Sam sip sam Inlagd April 13, 2011 Dela Inlagd April 13, 2011 Svampgratinerad karre Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Vilken tur man har, att man min gamla tant tycker om att skämma bort mig. Så ikväll blev det tacopaj... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 FF.Tacosgratäng e supergott m sallad... ...frugan vill också att jag fixar de ibland...och en öl till e ju inte fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 I söndags blev det sallad... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 (ändrad) Sushi kan ätas på många sätt .. Ändrades April 16, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 Ja vilken snålvattentråd. Själv så tränar jag inför GöteborgsVarvet 21maj. Jag har ätit bra mat och inte druckit alkohol på 3 veckor. Men idag så unnar jag mig lite pilsner. Jag har löptränat 4 gånger denna veckan. Jag ligger på runt en mil mer pass, men ska öka till 15km nästa vecka. Vecka 18-19 ska jag ligga på 15-20km för att sista veckan småjogga och vila mig i form. Min bästa tid ligger på 1,32. Men jag är glad om jag kommer på ca, 1,45 till 1,55 Jag är trots allt 40år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 Hej Och nu lite middag hemma.. Idag startades Isaan grillen med två små pinnar och två stearinljus som vanligt, ingen tändvätska här inte Här ligger maninerat nötkött med lite vitlöksklyftor på grillen. Frugan sitter och väntar på att vända steken. Nu börjar det likna något.. Och nu skall det ätas tillsammans med ris. Ha en bra dag! Blir alltid skraj när hon sitter där å grillar.Hoppas inte kobran kommer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Veckans val... Strimmlad biff med lök i senapssås samt potatis och blomkålsmos tillagat av undertecknad Eller ... diverse snäckor, musslor och annat slemmigt som legat framme på marknadsbord i detta svala klimat. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Fried rice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Idag blev det en god rävragu, frugan fick svansen. Till förrätt blev det god soppa på lutfisk. Feinschmächer Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 18, 2011 Dela Inlagd April 18, 2011 Idag blev det en god rävragu, frugan fick svansen. Till förrätt blev det god soppa på lutfisk. Feinschmächer Arne Aha det förklarar ju det mesta, Dvärgbandmask och lite Trekiner på det... Har du skrivit testamente?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 Vi tog pannbiff me lök på Scandalic.Pannbiffen var knaprigt god som jag gillar men stor som en tillplattad köttbulle och ja som portion sett knappt en barnportion.Så det blir tummen ner denna gång för pygme-anrättningen. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai p Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 Är det lågsäsong snålvattnet rinner kanske de trodde att du var en katt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 Vi tog pannbiff me lök på Scandalic.Pannbiffen var knaprigt god som jag gillar men stor som en tillplattad köttbulle och ja som portion sett knappt en barnportion.Så det blir tummen ner denna gång för pygme-anrättningen. Hur mycke fick du pröjsa för det smakprovet? Passande namn på syltan förresten - Scandalic. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 hotell frukost på scandic i falun,,,gött Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 Vi tog pannbiff me lök på Scandalic.Pannbiffen var knaprigt god som jag gillar men stor som en tillplattad köttbulle och ja som portion sett knappt en barnportion.Så det blir tummen ner denna gång för pygme-anrättningen. Ja det där var inte mat för en riktig karl “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 Denna petade jag i mig igår. Den gav mig gaser som motsvarar Ukrainas årsproduktion så nu behövs ingen jävla gasledning i Östersjön!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 Vi tog pannbiff me lök på Scandalic.Pannbiffen var knaprigt god som jag gillar men stor som en tillplattad köttbulle och ja som portion sett knappt en barnportion.Så det blir tummen ner denna gång för pygme-anrättningen. Ta med dig kameran, besök Flaggan och ta foton på på den nya parken med den konstgjorda sjön på andra sidan Pattaya Tai. Äntligen är dom förskräckliga reklamskyltarna borta och dessutom går man aldrig hungrig från Flaggan Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JMitchell Inlagd April 20, 2011 Dela Inlagd April 20, 2011 ...Ungsstekt kyckling klubba med grönsaker och kokt ris. kryddad med mycket vitlök, paprika och peppar. Nu är magen nöjd förutom en kopp kaffe och bulle. // JMitchell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Tom ka gai, på det engelska haket snett över crazy daves i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Hur mycke fick du pröjsa för det smakprovet? Passande namn på syltan förresten - Scandalic. Minns icke men nånstans 150-180 tror jag.Henke tog samma rätt idag på Hasses för 180 bahtingar och en portiton som var värd namnet! Ja det där var inte mat för en riktig karl Ynkligt var bara förnamnet! Ta med dig kameran, besök Flaggan och ta foton på på den nya parken med den konstgjorda sjön på andra sidan Pattaya Tai. Äntligen är dom förskräckliga reklamskyltarna borta och dessutom går man aldrig hungrig från Flaggan Fritz.. Redan gjort, och kommer göras igen.Flaggan har väldigt sällan gjort mig besviken genom åren. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Har du testat 99B stället Lincoln på 3:an ännu? gör det för det är jäkligt prisvärt ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Ikväll blev det grillade fläskisar med klyftpotatis o vitlökssmör.. Frugans underbara vitlökssmör. Sen var det bara för FF att fixa resten. Till o med lilla Alice gillade maten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Blev Pad Mama och en Pripps till middag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 21, 2011 Dela Inlagd April 21, 2011 Lite Potatiskaka och fiskpinnar ett litet glas vitt vin till det , rätt gott men jag kommer att köpa fiskpinnar med stillahavslax nästa gång dessa var gjorda på malen Alaska pollock men de färgglada brödsmulorna runt fisken var ju i alla fall mycket bra. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu