Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2009 Dela Inlagd Augusti 7, 2009 Pojkspoling När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 7, 2009 Dela Inlagd Augusti 7, 2009 Ja j***ar nu ble det fel "du har inte postat något" Men nu ikväll käkade jag en omega Pizza 10.90 på willys som hittat Bröd tomat broccolistjälkar hur man nu kan missa och ta med toppen jaja kolla in Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Currypasta från Pastavagnen i Halmstad samt nogrant utplockat lösgodis från ett antal butiker i Skaraborg. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Tjänare Gubbar Sitter nu och vräker i mig färsk skivad skogaholmslimpa med onsalakorv som pålägg. En gäst som kom igår med leverans härligt. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 En macka här med så här på kvällskvisten... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Enis vad e bilden då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Enis vad e bilden då i mitt föregående inlägg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 jag ser fortfarande inte bilden/retstickan clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
King kong Inlagd Augusti 9, 2009 Dela Inlagd Augusti 9, 2009 Mumsade lite på det här "10 4 bend over and out " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 9, 2009 Dela Inlagd Augusti 9, 2009 Det ser ju gott ut.vad kan det vara När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Ja det här måste få Enis att känna sig som en amatör Tonfisk från Thailand med jasminris med en klick sweet chili. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Bra med proteiner i tonfisk. Äter nästan en burk dagligen. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Ja det här måste få Enis att känna sig som en amatör Tonfisk från Thailand med jasminris med en klick sweet chili. //Broskan Det enkla är inte det sämsta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Bra med proteiner i tonfisk. Äter nästan en burk dagligen HA HA HA vad ska du med proteiner till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Lyxigt värre idag http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 10, 2009 Dela Inlagd Augusti 10, 2009 Fick du till det lika fint som på bilden //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 Skafferi och kylskåpsrensning Hittade lite så jag kunde mecka ihop en Pizza med egen tomassås och annat gött i gött gött. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 jäkla ENIS När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 Hemgjord pizza här också. Tunn tunn utkavlad pizzadeg ... Fyllning: Luftorkad skinka, färska champinjoner, färska tomater, gröna oliver, mozzarellaost, färsk oregano. Dryck: 0,5 lit iskall Pilsner Urquell. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 Det blev stekt makrill,potatis och smält smör idag,så dj..a gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 11, 2009 Dela Inlagd Augusti 11, 2009 Den här tråden är ju farlig att gå in på snacka om att Enis pizza så frestande ut sen Driverns stekta makril och mamma bängs hemlagade pizza lät ju smarriga. //Broskan som fick nöja sig med falukorv och makaroner idag "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2009 Dela Inlagd Augusti 12, 2009 Dagens sena middag...ja nästan nattvickning Färsk ostfylld ravioli med en fläskfilégorgonzola sås..mmmmmmm "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Augusti 12, 2009 Dela Inlagd Augusti 12, 2009 Enis du har ju inte så långt till årsunda ta med maten så fixar jag en klirrare MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikhay Inlagd Augusti 18, 2009 Dela Inlagd Augusti 18, 2009 Varmrökt lax på knäcke och ÖL till det... inte så dumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikhay Inlagd Augusti 18, 2009 Dela Inlagd Augusti 18, 2009 Och så denna efter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu