maakaao Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Idag blev det kalops på kronhjort med kokt potatis, lingon och gurka mums! tyvärr inga bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 ICAs Jordnötter nersköljes med lite clirr i clirr ta det lungt med nötterna så du hittar tilll tåget/bilen i morgon "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Idag blev det kalops på kronhjort med kokt potatis, lingon och gurka mums! tyvärr inga bilder det lät smarrigt. skulle handla vildsvinsfärs alt hjortfärs eller rådjursfärs idag me de var tvärslut everyhopa "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Ja får nog slutta nu så vi inte missar tåget .och du då det lär ha kommit lite puder över Gävle så ta det lungt med bilkörningen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Panerad fläskabit med rotfruktsgratäng samt lite kaninmat Vänligen berätta inte dagens efter 1800,jag går upp i vikt. En allvarig fråga är du kock? MVH JRK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 det lät smarrigt. skulle handla vildsvinsfärs alt hjortfärs eller rådjursfärs idag me de var tvärslut everyhopa Jag har frysen full med älg, hjort, vildsvin och några bitar rådjur så det är bara att komma förbi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Laab gai i Partille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 E du hemma hos Kongo När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 En allvarig fråga är du kock? MVH JRK NEJ men gillar att vipsa i hop en omelett men i bland blir det bara pankaka av alltihopa "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Tja. Lunch bidde Fläskkottleter enl. västernorrlänskt recept ( bryning + kokning) med ris, sallad och lte karl-johan sås. (Buljong tillvaratagen för morgondagens soppa) Middag här: halleluja vilken stark Lammvinadaloo.. ' /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 (ändrad) En fantastiskt god smörgåstårta med skaldjur och lax. Bild finnes. Ändrades Februari 12, 2011 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 En fantastiskt god smörgåstårta med skaldjur och lax. Bild finnes. Var ? Eller var det en tavla och inte en bild ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Fried yam chips coated with butter caramel Aloy mak maa. Måltidsdryck : Chang. :) Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Var ? Eller var det en tavla och inte en bild ? Den finns i min kamera. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Frukost, lunch och middag, allt i samma behändiga format... Frukosten är redan avklarad som synes Ja, jag är en förtappad själ och idag är det värre ställt med det själsliga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 En rejäl bukfylla inför slaget i Örebro När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Den finns i min kamera. Verkar vara en bra kamera Skicka den till mig, tack Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 korvstroganoff från Flaggan och lite egna godsaker. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Hej Dagens middag i MinBuri. - Larb Gai - Ris - Fyra glas vatten Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Hej Dagens middag i MinBuri. - Larb Gai - Ris - Fyra glas vatten Ha en bra dag! Fyra glas vatten...är du sjuk Stjp.det är lördag Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 NEJ men gillar att vipsa i hop en omelett men i bland blir det bara pankaka av alltihopa Typ såhär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 SER UT SOM LÅNGTGÅENDE MAGSJUKA..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Årets första Semla !! Mums !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Fast det var igår. Grillade (det var kallt på altanen) fläskisar med klyftpotatis lite sallad.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Vad blir det för mat?? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu