Hua Hin Inlagd Onsdag kl 16:03 Dela Inlagd Onsdag kl 16:03 Blev en hämt pizza till lunch 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Onsdag kl 19:43 Dela Inlagd Onsdag kl 19:43 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Tommy: Har ätit sparsamt den senaste veckan, inget har smakat något förutom salt och sött (Covid-19)... I morse kom jag ut från dass, efter en tarm-tömmning, grabben gick in direkt efter. Jag frågade "Hur luktar det?" han svarade "det luktar skit!!!" , Jag kände ingen lukt alls! Nyligen kände jag att någon stekt bacon!!! Det var grabben. Så jag är på bättringsvägen, stekte lite ägg, bacon och prinskorv, smaken börjar fungera igen 😍 MVH Har varit dunder förkyld nu i 3 dagar. Som täppt i näsan känner jag förmodligen mindre än andra oavsett om det kallas covid 19, 15, eller 17 eller något annat. Ändrades Onsdag kl 19:45 av Mankan 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Onsdag kl 21:59 Dela Inlagd Onsdag kl 21:59 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Mankan: Har varit dunder förkyld nu i 3 dagar. Som täppt i näsan känner jag förmodligen mindre än andra oavsett om det kallas covid 19, 15, eller 17 eller något annat. Ett Covid testkit kostar ca 50 kr på Apoteket, tar max 10 minuter att få svar. Kan vara bra att veta för att inte smitta andra, som kan vara i riskgruppen, speciellt om man träffar en massa olika människor dagligen. Jag vill inte döda mina äldre stamgäster (ingen annan heller, förresten ) eller fördärva Julen för någon, bara en tanke. Köpte ett 100-pack med ansiktsmasker på Biltema nyligen, kostade 4 Kr, trodde inte att jag skulle använda dem så snart (Ja, jag tror att de hjälper)... Mitt luktsinne och smak har börjat återhämta sej! MVH Ändrades Onsdag kl 22:00 av Tommy 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 03:40 Dela Inlagd Torsdag kl 03:40 Gårdagens gratismat på Bronson's Notan gick på blygsamma 400 Baht (inga damdrinkar igår vilket kommer att straffa sig till helgen) 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Torsdag kl 04:44 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 04:44 Frukost. Typ Rösti med finhackad bacon i. Frugans kreation. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Torsdag kl 05:02 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 05:02 Maten smakade igår också, Bonchon som vanligt när det gäller god kyckling. 9 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Torsdag kl 11:06 Dela Inlagd Torsdag kl 11:06 Blev en låda från frysen 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Torsdag kl 15:35 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 15:35 Det blev strömming på kvarterskrogen till lunch 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 16:54 Dela Inlagd Torsdag kl 16:54 Lire tilltugg till ölen på BeeBees 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Fredag kl 02:19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 02:19 Frukostmacka 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Fredag kl 08:40 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 08:40 (ändrad) En Budapestbakelse går alltid ner Ändrades Fredag kl 08:44 av Kenneth4618 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Fredag kl 11:49 Dela Inlagd Fredag kl 11:49 Öländska body cakes till lunch 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Fredag kl 11:56 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 11:56 Det är ju ändå fredag så man kan unna sig lite restaurang mat. 480 för sex rätter och tre dricka, bidraget droppa in i dag då kan man bjuda hela sällskapet. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Fredag kl 23:29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 23:29 Grillad gris. Fantastiskt gott. Stefan på Checkpoint firade att han blivit pensionär. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Fredag kl 23:42 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 23:42 Det blev lite julmat ikväll 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 02:09 Dela Inlagd Igår kl. 02:09 Lite spartansk frukost idag. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... NilsGJ Inlagd Igår kl. 02:58 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 02:58 Frukost 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Igår kl. 07:02 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 07:02 Jittra bjöd på mat igår Jag tog en toast med Kalix löjrom samt en råbiff. Inget julbord då Jittra jobbat med det några veckor och var less på det 🙂 Frun tog fisk och lite kaffe på maten 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 08:56 Dela Inlagd Igår kl. 08:56 Mat här idag, mätt blev jag och gott var det. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Igår kl. 10:56 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 10:56 Frukost ☕️ 9 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Igår kl. 11:03 Dela Inlagd Igår kl. 11:03 Dagens lunch 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Igår kl. 16:45 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 16:45 isterband och dillstuvad potatis enis 9 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd Igår kl. 18:33 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 18:33 Julmat 😂 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd 17 timmar sedan Dela Inlagd 17 timmar sedan Dagens frukost, räcker till sen lunch också. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan Det har varit lite körigt sista dagarna men i fredags efter uträttningar blev det årets första glöggmysl! Jag som inte är så förtjust i lussebullar slog till på pepparkakor med mögelost på tub och frugan njöt lussekatter! 🙏 Vi som inte är trötta på julmaten fick oss varsin jultallrik, fantastiskt gott tillsammans med en belgisk julöl och en dansk snaps.. Underbart, fantastiskt gott! 💕😋 Och lördagens middag serverades i biblioteket, smörstekt gösfilé med amadinepotatis, gröna ärtor och en Sandefjordsås... så jäkla gott att man nästan blir förbannad.. Tack för att vi finns! ❤️ 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu