Enis Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Förförsiska dofter i från köket ... Frugan kokar buljong till Kuttiyao. /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Förförsiska dofter i från köket ... Frugan kokar buljong till Kuttiyao. /eNis Förföriska jo jag tackar jag? Blir det åkning i kväll Enis? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 nu blir det en trerätters dagen till ära! till förrätt blev det en toast med stekta trattisar, lök, en liten sipp grädde o lagrad prästost! till huvudrätt serverades röding med grädd o vitvinskokt purjolök... med min favoritsort när det gäller potatis, amadine! till efterrätt blev det rester från gårdagens äpplepaj med vaniljsås o glass.. o en liten sipp lagrad rom...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Förföriska jo jag tackar jag? Blir det åkning i kväll Enis? Inge 69 i alla fall för satan vad det bränner i läpparna av chilli /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Inge 69 i alla fall för satan vad det bränner i läpparna av chilli /ENis Åh tusan...har hon berättat det... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Hittils idag? 5 bitar ur en Paradis-ask som jag fick av min charmerande son igår, på fars dag. Igår vart det Thaislafs (Padd mee luang Neua) med extra chili, sen kaffe och Schwartswald tårta. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Färskgrillade saltvatten räkor. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Och nu kom det en krabba. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Och nu kom det en krabba. Ser ut som om krabban ger dig onda ögat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Ser ut som om krabban ger dig onda ögat! Den uppskattade nog inte grillen levande så här på måndagsmorgonen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Färskgrillade saltvatten räkor. Det där såg verkligen gott ut. Inga burkräkor där inte. Men vad är det i skålen uppe till höger på första bilden? Själv skall jag äta fisk i dag på Domisil. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Det där såg verkligen gott ut. Inga burkräkor där inte. Men vad är det i skålen uppe till höger på första bilden? Själv skall jag äta fisk i dag på Domisil. Vet ärligt inte vad det är i den skålen, men tydligen lite matorgie inkl HongThong som gäller nu på morgonkvisten, och min karaktär är ju som den är.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Fyra kokta på till frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Sen lite sånt här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Vet ärligt inte vad det är i den skålen, men tydligen lite matorgie inkl HongThong som gäller nu på morgonkvisten, och min karaktär är ju som den är.. Ser ut att vara laab eller hur det ska stavas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Fyra kokta på till frukost En kall också.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 En kall också.. Ja en kall må man ha varje morron.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Men detta var ingen höjdare Pad Thai på en restaurnag vid sidan av Rawaii boxing Pad Thai utan ägg. Såna jävla skitställen åker man ju inte till en gång mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Dagens lunchställe. Ett av de säkrare ställen som jag brukar besöka. Hovmästaren med några av servitriserna hälsar välkommen. Dryckerna anländer. Och maten, såsom alltid på måndagar blev det fisk med en riktigt god potatis sallad. En bild till på två av servitriserna. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Dagens lunchställe. Ett av de säkrare ställen som jag brukar besöka. DSCN4494.JPG Hovmästaren med några av servitriserna hälsar välkommen. DSCN4513.JPG Dryckerna anländer. DSCN4496.JPG Och maten, såsom alltid på måndagar blev det fisk med en riktigt god potatis sallad. DSCN4500.JPG En bild till på två av servitriserna. DSCN4504.JPG Jädrigt trevliga lunchberättelser du lägger upp. [emoji106] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Jädrigt trevliga lunchberättelser du lägger upp. [emoji106] Håller med, saknar dock bild på den omdiskuterade askkoppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Jädrigt trevliga lunchberättelser du lägger upp. [emoji106] Trevligt att någon gillar mina alster. Se på fan, vet inte vad som fanns i huvudet i dag. Måste ha varit servitriserna som störde mig. Jag brukar ju alltid få med en bild av rökat, åtminstone en bild av fin cigg paketet. Och i morgon blir det ingen ask koppsbild heller för i morgon har jag bokat bord på en rökfri restaurang. Kanske blir en ask koppsbild på onsdag. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Grillspett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 (ändrad) Det blev boeuf bourguignon på oxind med tillbehör. Mycket mört och gott efter ett rejält långkok på 11 timmar. Lite bacon till och potatismos. Ändrades November 10, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu