SVEN 55 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Det där såg förbannat gött ut.. Maitan. Hej Mait, har kakat jansson idag, fantastiskt gott, det ar ju tur att man kommer till Pattaya da o da sa man kan lasta bilen full av rena fina ravaror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Nu är det dags att avnutja härligheten. (PS Odin telnr är nästan som gamla larmnummret) FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Hej Mait, har kakat jansson idag, fantastiskt gott, det ar ju tur att man kommer till Pattaya da o da sa man kan lasta bilen full av rena fina ravaror Hahahahahah härligt SVEN 55 du är välkommen skall bli intressant vad detta kan vara för råvaror.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Nu är det dags att avnutja härligheten. (PS Odin telnr är nästan som gamla larmnummret) FF Härligt FF detta ser verkligen gött ut. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Nu är det dags att avnutja härligheten. (PS Odin telnr är nästan som gamla larmnummret) FF Din jävel... Ok hoppas att jag kan ``sukta´´ dej med att i det Odinska recidenset blir det helstekt Älgfile´med murkelsås ikväll. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Ronny´s New York Pizza, allting på! :winktongue: På Sukhumvit Soi 4! Mvh Skibi You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 (ändrad) Blev en burgare på MAX...Grand de luxe, får 6 pommes utav 10 i betyg Ändrades Mars 5, 2011 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Ronny´s New York Pizza, allting på! :winktongue: På Sukhumvit Soi 4! Mvh Skibi Absolut den bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Fläskpannkaka rårörda lingon & en Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Fläskpannkaka rårörda lingon & en .....en pilsner kanske. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 .....en pilsner kanske. Maitan. Yes Kungligt på Lördan!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Idag ska det bli marinerad Flaskharré som turken sa med klyftpotatis och lite tillbehör Firar frugans födelsedag idag fast det är i morgon hon fyller år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Idag ska det bli marinerad Flaskharré som turken sa med klyftpotatis och lite tillbehör Firar frugans födelsedag idag fast det är i morgon hon fyller år Fläskhare?? En tjock Hare?? hehe Gratta sötnosen från mej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Idag ska det bli marinerad Flaskharré som turken sa med klyftpotatis och lite tillbehör Firar frugans födelsedag idag fast det är i morgon hon fyller år Ser gött ut!! Finns faktisktiskt en rätt som heter fläshare som kommer från fläskytterfilen. /mvh Den onde!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Jaha Helstekt Älginnerfile´ duchesspotatis och murkelsås, med sugarsnapps och baconlindad harekuvert (stavning) Nu sitter jag med min efterlängtade Bloody Mary... Livet leker... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 (ändrad) mumsigt Odin... här fick man sig lite qualitytime i köket och Gorgonzola och valnötsfylld fläskfilé med rödlöksmarmelad samt klyftpotatis Ändrades Mars 5, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Två dyra restaurang besök idag... Fast det första betalade frugans exmans bror, och det andra betalade den söta kvinnan som bjöd på födelsedagskalas Vad jag åt? Thaimat i alla dess former och gott var det 4-5 Tiger slank ner också... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SVEN 55 Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 Har idag lagat kalpudding, kottfars sas, chili.c.c.,och pannbiff, pa 5 kg fin kottfars fran Foodland, sa nu blir det kalpudding, kokt potatis, graddsas o lingon till middag sven 55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 mumsigt Odin... här fick man sig lite qualitytime i köket och Gorgonzola och valnötsfylld fläskfilé med rödlöksmarmelad samt klyftpotatis Rödlöksmarmelad, låter gott Hur gör man så'n ? Själv blev det en "bakad" firre till middag igår. Jalamet, eller nå't. Blev lite torr, ty kockfan somnade vid grillen. Men ändå OK. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 Jaha Helstekt Älginnerfile´ duchesspotatis och murkelsås, med sugarsnapps och baconlindad harekuvert (stavning) Nu sitter jag med min efterlängtade Bloody Mary... Livet leker... Vilken måltid, ser riktigt gott ut... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 (ändrad) Det blev fläskfile vällington fylld med kantareller igår, alla barn var hemma med respektive.. FF Ändrades Mars 6, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 Jag har lyckats få tag i en riktig lyxvarmkorv, sån korv som dom fiiina korvgubbarna säjer (60% kött) Och har just avnjutit en brunch bestående av 3 korvar parmensandoftande potatismos (innehållande massor m. ost och grädde) och bostongurka. Glömde ta bilder då jag va tokhungrig och åt som en hungrig varg... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 (ändrad) Ronny´s New York Pizza, allting på! :winktongue: På Sukhumvit Soi 4! Mvh Skibi Ja där har jag ätit et antal pizzor! Ronny är en gammal bekant till mig och frugan, han sålde pizzabutiken för ca 4 år sedan har jag för mig men bor fortfarande kvar i Thailand. Här är en bild på Ronny i tryck och den andra bilden hur han och tjejen såg ut sist vi träffades i Bkk! Ändrades Mars 6, 2011 av maakaao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 Igår hade jag lite vänner på besök här i Pattaya så då fick man bjuda till Ja här kommer lite bilder från vår lilla middag i Pattaya i går kväll och tyvärr han jag inte med med kameran så gästerna hade redan huggit in på maten tror det blev gott för en gäst som normalt sett inte äter så mkt åt riktigt ordentligt<BR clear=all> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 det blev en räkmacka med inlagd gurka Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu