Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Tisdag kl 22:02 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Tisdag kl 22:02 Idag stod frugan vid spisen.. 💕 Nam prik ong, en riktigt stark köttfärsröra med chilipasta, tomat, tamarind och palmsocker.Ris blancherad broccoli och spetskål serverades till.. fantastiskt gott! 😋 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Igår kl. 05:36 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 05:36 Igår på ett litet trevligt hak vid Hornstull. Ost och chark bricka innan filmen om Led Zeppelin på biografen Rio. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Igår kl. 06:12 Dela Inlagd Igår kl. 06:12 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Igår kl. 06:32 Dela Inlagd Igår kl. 06:32 Frukost ☕️ 7 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Igår kl. 06:43 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 06:43 Gårdagens gratismat på PP bar. Drinknotan var på 2560 Baht 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Igår kl. 08:16 Dela Inlagd Igår kl. 08:16 1 timme sedan, skrev rolba: Gårdagens gratismat på PP bar. Drinknotan var på 2560 Baht Roade mig och kika på Googlemaps/street view, hur f-n överlever du i obygden? 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Roade mig och kika på Googlemaps/street view, hur f-n överlever du i obygden? 😉 Det frestar på. Ibland är det ju mer än 10 meter mellan barerna. 😇 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan Bomber & Granater! Mangon har höjts med Fem baht på en vecka... 5 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan Killerpool med tilltugg på Bronson's 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 19 timmar sedan Dela Inlagd 19 timmar sedan Höll på att missa dagens frukost. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 17 timmar sedan Dela Inlagd 17 timmar sedan Pad Thai 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd 17 timmar sedan Dela Inlagd 17 timmar sedan 30 minuter sedan, skrev Peolito: Pad Thai Hoppas du ursäktar ett par uppriktiga frågor? Var chilipulvret serverat vid sidan och du blandade i efter smak, eller ingick det i tillagningen? Är de orangea bitarna morot? Serverades det hackade jordnötter till? Fanns det kinesisk gräslök i rätten? Påminde smaken om Pad Thai? Lime och böngroddar är ett hoppfullt tecken! MVH 1 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Ikväll blev det revbensspjäll med stektpotatis 🍻 6 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd 14 timmar sedan Dela Inlagd 14 timmar sedan Rånad igen, 45 baht 7 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan Ikväll blev det mackor med köttbullar och rödbetssallad.. fantastiskt gott! 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan Frukost, rösti toppad med ost och stekt ägg därtill. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan Nytt för idag är lökringarna 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 11 timmar sedan, skrev Tommy: Hoppas du ursäktar ett par uppriktiga frågor? Var chilipulvret serverat vid sidan och du blandade i efter smak, eller ingick det i tillagningen? Är de orangea bitarna morot? Serverades det hackade jordnötter till? Fanns det kinesisk gräslök i rätten? Påminde smaken om Pad Thai? Lime och böngroddar är ett hoppfullt tecken! MVH Det var en pad thai som gumman gjorde. Chilipulvret lade hon på rätten men jag fick röre ner den själv. Yes morot, billigt nu :-). Vi hade inga jordnötter annars hade de nog åkt i. Ingen gräslök. Jag gillar inte pad thai på restaurang däremot min väna hustrus. Lime och böngroddar var också ingredienser. Möjligen mer också men det måste jaf fråga kocken om. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu