stjp8729 Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 (ändrad) Hej Lördagens middag hemma i Min Buri. Maninerad och ungstekt kycklingbröst med lite ris och grönt. Som dryck till middagen en riktigt kall och god Leo Ha en bra dag! Ändrades Mars 20, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 Hej igen Dagens brunch en underbar söndag hemma i Min Buri. - ข้าวผัด eller som man säger i Sverige Khao Phat, med en massa korv från Delite. - Prick Nam Plaa. - Ett glas vatten. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 Hej igen Dags för middag och givetvis hemma, eftersom maten alltid smakar bättre hemma än på restaurang Isaan grillen är igång, så då blir grillat till middag. Ser ut att bli grillade revbensspjäll. Mycket riktigt grillade revbensspjäll, sallad och en go Leo öl. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 Storkok hela förmiddagen idag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 det något lätt till kaffien Patonco Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2011 Dela Inlagd Mars 21, 2011 Gräddstuvad ungnötslever . "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 21, 2011 Dela Inlagd Mars 21, 2011 Idag var fru Chang vänlig nog att tillaga en paj. Först ska degen kylas, och det var visst lite trångt i kylskåpet. Men det går väl bra ovanför ölen! Medan kylning pågår kan man förbereda övriga ingredienser. Här bland annat den broccoli som ska vara med. Efter kylning och förgräddning av degen är det nu dags att tillsätta fyllning. Vi avviker lite från receptet i och med vi lägger till bacontärningar. Cayennepeppar är gott! Till sist gräslök. In i ugnen igen, och så här blev resultatet. Fru Chang snor snabbt åt sig två bitar som hon minsann ska äta på jobbet imorgon. Sen kommer hungrige Siamkap på besök, och det blir inte mycket kvar till mig. Men den som känner mig vet att det var tillräckligt Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 22, 2011 Dela Inlagd Mars 22, 2011 American blueberry pancakes "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 22, 2011 Dela Inlagd Mars 22, 2011 Idag var fru Chang vänlig nog att tillaga en paj. Först ska degen kylas, och det var visst lite trångt i kylskåpet. Men det går väl bra ovanför ölen! Medan kylning pågår kan man förbereda övriga ingredienser. Här bland annat den broccoli som ska vara med. Efter kylning och förgräddning av degen är det nu dags att tillsätta fyllning. Vi avviker lite från receptet i och med vi lägger till bacontärningar. Cayennepeppar är gott! Till sist gräslök. In i ugnen igen, och så här blev resultatet. Fru Chang snor snabbt åt sig två bitar som hon minsann ska äta på jobbet imorgon. Sen kommer hungrige Siamkap på besök, och det blir inte mycket kvar till mig. Men den som känner mig vet att det var tillräckligt Herr Chang har talat. Herr chang i en mat tråd. Ni överraskar. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 23, 2011 Dela Inlagd Mars 23, 2011 (ändrad) Hej Hemma i Min Buri gick Isaan grillen varm igen, och det blev... Lite nötkött ligger på grillen. Middagen: - Nua Yang eller Grillat nötkött. - Ris. - Sallad - Hemmagjord saltgurka - Ett glas Coca Cola - Nua Yang Ha en kanonbra dag alla! Ändrades Mars 23, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 24, 2011 Dela Inlagd Mars 24, 2011 Smörgås å kaffe på suvvan Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Mars 24, 2011 Dela Inlagd Mars 24, 2011 blir ju några såna alltså dom i glas För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Ja det här blev första måltiden efter hemkomsten,,, fan va gott det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Svampsauterad renskavsgryta med rårörda tranbär & potatismos på en riktig höjdare för dagens Backstugan /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Dagens middag blir tandoorikyckling med ris och lite grönsaker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Idag blir det våfflor "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Hemknullade köttbullar med hemma stampat mos och gräddsås från stekskyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Kokt torsk, skirat mör med riven pepparrot o pressad potatis mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 (ändrad) Färsk laxfile med ört cremefraichesås och liiis..MVH HN Ändrades Mars 25, 2011 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Lunch Pytt i panna Kvällsmål Tom Yam Kung med cocosmjölk i “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Ikväll blev blev det fläskfile planka, grannen ville ha gratis mat o biljard.. Allt blev uppätet, bara disken kvar till frugan. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Hej igen Dags för middag och givetvis hemma, eftersom maten alltid smakar bättre hemma än på restaurang Isaan grillen är igång, så då blir grillat till middag. Ser ut att bli grillade revbensspjäll. Mycket riktigt grillade revbensspjäll, sallad och en go Leo öl. Ha en bra dag! Tusan va gott Lin grillar Hälsa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Ikväll blev blev det fläskfile planka, grannen ville ha gratis mat o biljard.. Allt blev uppätet, bara disken kvar till frugan. FF De va värt mer än ett pluss När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Chili con carne. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Sen kan det bli efterrätt.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu