kitungmakmak Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) inte idag men igår till kvällsmat, denna goding fick vi av morsan. IMG_4575.JPG ... fantastiskt gott! Nu är det ju igen... Skulle jag inte trivas så förbaskat bra så hade jag varit lite avundsjuk på skinkan. har inte käkat ett skvatt idag... Men jag anar att jag måste få i mig nåt. Kanske blev lite för mycket av det goda igår. Men, skulle jag nu få välja så kanske en enkel måltid igen. Sällskapet är väl halva nöjet. Jävla kamera, den borde ju kunna klura ut vilket år det är i alla fall. Tror den bilden är från 2013. Men det kan vara årets åxå. Ibland är teflonminnet fullt fungerande, ingenting fastnar. Ändrades November 14, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Hej, Hur gör du ägg och bacon sås? Tack på förhand Among Vanlig vit sås med kokta ägg och brynda bacon bitar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 eftersom det inte fanns nåt bröd hemma fick det bli nudelsoppa till frukost.fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 inte idag men igår till kvällsmat, denna goding fick vi av morsan. en macka med jonnys sötstarka o en med skånsk senap! detta var min måltidsdryck... IMG_4578.JPG medans frugan drack detta! frugan åt även årets första lussekatt! fantastiskt gott! Nissse, en pilsner från det anrika Slottskällans bryggeri i Uppsala, den rinner säkert ner Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Grillen är tänd Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 till lunch idag serverades neua pad prik bai kaprao (nötfärs med vitlök, chili o basilika)...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 till lunch idag serverades neua pad prik bai kaprao (nötfärs med vitlök, chili o basilika)...fantastiskt gott! Gör du inte annat än äter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Gör du inte annat än äter det är bäst att du fyller kylar o frysar till nästa månad när vi kommer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Gör du inte annat än äter Ibland dricker han också /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Gör du inte annat än äter Sa vem ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Sa vem ? Ja vi kanske är i samma klass!! Ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Frugan bjöd på middag idag Släng dig i väggen Mc D Ändrades November 14, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Frugan bjöd på middag idag 20141114_160808.jpg Släng dig i väggen Mc D Ja jag var på Mac Donalds här i Khao Lak för ett par dagar sen , och fy fan vilken vidrig mat . Aldrig mer säger jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 det är bäst att du fyller kylar o frysar till nästa månad när vi kommer! När är ni där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Grillen är tänd Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 När är ni där? 17-23 december! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Lite gosaker på grillen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 17-23 december! Synd för oss, vårt flyg går hem d 10:de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 File Mignon mittenbiten på Oxfilen Nix, enligt traditionen så är mignonen gjord på den smalare änddelen av filen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Ja just ja Tallriken också, precis som vetrinären vill ha den Naturligtvis så grillas det i sommarkläder Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Om man har svårt att bestämma sig, Kebabpizza med pommes frites. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Här vart det en god öl, Nils Oscar Vinterbrygd! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Håller på med ett lååång kok, så jag blev hungrig innan detta var klart... Långkoket får vi ta i morgon, ikväll fick jag trösta mig med ett par köttfärs/svamp mackor... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Försökte plocka ihop en skaldjurstallrik, räkor och havskräftor med vitlöksbröd och ett par såser. Till det systemets bästa vita för max 104kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu