Oregistrerad Inlagd Mars 9, 2011 Dela Inlagd Mars 9, 2011 Havregröd + blodtrycksmedicin + en 90 grammare + 5,9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 9, 2011 Dela Inlagd Mars 9, 2011 (ändrad) Ja igår blev det bla en ostallrik på fantasy bar och några glas portvin Ändrades Mars 9, 2011 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 9, 2011 Dela Inlagd Mars 9, 2011 Ja idag blev det buffe på cherrys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 10, 2011 Dela Inlagd Mars 10, 2011 En Farangtant kan också laga mat med chili i, köttfärssoppa med potatis. Riktigt gott är det i alla fall... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 10, 2011 Dela Inlagd Mars 10, 2011 Pannbiffsmacka hos Mait mumma det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Nu ska jag äta rotmos med fläsklägg hos skrapis med ett gäng mpr gubbar Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Nu ska jag äta rotmos med fläsklägg hos skrapis med ett gäng mpr gubbar Mmm..det är maträtten jag saknar mest här i Thailand! Testa att slänga på lite grillkrydda på rotmosen Det tycker jag är mumma det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Jag kommer ner snart... Kanske vill du ha några kilo av varje? PM:a isf... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Dessert friterad camenbert med hjortronsylt Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Trevligt LeifArne !! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Dessert friterad camenbert med hjortronsylt Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Du behver la inte ta me kameran när du luktar gubbe 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Herre jävlar skärmen ble sprayad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 (ändrad) En våffla på rest Zambuca Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ändrades Mars 12, 2011 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Ensam hemma, fick bli snabblunch... /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Första helgen på länge vi var helt själva, så jag o frugan gjorde en insats att laga god mat. Så detta blev kvällens mat, så nu är man mätt belåten... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Fläsk sezhuan. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Fläsk sezhuan. Hoppas du hällde ölen i strupen och inte på riset "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Vaddå risöl e väl ett ypperligt substitut?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Hoppas du hällde ölen i strupen och inte på riset Det va lugnt, inget alkoholmissbruk här. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Beer Chang den starke innehåller ris, så det så “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Detta fick jag i mig igår på restaurang i Surin... Peking anka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Lunchen Middags Käket uttaget ur frysen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Vad blir det för mat?? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Kulsprutevälling Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Gårdagens middag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu