C-dude Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Till lunch : Borgmästarlåda, dvs skånsk potatisröra med noisette, bacon o brunsås. Middag : för lat för att fixa något själv och inte sugen på tantens Wokade grönsaker, så jag tog ett modigt beslut o hämtade hem en Pizza capriciosa me extra räkor. GOTT som faen. O om jag skall säga något mer så är det faktiskt en svensk pizza som jag längtar efter mest från svedala när man är i T_land. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Idag när jag kom hem från jobbet hade tjejen gjort falangmat för första gången. Rådjursstek med en sås med svart trumpetsvamp, som hon plockade i höstas... Satan vad det var gott... Hörru Odin har du inte visat var du har potatisen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Vad blir det för middag?? Ja va då. . och gick det ner.. med lite rödtjut kanske "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Nu ska jag försöka lägga in min första bild på MPR. Det får bli en bild från ett PRO-möte i Pattis. Bra där Jive Kan ja få ansöka om medlemskap När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Hej Söndagens middag ute i Min Buri Här är revbenen. Och här grillas det i den lilla Isaan grillen. Färdigt.. Och lite soppa. Ha en riktigt trevlig vecka! Du Thomas du får nog flytta grillen till framsidan Tänker på kobran som glider in jämte grillen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Du Thomas du får nog flytta grillen till framsidan Tänker på kobran som glider in jämte grillen Hej Clion, Mmmm... Grillad kobra... Gott.. Mycket gott... Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Åt Och Åt blev mest en god dryck. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolme Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Dagens lunch i LamNangrong Gulachsoppa med egen tillverkad gräddfil och en ost fralla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 (ändrad) Hej Dagens 30 Bahts lunch på jobbet.. Pad Thai med ett litet vändstekt ägg.. Ha en bra dag! Ändrades Februari 8, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Hörru Odin har du inte visat var du har potatisen Hehe ja det har du ju rätt i iofs. Men jag äter varken potatis eller ris just nu, och hon gillar ris mer såå. Men jag är ändå imponerad, hon har under lång tid kollat hur jag gör när jag lagar mat och tydligen så har hon hajjat. Såsen tex. var kanongod komplett med messmör och allt. Steken hade hon först brynt i stekpanna sedan späckat med vitlök och sedan efter sedvanlig salt och peppars inklappning stoppa i en stekpåse och färdigställa till exakt 60 grader i ugnen. hon kom tom. ihåg att låta köttet vila i 15minuter i folie efter ugnen. Ssv. jag blev jäkligt imponerad och glatt överraskad när jag kom hem. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 (ändrad) Ja va då. . och gick det ner.. med lite rödtjut kanske Namn och namn... öh .. kanske Foliinpackad ungsbakad kyckling under ett täcke av spenat, ruccola och fetaost med potatismos. Måltidsdryck: /mvh Ändrades Februari 8, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Bra där Jive Kan ja få ansöka om medlemskap Inga problem Clirre! Vill du kanske bli medlem i herrklubben oxå? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Idag när jag kom hem från jobbet hade tjejen gjort falangmat för första gången. Rådjursstek med en sås med svart trumpetsvamp, som hon plockade i höstas... Satan vad det var gott... Det såg gött ut Odin säg till Odinnan sända ner en portion. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Hej Dagens 30 Bahts lunch på jobbet.. Pad Thai med ett litet vändstekt ägg.. Ha en bra dag! He he precis lagom med chili. Der där såg gott yt /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Dagens lunch på världens bästa flygplats, en fajitas och en stor stark...OK det blev två. Nu sitter jag i loungen och käkar jordnötter och väntar på flyget hem via en mellanladdning i Taipei. Det innebär 2 middagar samt x antal whiskey-cola. Och sedan undrar jag varför jag gått upp 30 kg sedan jag flyttade hit . Lyxproblem förvisso men inte desto mindre en arbetsskada.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Dagens lunch på världens bästa flygplats, en fajitas och en stor stark...OK det blev två. Nu sitter jag i loungen och käkar jordnötter och väntar på flyget hem via en mellanladdning i Taipei. Det innebär 2 middagar samt x antal whiskey-cola. Och sedan undrar jag varför jag gått upp 30 kg sedan jag flyttade hit . Lyxproblem förvisso men inte desto mindre en arbetsskada.. Gottegris... Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Gottegris... Visst är han. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Ska äta nu Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Dagens lunch på världens bästa flygplats, en fajitas och en stor stark...OK det blev två. Blev nyfiken på vilken flygplats? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Blev nyfiken på vilken flygplats? Hej Lamaien röker du ciggar på avataren..snygg bild. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Hej Lamaien röker du ciggar på avataren..snygg bild. Maitan. Du har den i lite större format här: http://www.maipenrai.se/forum/t/12682-alla-thailandska-kvinnor-ar-inte-prostituerade-och-darmed-basta/page__st__210 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Blev nyfiken på vilken flygplats? Incheon/Seoul. Nu var det väl förvisso 2009 den blev utsedd till världens bästa av Skytrax, jag tror Singapore vann 2010 före Hong Kong och med Incheon/Seoul på tredje plats. Det blir Singapore på fredag så jag återkommer om vilken som är bäst. Nu är jag på Taipei flygplats och trots en omfattande renovering förra året så måste det ändå vara en av de sämsta i den utvecklade delen av Asien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Pinnekött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Dagens lunch på världens bästa flygplats, en fajitas och en stor stark...OK det blev två. Nu sitter jag i loungen och käkar jordnötter och väntar på flyget hem via en mellanladdning i Taipei. Det innebär 2 middagar samt x antal whiskey-cola. Och sedan undrar jag varför jag gått upp 30 kg sedan jag flyttade hit . Lyxproblem förvisso men inte desto mindre en arbetsskada.. 30 kg+ måste väl ändå ses mer som ett hälsoproblem än lyxproblem. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Grillad revben..mums. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu