Kötthandlarn Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 jobbar du på Dalsjöfors Kött? Jo Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Har inget att skylla på...var lat helt enkelt... så grabben behövde ej lägga mycket jobb på övertalningen... 1.JPG Mvh. borje222 Jag käkade åxå Pizza igår med Renkött och Kantareller på (ber om ursäkt men jag glömde fota den). Pizza koman infann sej på rotmos å jag somnade i Ayas knä 30 minuter efter... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Mest pla raa, durian, fisk som stinker när frugan steker den ... En klädnypa så kanche det smakar gott /ENis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Fisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 (ändrad) till lunch blev det räkor wokade med paprika, lök o svamp i ostronsås..fantastiskt gott! Tycker nog att frugan och du ska överväga en flytt till Malmö, kompis inkluderad, middagsgäst inte minst! Ändrades November 3, 2014 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Riktigt god lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Inte i dag men i lördags Mina köttbullar och frugans Det blev en Fläskkarré i lergryta till herrarna Damerna käkade bland annat grisöron och fisk med sallad + en hel del till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Dagen rätt blev barnmat som en del kallar den “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 till lunch idag o matlåda till frugan blev det korv stroganoff...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Hade lite oxfile kvar efter helgen, fick bli en Biff Stroganoff, serverades med saltgurka och smetana, (gräddfil i mitt fall). Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 I går kväll en pytt Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Dagens frukostmacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Lunch Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Skrämde upp en körv till lunch idag. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Idag blev det annorlunda mat till lunchen. Riktigt mört och gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Köttebullemacka till lunch! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Idag blev det annorlunda mat till lunchen. Riktigt mört och gott.ImageUploadedByMaipenrai1415097717.966076.jpgImageUploadedByMaipenrai1415097728.733851.jpg Är det på riktigt, eller skojar du?? "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 I dag blev det lunch med en av MPRs medlemmar, och naturligtvis blev det på "Wärdshuset". Eftersom vi båda visste om vilka portioner som serverades så beslöt vi att dela på en Kana/pekoni och det räckte mer än väl. Rökverket som vanligt LM, i dag med en bild av slutet på epoken. Och drycken som vanligt Chang. Eldriven pepparkvarn eftersom jag efterfrågade extra svartpeppar. Men vilket strul före vi kom på hur den fungerade. Efter maten blev det en Cranberry dryck från Estonia, fantastiskt gott. Nästa gång blir det "Köttbulls Contest" och då gäller det dom bästa köttbullarna som serveras i Pattaya, datum annonseras senare. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 (ändrad) det blev smörgåstårta till lunch idag (jobbet bjöd)..det var inte fantastiskt gott men det var ju gratis! Ändrades November 4, 2014 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Ett par varma baconmackor till middag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Är det på riktigt, eller skojar du?? Det var faktiskt gott men låter lite läskigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Det var faktiskt gott men låter lite läskigt. Brukar ju användas till olika syltor, då är det ingen som tycker det är konstigt... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Blev sen kvällsmat ,,,fixade till några hamburgare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Da Shit ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu