borje222 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Blev en plah kapoong till lunch, (fisk på burk) Makrill i tomatsås, steks tillsammans med en äggröra, lök och chili. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 till lunch idag blev det rödingsrester..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hulken Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Papaya sallad med rutten krabba och bladet mmmmmmm Sen blev det några Leo också, såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Kycklingpasta Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Slog till med haramkött även idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Rörde ihop en Nam Prik Pla eller Livets vatten som en medlem brukar kalla den Hoppas gumman nu lagar något gott som man kan använda den till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Nog blev det mumsigt Hade ett sånt sug på chili idag men nu börjar det ordna sig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Stekt sill i massor . ops glömde ta foto på skälva middagen med potatismos o lingon. Blev även lite inläggning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 till kvällsmat serverades äggmackor med senapssill..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Blev en skink pytt till kvällen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Inte i dag utan när jag var i Svedala! En helt makalöst god Smörgåstårta gjord av polarens morsa. Här är Marianne som fixade denna åt oss. Hon är fri och ledig på marknaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Fick bli lite enkelt idag ... nötburgare och svampsås [emoji4] Oh, såsen så underbar ut... Själv får jag svälta... Vatten och bröd... Tja, fast utan bröd.. mer bara vatten och . ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Som jag redan i går antydde skulle det i dag ätas lunch på en rökfri restaurant. Jag har säkert passerat detta Steak House några hundra gånger och i dag var det dags att pröva. Hovmästarinnan som hälsar mig Välkommen. A/C lokal, här skulle t.om. oberg trivas. Först kom drycken som i dag bestod av Ice Tea. Servetter och tandpetare kom in på en separat tallrik, ingen toarulle på bordet på detta ställe inte. Se så elegant steaken serveras, på en pepparkvarn som säkert är drygt halvmetern. Jag märkte med en röd pil. Eftersom det för mig var första gången på detta ställe gick jag ut lite löst, och klockan var bara lite drygt 11. Chicken Steak blev det, såsen var lite tunn och det saknades lite sallad men det fanns att beställa som side order. Steaken var en riktig höjdare, saftig och inte torr som den ibland kan vara på en del ställen. Så det blev en riktigt bra början. Och som kanske de flesta förstår är ju sånt här inte gratis, så därför bifogar jag en bild av notan. Och ja, du läste rätt. Sjuttionio THB för hela lunchen inklusive dryck. Behöver jag säga att jag glatt släppte till hela hundringen. Jag kommer framöver att besöka detta ställe ofta för jag fick efter förfrågan bekräftat att deras beef var imported from Australia. Tror det får bli en T Bone Steak nästa gång. Jag beslöt att i dag också kosta på mig en Cappuchino på Yes Coffe. Baristan. Cappuchino. Riktigt gott, och nu var jag så jävla röksugen så det blev 2 fin cigg på raken. Och nu får oberg scrolla förbi, för här kommer bilden av vad jag kallar askfat. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Som jag redan i går antydde skulle det i dag ätas lunch på en rökfri restaurant. Jag har säkert passerat detta Steak House några hundra gånger och i dag var det dags att pröva. DSCN4520.JPG Hovmästarinnan som hälsar mig Välkommen. DSCN4517.JPG A/C lokal, här skulle t.om. oberg trivas. DSCN4522.JPG Först kom drycken som i dag bestod av Ice Tea. DSCN4525.JPG Servetter och tandpetare kom in på en separat tallrik, ingen toarulle på bordet på detta ställe inte. DSCN4533.JPG Se så elegant steaken serveras, på en pepparkvarn som säkert är drygt halvmetern. Jag märkte med en röd pil. DSCN4528.JPG Eftersom det för mig var första gången på detta ställe gick jag ut lite löst, och klockan var bara lite drygt 11. Chicken Steak blev det, såsen var lite tunn och det saknades lite sallad men det fanns att beställa som side order. Steaken var en riktig höjdare, saftig och inte torr som den ibland kan vara på en del ställen. Så det blev en riktigt bra början. DSCN4531.JPG Och som kanske de flesta förstår är ju sånt här inte gratis, så därför bifogar jag en bild av notan. DSCN4523.JPG Och ja, du läste rätt. Sjuttionio THB för hela lunchen inklusive dryck. Behöver jag säga att jag glatt släppte till hela hundringen. DSCN4515.JPG Jag kommer framöver att besöka detta ställe ofta för jag fick efter förfrågan bekräftat att deras beef var imported from Australia. Tror det får bli en T Bone Steak nästa gång. Jag beslöt att i dag också kosta på mig en Cappuchino på Yes Coffe. DSCN4536.JPG Baristan. DSCN4538.JPG Cappuchino. DSCN4539.JPG Riktigt gott, och nu var jag så jävla röksugen så det blev 2 fin cigg på raken. DSCN4541.JPG Och nu får oberg scrolla förbi, för här kommer bilden av vad jag kallar askfat. Var ligger detta ställe? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Finns bland annat vid Big C vid Pattaya South Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Var ligger detta ställe? Detta är Big C Extra Pattaya Klang, men jag tror det finns på flera ställen i Pattaya. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Nu blir det fläsklägg och rotmos med senap och lite grejer. Svingott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Detta är Big C Extra Pattaya Klang, men jag tror det finns på flera ställen i Pattaya. Klart trevliga små rese/mat berättelser du bjuder på. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Falukorv i stark chilistuvning och paprika + tomat. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Vart spättfilé på lokal till lunch Nu eftermiddagsfika negerbollar & en kopp svart Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Ibland hinner man inte med mer än bara något på vägen,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Vart spättfilé på lokal till lunch Nu eftermiddagsfika negerbollar & en kopp svart Jaha, nu hamnar väl den här tråden i papperskorgen också och svampen får skaka galler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 En tjock korv med pommes frites och gurkmajonäs samt säsongens första julmust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 till lunch idag blev det tom kha gai (kryddstark, syrlig kycklingsoppa med kokosmjölk), med extra kycklinglever en riktig favorit...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 A truckdrivers dinner [emoji1] Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu