Enis Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Brynte på lite lök och champinjoner, i med Heinz vita bönor i tomatsås på med lite piripirisås Stekte sedan brännvinsostfyllda korvar till detta... Enkelt och mättande "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Ahhh , inte bra o gå in här , Blir till o fixa till något Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Brynte på lite lök och champinjoner, i med Heinz vita bönor i tomatsås på med lite piripirisås Stekte sedan brännvinsostfyllda korvar till detta... Enkelt och mättande Dessa? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Dessa? Jupp Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Kom hem sent i kväll o gick in i denna tråd, inte bra , in i frysen o tinade upp en Entrecote , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Among Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Till Lunch blev det blomkål med Ägg och bacon sås. Sedan blev det en liten Biff med något så ovanligt som en vit grönpeppar sås och kokta potatiser till. Helt otroligt fantastiskt gott.. Hej, Hur gör du ägg och bacon sås? Tack på förhand Among Among Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Får skylla på en del av er herrar här!! Då jag vaknade sent på eftermiddagen blev jag helt plötsligt sugen på en speciell maträtt! Och inte hemlagad denna gång! Så Bihanget tog en sväng ner till "byn" och inhandlade middagen! Vi valde inte samma variant av denna maträtt, så här kommer fotografier på bådas middag Först Bihangets! Den jag fick var rund som en fotboll! Tyvärr inte något foto på innehållet! Men Bihanget och kocken hade kommit överens om att jag behövde extra fyllning, så det var dubbelt så mycket skinka och ost som det vanligtvis är! Så det där med 15 minuters- en kvarts matkoma stämmer på mig denna gång! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Dagens lunch, ett riktigt bottennapp på Santa Fe´, så att ingen av er behöver göra samma misstag. En Varning alltså Jag orkar inte ens kommentera eländet, Skall man ha en god köttbit så är det nog bara Beefeater som gäller. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Dagens lunch, ett riktigt bottennapp på Santa Fe´, så att ingen av er behöver göra samma misstag. En Varning alltså DSCN4579.JPG DSCN4575.JPG Jag orkar inte ens kommentera eländet, Skall man ha en god köttbit så är det nog bara Beefeater som gäller. Jo, kött i större stycken är dom (thailändarna) bra på att misslyckas med för det mesta. Då får man uppsöka en farangrestaurang. Käkade nån buffé igår med ett par bröder och tjejen. Men nu har jag inte synkat upp kameran, kanske kommer senare. Dock fick jag faktiskt tag på lite starkare käk, men vad jag åt vet jag inte för menyn var på khmer. Tror det var strimlad biff som wokats, men sådär lite mycket sås ovanpå så det kan ju ha varit nåt annat åxå. Ändrades November 14, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) Dagens lunch, ett riktigt bottennapp på Santa Fe´, så att ingen av er behöver göra samma misstag. En Varning alltså DSCN4579.JPG DSCN4575.JPG Jag orkar inte ens kommentera eländet, Skall man ha en god köttbit så är det nog bara Beefeater som gäller. Ja baconlindad skinkbiff hm? ?eller?? Ändrades November 14, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Dagens lunch, ett riktigt bottennapp på Santa Fe´, så att ingen av er behöver göra samma misstag. En Varning alltså DSCN4579.JPG DSCN4575.JPG Jag orkar inte ens kommentera eländet, Skall man ha en god köttbit så är det nog bara Beefeater som gäller. Ja så är det min 60års middag blev helt förstörd av skitkasst kött, 8 vuxna fick riktigt dåligt kött. Ingen av tyckte att dom fick något bra, nej thaina ska nog hålla på med kyckling, det kan dom.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Ja baconlindad skinkbiff hm? ?eller?? Någon file´var det definitivt inte, men det var troligen från en thailändsk kossa som käkat tidningspapper och plastpåsar.. Falsk marknadsföring så det stänker om det. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Någon file´var det definitivt inte, men det var troligen från en thailändsk kossa som käkat tidningspapper och plastpåsar.. Falsk marknadsföring så det stänker om det. File Mignon mittenbiten på Oxfilen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Ja så är det min 60års middag blev helt förstörd av skitkasst kött, 8 vuxna fick riktigt dåligt kött. Ingen av tyckte att dom fick något bra, nej thaina ska nog hålla på med kyckling, det kan dom.. FF Grattis på 60 årsdagen L-kurre. Hoppas allt blir bra på din dag ändå! MVH VP Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Grattis på 60 årsdagen L-kurre. Hoppas allt blir bra på din dag ändå! MVH VP Jag förmodar att du behagar skämta. Det var länge sedan jag fyllde 60, "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Jag förmodar att du behagar skämta. Det var länge sedan jag fyllde 60, Sorry Kurre mitt namn är VP det var tydligen FF s inlägg ngn stans 555555 Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 En 99bahts-pizza som var klart godkänd.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Blev Cordon Bleu till lunch. Smaka fågel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Lyxar till det så här på fredagslunchen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Fredagslunch blev havets frukter med grönfoder Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Madammen åt detta i Tap Lamu idag Och jag tog mig en liten fisk.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Blev friterade räkor och fisk i svartpepparsås nu ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Ja det blev också en Spagetti carbonara idag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 inte idag men igår till kvällsmat, denna goding fick vi av morsan. en macka med jonnys sötstarka o en med skånsk senap! detta var min måltidsdryck... medans frugan drack detta! frugan åt även årets första lussekatt! fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 Å herregud Julskinka med grovkornig Gotlands senap. Nu är det jag som ordnar fram ett par julskinkor det är då helt säkert.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu