berlitz Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Enis!! skit i Bibbens förslag Du får bo hos mej gratis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Lördagens lunch inköpt och intagen hos Herr och Fru Atom Det blir att köpa med sig lite grillad kyckling. Vilken skall jag välja? Från det här hålet levererades underbart kalla Leo öl. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Hej Söndagens middag och det blev.. Isaan grillen åkte fram.. Och det blev grillat nötkött och ris. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Inte dagens men gårdagens. Hemmagjord ärtsoppa med pannkaka med hjortronsylt och Carlshamns flaggpunsch. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 ja jäklar va gott Ärtsoppa med varm Punch, senast jag käkade det befann jag mej på Hävlingens is i strålande solsken en Påsk för kanske 15 år sedan. Satan va snålvattnet rann till... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Sist jag åt det var på mässen en torsdag lunch för en massa år sedan !! Vi hade det som tradition och våra kockar var otroligt duktiga Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Vad blir det för mat?? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Vad blir det för mat?? Baconlindad fläskfilé .. vad blir det för sås och kolhydrater till? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Baconlindad fläskfilé .. vad blir det för sås och kolhydrater till? För damerna blir det ris och lättkokt broccoli samt en lten brunsås från fläskfileskyn.. För mig bara broccoli. till /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
N1sse Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Då den lokala Thai och kina resturangen har söndags stängt får det väll bli pizzerian istället. Borde juh laga mat men det är juh så jätte kul att laga mat bara till sig stjälv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Hej alla goa MPR:are Söndagens middag i Min Buri blev: - Kai Gai Palo (Kyckling, ägg and svamp) eller som vi skriver på Thai ไข่ไก่ พะโล้ - Ris - Två glas vatten Ha en gör go Söndag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Hej alla goa MPR:are Söndagens middag i Min Buri blev: - Kai Gai Palo (Kyckling, ägg and svamp) eller som vi skriver på Thai ไข่ไก่ พะโล้ - Ris - Två glas vatten Ha en gör go Söndag! Palo är en av mna favoriträtter. Vi brukr göra hemma men med fläsklägg.. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Palo är en av mna favoriträtter. Vi brukr göra hemma men med fläsklägg.. /mvh Favoriträtt vet jag ej. men ner slinker den och på fläsklägg här hemma med "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 I afton blev det hemmagjorda kycklingbullar med pommes, gräddsås och bondsallad extra allt. Sköljes ner med kall Lapin. Mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Parmalindad färskostfylld lax med chillialioli och färsk pasta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 (ändrad) Sist jag åt det var på mässen en torsdag lunch för en massa år sedan !! Vi hade det som tradition och våra kockar var otroligt duktiga Svensk båt varje torsdag, på värmen blir det rostbiffistället Ändrades Februari 20, 2011 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Svensk båt varje torsdag, på värmen blir det rostbiffistället Skall vara varm punsch till ärtsoppan och kall punsch till pannkakorna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 20, 2011 Dela Inlagd Februari 20, 2011 Idag finns det inte en droppe alkohol att köpa ombord i slabben, nu får man smuggla ombord brännvinet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2011 Dela Inlagd Februari 22, 2011 Tisdagskrubb Helstekt fläskfilé som lindas med några tunna skivor lax för att slutligen smördegsinbakas. Till det färsk ostfylld tortelini "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 kommer hem från jobbet och hittar min absoluta favvo på bordet... Aya´s Thaistyle grillade kycklingvingar... Ohh solly de e ett montage eg. så åt jag Pölsa.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 23, 2011 Dela Inlagd Februari 23, 2011 Gäng Luäng madelpotatis gai. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Idag var det julafton en goulaschsoppa på beergarden arroi mak mak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Idag vart det stekta äggmackor till frukost. ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Idag vart det stekta äggmackor till frukost. Det ser gött ut Caveman. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 25, 2011 Dela Inlagd Februari 25, 2011 Igår fick jag bita i det sura äpplet thaislafs eller sura vänner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu