stjp8729 Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 (ändrad) Hej igen Lördagens middag blev också ute, och ute på den lokala puben "Blue Monkey" vid Rakhamheang Soi164. Och för er som inte hittar bortom Soi Nana och Soi Cowboy så ligger stället här: Rakhamheang Soi 164 Lille LEO har fått häng på några tjejer. Skulle aldrig gå på detta erbjudande.. Fel märke på ölen! Framsidan på Blue Monkey. Gott och sitta och ta en öl. Om det hemska skulle hända att Leo ölen tar slut, så blir det denna istället. Börjar bli mörkt och ljuset är redan tänt. Sitter och suger på en kvalitetsöl. Lille Leo trivs i sällskapet. Frugan tillbaks från tandläkaren, kostnad för rengörning och undersökning 700 Baht/person. Och lille Leo är sur för att fått lämna tjejerna. Så nu är det dags för lite middagsmat på baksidan av Blue Monkey. Och lille Leo svinsur för att tjejerna inte håller honom. Pork Knuckle och Biff Stroganoff blev det till middag. Ha en bra dag! Ändrades Februari 6, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Är det där man ser ett pariserhjul utanför? Är det ett nöjesfält där också? Frågar karusellfreaket Kenneth Hej Karusellmannen, Stämmer bra, men har själv aldrig varit på nöjesfältet. Ha en gör go kväll/natt PS! Sover du aldrig Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Jodå....snartzzzzzzzzzzzzzzzzzz “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Nu får du lära Att å ta foton gubbe Det är inte där skon klämmer. Det är jag som inte orkar lägga in bilderna här, men nån gång framöver ska jag skärpa till mej. För övrigt kan jag säga att lobstern vi käkade kostade 975 baht och var värd högst halva priset. Kommer dröja innan vi går till Lobster Pot igen. Natten blev iaf lyckad och vi kom i säng 04.30 på mörran. I kväll blir det sillbord hos en krögare från Sthlm, som har kommit ner för sitt årliga 3-månadersboende. Hej o hå! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Det är inte där skon klämmer. Det är jag som inte orkar lägga in bilderna här, men nån gång framöver ska jag skärpa till mej. För övrigt kan jag säga att lobstern vi käkade kostade 975 baht och var värd högst halva priset. Kommer dröja innan vi går till Lobster Pot igen. Natten blev iaf lyckad och vi kom i säng 04.30 på mörran. I kväll blir det sillbord hos en krögare från Sthlm, som har kommit ner för sitt årliga 3-månadersboende. Hej o hå! Just Jive det är där skon klämmer du orkar inte, äter för mycket goda saker. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Det är inte där skon klämmer. Det är jag som inte orkar lägga in bilderna här, men nån gång framöver ska jag skärpa till mej. För övrigt kan jag säga att lobstern vi käkade kostade 975 baht och var värd högst halva priset. Kommer dröja innan vi går till Lobster Pot igen. Natten blev iaf lyckad och vi kom i säng 04.30 på mörran. I kväll blir det sillbord hos en krögare från Sthlm, som har kommit ner för sitt årliga 3-månadersboende. Hej o hå! Just Jive det är där skon klämmer du orkar inte, äter för mycket goda saker. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Frukost Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Det blev macka till mellanmål, ägg en klick majonäs ansjovis.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Frukost Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Det vart lika hos mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Just Jive det är där skon klämmer du orkar inte, äter för mycket goda saker. Maitan. Nu ska jag försöka lägga in min första bild på MPR. Det får bli en bild från ett PRO-möte i Pattis. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 En ceasar med ägg & bacon + en espresso Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Nu ska jag försöka lägga in min första bild på MPR. Det får bli en bild från ett PRO-möte i Pattis. Härligt Jive nu hänger jag med.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Gött Enis då får man ingen spill på bröt heheheheheheh gött gött. Maitan. Lika bra som pannbiffmacka! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Nu ska jag försöka lägga in min första bild på MPR. Det får bli en bild från ett PRO-möte i Pattis. Fan hon i rött verka koppla bowlargreppet på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Frukost Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Snälla LeifArne ta med dig saltgurka till mig. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Satt mitt emot här och beställde denna sak.Thailands bästa,Tack Siambylla. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Söndags Brunch /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 Idag blev det Vitlöksspäckad karré med gräddsås och hemgjord svartvinbärsgele “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 6, 2011 Dela Inlagd Februari 6, 2011 (ändrad) Vad blir det för middag?? Ändrades Februari 6, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Hej Söndagens middag ute i Min Buri Här är revbenen. Och här grillas det i den lilla Isaan grillen. Färdigt.. Och lite soppa. Ha en riktigt trevlig vecka! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Hej Igen, Och till dagens enkla middag. Lite nudelsoppa. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolme Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Måndagens bröd och Dallasbullar samt skagenröra från LamNangrong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Idag när jag kom hem från jobbet hade tjejen gjort falangmat för första gången. Rådjursstek med en sås med svart trumpetsvamp, som hon plockade i höstas... Satan vad det var gott... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Stekt sidfläsk och bruna bönor :great: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Stekt sidfläsk och bruna bönor :great: Oj det låt gott , det var länge sen man åt Det får bli morgondagens käk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu