 till kvällsmat i dag blev det ett par äggmackor med senapssill...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 En söndagspizza här också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Men igår var bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Kött å potatis med gräddsås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 För att läska framförallt Los- boende. Vad sägs om en Isterband med stuvad potatis med fräst lök och rödbetor? Not so bad. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Har börjat rensa kylskåpet på lite av varje. Så dagens middag hamnade i stekpannan. Det saknas något!!! Så där, nu har alla ingredienser hamnat i stekpannan. Serverades med de vanliga tillbehören: Stekta Ägg och Rödbetor. Det bästa med Pyttipanna är att man kan variera den i oändlighet. Valfritt kött, korv eller fisk, skaldjur eller svamp. Bara blanda hejvilt efter eget huvud. Den obligatoriska Potatisen kommer man inte ifrån (annars så är det ingen pytt) Valfri lök och om man så vill även valfria grönsaker/rotfrukter. Märk väl, jag hade inte i någon chili i dagens pytt!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 I dag är det så mycket att stå i så jag hinner knappast förbi Domicil, så det får bli några enkla mackor med fisk så länge. Ägg och anjouvis samt ägg och tuna fisk. Brödskivorna var så stora så det skulle behövt vara ankägg för att täcka upp. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 I dag är det så mycket att stå i så jag hinner knappast förbi Domicil, så det får bli några enkla mackor med fisk så länge. Ägg och anjouvis samt ägg och tuna fisk. Brödskivorna var så stora så det skulle behövt vara ankägg för att täcka upp. DSCN4602.JPG Har du käkat på Domicil 2 nån gång och isf hur är 2:an i jämförelse med 1:an? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Har du käkat på Domicil 2 nån gång och isf hur är 2:an i jämförelse med 1:an? Jag brukar gena förbi där ibland, men jag tycker den gamla hederliga Domicil på 2nd rd. är så bra så det har inte blivit av. Jag skall kolla någon dag när jag går förbi och se om de kör med samma menu. Skall nog testas, men när vet jag inte. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 till kvällsmat i dag blev det ett par äggmackor med senapssill...fantastiskt gott! Är det Påugens bröd? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Finns det godare sås än denna? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Igår Söndagsmat burgare på Enellys Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Lunchen blev rimmad oxbringa med pepparrot och potatis och en senapssås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 (ändrad) Gårdagens mat som familjen åt upp innan jag hann med :-( och smaka. Blomkål, bacon och beachamelsås. Ändrades November 17, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu