Sam sip sam Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Dagens frukost i Pattaya fick bli detta hemma vid köksbordet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Dagen lunch Falukorv i ung med potätamos “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Dagen lunch Falukorv i ung med potätamos Här blev det en panbiffsmacka.. men tyvärr inte hos maitans "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Här blev det en panbiffsmacka.. men tyvärr inte hos maitans Härligt Enis det fixar du lätt och är säkert bättre en min.... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Dagens frukost i Pattaya fick bli detta hemma vid köksbordet Macka å yoghurt med brända mandlar ja de e inte fy skam När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 som omväxling idag så bidde de en schnitzel me bratkartoffeln. Bild finns men inte i datorn ännu. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Skulle göra Walnöts och gorgonzola fylld fläskfilé med klyftpotatis. ... behövde kompleteringshandla lite.frugan skulle promt med..titta IKEA. kashinng en tusenlapp och ett par timmar fattigare... Hungrig... så det blev att rafsa med sig lite rökt makrill och räksallad och slänga upp på tallriken när man kom hem tillsammans med en ostfylld omelett... frugan sitter och knaprar på rökta laxfenor... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Gårdagens lunch fixade tjejerna Dagens blev en macka hos Maitan Efterrätten tog jag hos Swensens Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Ähh va faan orkar inte.. såg just att Lasse Eriksson passed away Äter ostkrokar...gråter inte men... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Idag har jag gjort köttfärssås det blev 8 portioner Idag Macaroner 6 portioner till frysen! Bild på spisen. pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 (ändrad) Vilken tur man har att mina flickor fyller med 2 dagar imellan. Men bara för att Odin blir avundsjuk, blir det smörgåstårta imorgon. Så här ser den ut utan gratinering. Imorgon kommer den färdiga bilden. FF Ändrades Mars 4, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Idag blev det tacopaj, tur att man har en fru som fixar det mesta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Ähh va faan orkar inte.. såg just att Lasse Eriksson passed away Äter ostkrokar...gråter inte men... Tragiskt! Han har förgyllt Uppsala i många år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Igårkväll fick jag ett jättesug på en pizza och här ute i buschen vet dom knappast vad det är. Så det var bara och hoppa upp på moppen och fara in till stan. Fransmannen i Sikhoraphum gör fantastiska pizzor, det var en med skinka,oliver,champinjoner och lök 4h senare efter att ha spelat lite biljard också,och 215B fattigare(pizza + 3st stora chang) så var man hemma igen ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
N1sse Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 (ändrad) Vart lokala pizzerian här hemma i Sweden igår kväll (håller inte koll på klockan) och hadde turen att heja på en anna MPR'are där, det var han som tipsade mig om det här forumet från början! Ändrades Mars 5, 2011 av N1sse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Ja nu är det bara att vänta tills den blir klar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
N1sse Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Kan det vara en jansson?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Vilken tur man har att mina flickor fyller med 2 dagar imellan. Men bara för att Odin blir avundsjuk, blir det smörgåstårta imorgon. Så här ser den ut utan gratinering. Imorgon kommer den färdiga bilden. FF Tack för den du. Fy f-n nu sitter jag här med tungan hängande som en slips... Sitter å kollar telefonen å väntar på inbjudan...hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Kan det vara en jansson?! Japp den puttrar fint i ugnen nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Tack för den du. Fy f-n nu sitter jag här med tungan hängande som en slips... Sitter å kollar telefonen å väntar på inbjudan...hehe Han skalar nog räkor nu , du kan få vägbeskrivning hem till FF så kan du ju överraska honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Jäklar vad det sög till i tarmen nu, jag riktigt känner lukten av Janssons.... Själv skall jag just börja hacka upp 0,5kg fläskkött som jag skall laga en köttfärssås utav ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Han skalar nog räkor nu , du kan få vägbeskrivning hem till FF så kan du ju överraska honom Ja jag sätter mej i bilen nu. Ps. säg inget åt honom jag vill överaska honom... tänk va glad han ska bli. Ds. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Ja jag sätter mej i bilen nu. Ps. säg inget åt honom jag vill överaska honom... tänk va glad han ska bli. Ds. Du är säkert välkommen FF är en generös person även hans fruga och mkt trevliga är dom också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 (ändrad) Frukost ... Ändrades Mars 5, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Frukost ... Det där såg förbannat gött ut.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu