husse Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 grillade kycklingspett m chilli och lis till, lite sötsur sås å såya gick ner de också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Påskalammed.Jesu Kristi lekamen och blod, för mig utgjutet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Räksmörgås , baconlindad fläskfile och bär å glass till efterätt irish blev det också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 (ändrad) En Svensk frukost! Snus och kaffe. God morgon. MVH Tommy Ändrades April 22, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Påskaftons morgon så det blev en äggfrukost + lite prinskorv med stuvad spenat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Påskaftons morgon så det blev en äggfrukost + lite prinskorv med stuvad spenat Är du redan där ? mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Påskaftons morgon så det blev en äggfrukost + lite prinskorv med stuvad spenat Häpp ! Ere inte Långfredag idag ? Men "äggfrukost + lite prinskorv med stuvad spenat" är aldrig fel. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Har du testat 99B stället Lincoln på 3:an ännu? gör det för det är jäkligt prisvärt Tjena caveman, matparullen har hunnit med detta ställe oxå när vi hade vägarna förbi.Kort o gott klart godkänt! Lyckades pricka in rätt dag också, ena dagens var schnitzel... och då för ynka 99 baht men Henke nöjde sig inte med dagens utan tog en dyr kotlett som kostade hela 150 bahtingar, hua Tack för ett bra tips! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Tjena caveman, matparullen har hunnit med detta ställe oxå när vi hade vägarna förbi.Kort o gott klart godkänt! Lyckades pricka in rätt dag också, ena dagens var schnitzel... och då för ynka 99 baht men Henke nöjde sig inte med dagens utan tog en dyr kotlett som kostade hela 150 bahtingar, hua Tack för ett bra tips! Jag var också förbi där och käka en gordon blue och den var det inget fel på men potatisen var blöt och smaklöst ,veto tusan om dom haft den i frysen innan he he och såsen var den vanliga smaklösa buljongen som brukar vara på dom utländka ställena är väl bara vi i norden som kan det där med sås he he men som sagt snitzeln var ok , men till helheten blir det inga fler besök där blev dessert 200 m ner på gatan så var dagen räddad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Idag blev det spicy Burrito, vilket var hyffsat gott dock inte tillräckligt för att besöka stället igen. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Det blev grillat vid havet, chorizo, grillspett, potatissallad och vanlig sallad. Sicket gött väder idag är på framsidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Det blev grillat vid havet, chorizo, grillspett, potatissallad och vanlig sallad. Sicket gött väder idag är på framsidan Jasså har du varit på östkusten idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 22, 2011 Dela Inlagd April 22, 2011 Kör me dunken Dropp inn och lite nämöcke jordisar .sitter här som en kossa och idislar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 Spartansk Påstafton-lunch på diskbänken. ABBA's MästarMatjes, som snälla hemvändande, övervintrare, lämnat efter sig. Och en liten klar. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 Det blev skinkmackor till frukost o kaffe. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 Det sista av påskalammed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 En present från syrran i Finland, memma, grädde och socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Under dagens moppetur stannade vi till på Planens pizzeria (Ayas favvopizzor ) och inmundigade varsin Calzone special, Gott och näringsriktigt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Under dagens moppetur stannade vi till på Planens pizzeria (Ayas favvopizzor ) och inmundigade varsin Calzone special, Gott och näringsriktigt... Hälsa Hasse från mig Ronny nästa gång ni åker dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 I gnällbältet vart det Tex Mex Tortillas gått efter all påskmat o en kall förstås!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Kycklingburgare med potatismos och svamp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Hemmagjorda potatisplättar med bacon å lingonsylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 26, 2011 Dela Inlagd April 26, 2011 Detta är snarare vad frun åt idag, själv avstod jag och tog en öl och en grillad fläskkarré istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 26, 2011 Dela Inlagd April 26, 2011 (ändrad) Ryska Kåldolmar å potatis med en cremefraichsås, förrätt var en rysk löksoppa, efterrätt en Rysk vaniljkaka med vispad grädde (Stekt vitt bröd med vannilinsocker tror jag). Soppan var jättebra, kåldolmarna och potatisen var helt OK, såsen sådär, efterrätten halvkass. Blev mätt fast jag bara smakade på "vaniljkakan" 158 Bath för en Rysk meny på Foodland, totalt sett Bra! Länge sedan jag åt kåldolmar. Lite intressant att Foodland börjat servera Rysk mat. MVH Tommy Ändrades April 26, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Ett par måltider dom senaste dagarna //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu