Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Fan när man fått nåt innanför västen så tycks datan vara seg så nu har damen kommit hem och middagen ska tillagas ( med Driverns käring i hörlurarna) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Fan när man fått nåt innanför västen så tycks datan vara seg så nu har damen kommit hem och middagen ska tillagas ( med Driverns käring i hörlurarna) Måste vara en liten kärring som får plats i hörlurarna , teskedsgumman kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Skippade riset idag. Man får variera sig ibland. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Har inga bilder Började på O Learys med 3 Bishop Fingers medan AIK & Färjestad visades på skrärmarna Sedan vidare till Dragon Palace för Kina/Thai/Japan buffé + några öl till och avslutning med Irish coffe så nu är man nöjd och belåten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Käringa i gång me käket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Jamen du kan väl för tusan plocka bort dina grejjer från golvet innan du fotar, å skyll nu inte på Joel för klockan är mycket å han sover... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Jepp han sover OCH det e inte mina prylar på golvet .Känns i gen förstår jag 55555 ja se dessa thaidamer.nu pratar hon med siam Nilssons dam i nallen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Lite nattamat innan läggdags Klibbris och lite hönssoppa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Lite nattamat innan läggdags Klibbris och lite hönssoppa mysigt med familjen på kvällskvisten mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Hej Dagens lunch hemma blev.. Lille Leo sover så gott i köket när frugan lagar mat. Thailands motsvarighet till Svensk Pyttipanna eller med andra ord Khao Phat Gai (ข้าวผัดไก่) Livets krydda Prick Nam Pla Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Efter en lång tid i Thailand så var det gott att få steka på lite falukorv och makaroner igår. Mycket gott och efterlängtat. Idag ska det bli pizza. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Snäll som man är så knatade jag iväg till det lokala bageriet och köpte nybakta frallor nu på morgonen ( trots minus 8 grader just nu ) Detta resulterade i frukost i sängen åt lilla gumman. Nybakta frallor, kokt ägg, yoggi, juice och en kaffe latte. Sämre start på dagen kan man ha! Nu hägrar återigen ett par timmars jobb! Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Hej igen Dagens 20 Bahts middag i Min Buri.. - Makrill med tomatsås på burk (13 Baht på Tesco Lotus). - Ris (gratis från frugans domäner). - Sallad (7 Baht på Tesco Lotus). - Ett glas vatten (gratis från kranen). Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 stekta potäter ägg falukorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Fläskgryta med ris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Denna helg har man varit duktig fixat mat både fredag o lördag. Tror att jag skämmer bort frugan, det här fixade jag igår. Grillad fläskfile med vitlöksmör hemlagade klyftisar... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Ok jag erkänner... En 200 grammare med räksallad från Vegabaren Haninge, jag blev tokhungrig på hemväg från jaktmarken där vi hade varit å kollat efter grisspår sen tidiga morronen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 (ändrad) STJP........man kan ju tro att du är smålänning Idag blev det Lamaimat dvs hemlagd wienerschnitzel med stekt potatis och kryddsmör Ändrades Mars 27, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Ok jag erkänner... En 200 grammare med räksallad från Vegabaren Haninge, jag blev tokhungrig på hemväg från jaktmarken där vi hade varit å kollat efter grisspår sen tidiga morronen. Borde gett dig minus men nu var du ju tokhungrig och då får man ju äta nästan vad skit som helst ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Helstekt Jim Beam och Coca Cola marinerad Oxfilé med krämig potatisgratäng och kryddsmör. Smulpaj med blåbär och vispgrädde /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Jag åt en toast med stekt ägg och Kalles kaviar som Maitan fixade till mej idag. Supermumsig! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Helstekt Jim Beam och Coca Cola marinerad Oxfilé med krämig potatisgratäng och kryddsmör. Cambrigdekuren Milkshake/soppa med Cappuciniosmak. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Smuffe Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Våfflor med extra mycket hallonsylt och grädde... โดยไม่เปิดไฟ เป็นเพียง วิทยุถ่ายทอดสด ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Helstekt Jim Beam och Coca Cola marinerad Oxfilé med krämig potatisgratäng och kryddsmör. Smulpaj med blåbär och vispgrädde /enis Åhh ko e gott men älg e f-n bättre. Enis vi måste träffas one way or another. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 27, 2011 Dela Inlagd Mars 27, 2011 Kebabpizza med stark sås.- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu