Sam sip sam Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 du gjorde precis rätt när du värmde på den lite...fantastiskt gott! Precis det är en riktig klippa som vet hur d t går till :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Grillad lätt bränd? utskuren fläskkotlett med pommes köpbea lite rött till det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Hur mycket vin gick till det? inte en droppe sen skaldjurskryssningen men som dom säger: nu börjar det räta till sig! ps.....jag ringer om en stund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Fläsk i grädde! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Idag blev det lite 70- tals inspirerad mat... Blev en skink/sparris/ost gratäng, serverad med pressad potatis. Blev även en tallriksbild. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 pressad potatis Så jädrans gott och passar till så mycket. Som alltid enkelt är gött Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Så jädrans gott och passar till så mycket. Som alltid enkelt är gött Perfekt när man har någon götta sås så man slipper slicka tallriken Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Så jädrans gott och passar till så mycket. Som alltid enkelt är gött I morgon ska väl herrn gotta sig ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 I morgon ska väl herrn gotta sig ? Hoppas det, fanns det plats ? Isåfall 17:00 ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Hoppas det, fanns det plats ? Isåfall 17:00 ? Yes och yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Yes och yes För att du skall veta vem jag är så är jag iklädd den här klädsamma tröjan : Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 För att du skall veta vem jag är så är jag iklädd den här klädsamma tröjan : 5555.png Lugnt vi har bokat en plats i en avlägsen mälk hörna för endast dig [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Om man vid något tillfälle är i Stockholms och bara har tid att besöka ett ställe vad skall man välja då cliffan eller sue? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Om man vid något tillfälle är i Stockholms och bara har tid att besöka ett ställe vad skall man välja då cliffan eller sue? Enis Sue [emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Fick tag i fläskracks från någon diplomerad bonde i Spanien , Grisen hade tydligen gått o rotat ekollon i någon skog . Lite skeptisk o fryst kött. Men fan vad jag blev förvånad vad gott det var- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Om man vid något tillfälle är i Stockholms och bara har tid att besöka ett ställe vad skall man välja då cliffan eller sue? Enis Som 33an säger Sue, kom imorgon 5isch Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Fick tag i fläskracks från någon diplomerad bonde i Spanien , Grisen hade tydligen gått o rotat ekollon i någon skog . Lite skeptisk o fryst kött. Men fan vad jag blev förvånad vad gott det var- Var hitta du den ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Schnitzel med stekt potatis på dagens MPR träff i Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Var hitta du den ? Axfood storkök Kristianstad. Hittar ibland riktigt bra kött i frysdisken o även färskt. Men kan även tillägga att finns vad jag tycker oätliga konstiga saker med , typ förstekt falukorv o köttfärs bara för gatuköken ska ha det lättare att hantera köttet för våra lagar inom miljö hälsoskydd. ja ja vilken värld vi lever i. Men som sagt hittar bra produkter med . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Mums Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 8, 2014 Dela Inlagd November 8, 2014 Detta blev Khans och min middag idag......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 8, 2014 Dela Inlagd November 8, 2014 Bullalörda till Travet ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 8, 2014 Dela Inlagd November 8, 2014 Idag blev det en köttabit med vitlökssmör och hemstampad mos gjord på potatis, morötter, grädde och smör samt en gnutta kärlek “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 8, 2014 Dela Inlagd November 8, 2014 Ko soppa i Takuapa Himmelskt gott Blev bara benen kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 8, 2014 Dela Inlagd November 8, 2014 Jag bjuder om nån är sugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu