Kötthandlarn Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 (ändrad) Var ordet Hoppas det går bra och du är frisk Ha ha ha, jo skit vart det verkligen... Väldigt jobbig undersökning idag men det preliminära resultatet såg bra ut sa läkaren.. Nu skall bara resultatet av skiktröntgen passera en massa andra läkare som också skall granska det och sist av allt skall en professor som är högsta hönset på Sahlgrenskas röntgen kolla det. Definitivt besked om 2-3 veckor. Tack för omtanken... Ändrades November 6, 2014 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 Buffe ?? Sådär brukar mina tallrikar åxå se ut på Kinabuffe:erna?? Men vaff det blir ändå lika dit det kommer. Brukar bli sådär med allt på en gång då jag inte orkar gå och ta flera gånger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 (ändrad) Kasslergratäng & Potäter Ändrades November 6, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 Tandläkaren rekommenderade mig att enbart äta soppa idag efter dagens operation. Man får göra det bästa av situationen och dessutom är det ju torsdag så ärtsoppa och punsch satt som picken i Greta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 till kvällsmat blev det isterband med potatismos kryddat med persilja o gräslök...fantastiskt gott! o självklart fick frugan en matlåda också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 Det blev ärtsoppa hos oss. Jag brukar ta bort så mycket skal som möjligt innan kokning, så får man bort mer än med enbart "skummande", (kanske kan verka knäppt, men man får en betydligt lenare/godare soppa). Hittade lite färdigkokt skinka, värdelös som skinka, men som utfyllnad funkar den... Blev en skål också. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 Det blev ärtsoppa hos oss. Jag brukar ta bort så mycket skal som möjligt innan kokning, så får man bort mer än med enbart "skummande", (kanske kan verka knäppt, men man får en betydligt lenare/godare soppa). 1.JPG2.JPG Hittade lite färdigkokt skinka, värdelös som skinka, men som utfyllnad funkar den... 3.JPG4.JPG Blev en skål också. 5.JPG Mvh. borje222 Brukar själv med köra en helg skinka till ärtsoppan, Men ett litet tips i med en liten bit kallrökt fläsk också, sätter en god smak . ähh fan vad sugen på ärtsoppa jag blev nu, Själv hade vi tomatsoppa med mycket vitlök i på jobbet i dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Lite mat bilder från Khao lak idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 En jättegod fillet o fish Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Lite Sea Food från Bangnien Walking Street i khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Frulle Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 I dag avnjöt jag lunchen på ett för mig nytt ställe, mittemot Big C Extra Soi Yumee. Jag har alltid trott att det var ett Cafe´ men det serverades mat också. Eftersom jag är "snål" ( ekonomisk ) så lade jag märke till denna skylt med Tilbud på Chicken steak. Kocken själv serverade. Och i dag användes det glas till risdrycken. Och nu kom det in en riktigt stor chicken steak, jag tror de har fläkt upp hela hönan för att åstadkomma detta. Gott, riktigt gott och mätt blev jag. Riktigt fräsh lokal med AC, men eftersom jag röker satte jag mig ute. En bild av damen som är in charge så att säga. Några steg över soi Yumee for att avnjuta efterrätten på D&Q "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 (ändrad) Dagens lunch var kanon viltfärsbiff på sork en öl till då det är fredag. Ändrades November 7, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Köttbullar med sås o potäter o sedvanliga tillbehör till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Det blir dom här med en Carlsberg till om en kvart Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Det blir dom här med en Carlsberg till om en kvart IMG_0393.JPG Ser onekligen goda ut men har de ingen annan innehållsförteckning? Kanske inte behövs när de säljer lösvikt. Har du provat Printz? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Ser onekligen goda ut men har de ingen annan innehållsförteckning? Kanske inte behövs när de säljer lösvikt. Har du provat Printz? Nej, och nej igen. Dom är goda och Taylor &Jones har goda pajer, "black pudding", o andra engelska specialiteer. "Riktigt" bacon som inte blir borta i pannan når man steker det o annat bra chark Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Seabass ?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 det blev ett isterband över från igår som stektes med potatis, lök o så 2 ägg som får gotta till sig. serverades med rödbetor o pyntades med lite grönt....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 det blev ett isterband över från igår som stektes med potatis, lök o så 2 ägg som får gotta till sig. serverades med rödbetor o pyntades med lite grönt.fantastiskt gott! Bättre dagen efter inte som Bakfylla utan Bukfylla !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Biff stroganoff med potatispuré. Ooooootroligt mumsigt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Visste inte riktigt vad jag skulle göra med den , så jag hade det som snacks [emoji14] If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 2xlaab moo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Visste inte riktigt vad jag skulle göra med den , så jag hade det som snacks [emoji14] du gjorde precis rätt när du värmde på den lite...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 det blev ett isterband över från igår som stektes med potatis, lök o så 2 ägg som får gotta till sig. serverades med rödbetor o pyntades med lite grönt.fantastiskt gott! Hur mycket vin gick till det? BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu