Avregistrerad clion Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Taco-inspirerad fläskfilegryta med sallad, tortilla, avocado och en iskall Spendrups. /mvh Såg gott ut Mamma När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Å Enis strejkar fortfarande Eller bantar han mån tro När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 2, 2011 Dela Inlagd April 2, 2011 Å Enis strejkar fortfarande Eller bantar han mån tro Nej Läs "vad-dricker ."-tråden. Han dricker marinaden, så det blir inget käk Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 (ändrad) Hej Lördagens middag hemma i Min Buri.. En go kall Leo ute i trädgården medans mat väntade på att frugan skulle fixa middagen. Grön Curry och ris. Samtidigt som vi åt tittade vi på "Så skall det låta" via SVT play. Ha en bra dag! Ändrades April 3, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Hej Lördagens middag hemma i Min Buri.. En go kall Leo ute i trädgården medans mat väntade på att frugan skulle fixa middagen. Grön Curry och ris. Samtidigt som vi åt tittade vi på "Så skall det låta" via SVT play. Ha en bra dag! Såg gott ut Thomas Chalermwan hälsar till Linn Hon skulle ringt men jobbet suger När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Hej Dagens middag i Min Buri, detta efter en dag på stranden i Jomtien Plaa Nin. Och en grillad kyckling. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Såg gott ut Thomas Chalermwan hälsar till Linn Hon skulle ringt men jobbet suger Hej Clion, Tackar hälsa tillbaks Ha en bra söndag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Till frukost blev det 2 mackor med skagenröra på till lunch blev det stekta potäter med falukorv å ägg till mädda blir det fläskfätta med svampsås å en carlsberg export å en liten nubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Söndag morgon brukar betyda sen frukost och våfflor för oss. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Söndag kväll, gumman inte hemma, Då blir det inte bättre än så här.. Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 3, 2011 Dela Inlagd April 3, 2011 Efter ett par dagar med köttfärssås var det nu dags för "Khao man gai", kokt kyckling med ris och sås. Såsen hade jag köpt med mig från Thailand från min favoritrestaurang i Udon. Tog kastrullen som stod i disken med lite vatten i och hällde snabbt ut vattnet och i med nytt för att koka upp kycklingfiléer i den och satte på lite ris. Efter att riset var klart och filérna kokta och dags för att äta kom jag ju på att jag hällt diskmedel i kastrullen som jag inte sköjde ur ordentligt innan jag började koka kycklingen. Dagens middag ris och köttfärssås. Kycklingfiléer i papperskorgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 4, 2011 Dela Inlagd April 4, 2011 Hej Lunch en gör go semesterdag i Min Buri.. Soppa, köttfärsfyllda gurkor, svamp och lök. Ris, med livets krydda dvs Prick Nam Plaa. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 6, 2011 Dela Inlagd April 6, 2011 Hej Eftersom inte Enis kan lägga in några matbilder på ett tag får man väl göra sitt bästa Dagens frukost i Min Buri, två sorters soppa. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 6, 2011 Dela Inlagd April 6, 2011 Hej Och nu lite middag hemma.. Idag startades Isaan grillen med två små pinnar och två stearinljus som vanligt, ingen tändvätska här inte Här ligger maninerat nötkött med lite vitlöksklyftor på grillen. Frugan sitter och väntar på att vända steken. Nu börjar det likna något.. Och nu skall det ätas tillsammans med ris. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 (ändrad) Igår vart det grillmat hemma hos min syrra och hennes karl,det var årspremiär för dem. En annan har ju grillat ute sedan 1/1 Fläsk och oxfile stod på menyn och det smakade gott Ändrades April 10, 2011 av Caveman ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Hmm idag bestod lunchen av grillad korv i skogen, och lunch nr.2 bestod av giffel med ost och skinka och fanta som åxå förtärdes i dom djupa Hemfosaskogarna.. Vi har haft arbetsdag i jaktlaget och burit ut dom tidigare ihopskruvade tornen, vi hade tur som tokar med det fina vårvädret. +12 grader och en strålande sol. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Currypanerad kycklingfile med specialsås och päronchutney Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Idag blev det "Tattarvåffla" till mat ..Pizza alltså..på jobbet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Dubbel 150's burgare med extra ost, gurkmajonäs(istället för vanlig dressing) och bacon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 10, 2011 Dela Inlagd April 10, 2011 Frugan fixade några räkmacker till kvällsmat.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 12, 2011 Dela Inlagd April 12, 2011 Hej Dagens lunch hemma i Min Buri Laab Moo Yang Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2011 Dela Inlagd April 12, 2011 Fullkornsbröd med ost och gurka,till detta dracks kaffe med lite mjölk i.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 12, 2011 Dela Inlagd April 12, 2011 Hej Idag blev det en riktig hälsokur till middag Men bara uppslevat utan finness eftersom tiden inte räckte till.. Broccoli. Vitkål. Ungsbakat Kycklingbröst. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 12, 2011 Dela Inlagd April 12, 2011 Pannkakor med glass och jordgubbsssylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2011 Dela Inlagd April 12, 2011 Pannkakor med glass och jordgubbsssylt Ja det är väl barnens favorit alla dagar i veckan Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu