Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 Jamaica mat från en sådan matvagn. Lamm väldigt mört och något slags ris och en taskig banan. Gott men inte värt 170 spänn. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 13 minuter sedan, skrev Peolito: Jamaica mat från en sådan matvagn. Lamm väldigt mört och något slags ris och en taskig banan. Gott men inte värt 170 spänn. 170 kr eller vad för ris och lamm och lite banan var köper man det 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 2 minuter sedan, skrev Boa52: 170 kr eller vad för ris och lamm och lite banan var köper man det I bebyggt område, Inte vid din busskur där det alltid är välskottat året runt. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev Boa52: 170 kr eller vad för ris och lamm och lite banan var köper man det Logga ut ditt jävla pundhuvud 🤬 Lyd ditt eget råd "sök hjälp snälla du" Ändrades September 28 av Kenneth4618 2 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 Precis nyss, skrev kolla min fot: I bebyggt område, Inte vid din busskur där det alltid är välskottat året runt. Den var svår, köper man det vid en busskur och välskottat, är du frisk ok fel fråga mår du bra om inte sök hjälp snälla du, För som du skriver ibland Huva 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 Rökt entrecote med pepparrotskräm 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Logga ut ditt jävla pundhuvud 🤬 Om jag loggar ut vem ska du då mobba din favorit syssla. Du måste ha blivit mobbad i hela ditt liv därför skriver du såhär,Du vill ge igen och på ett forum där du inte behöver vara dej själv utan bara kan gnälla som du villl Kommer inte anmäla dej till Surin att du förfalskar mina inlägg du är tyvärr för dum att förstå 4 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 En lite hint om vad denna tråd handlar om 😉 6 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: En lite hint om vad denna tråd handlar om 😉 du glömde korv med bröd vilken tur det var min lunch då enis 8 1 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 (ändrad) Lite bukfylla fläsk å brännvin 😋 Ändrades September 28 av goli006 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Enis: du glömde korv med bröd vilken tur det var min lunch då enis Sorry 😉 Ändrades September 28 av Kenneth4618 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 Kvällens middag 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Sorry 😉 Åh curry ketchup 💞 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev goli006: Åh curry ketchup 💞 Jäkligt god 👍 Första gången jag provade det var i Holland där de sålde pommes Ändrades September 28 av Kenneth4618 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 Sista bilden är det som inte åkte ner i kistan. 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Rillex Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 Ibland blir man en sockernarkoman med ett glas vin. God lakrits och gelé alà plockgodis gifter sig rätt bra. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 5 timmar sedan, skrev Boa52: Om jag loggar ut vem ska du då mobba din favorit syssla. Du måste ha blivit mobbad i hela ditt liv därför skriver du såhär,Du vill ge igen och på ett forum där du inte behöver vara dej själv utan bara kan gnälla som du villl Kommer inte anmäla dej till Surin att du förfalskar mina inlägg du är tyvärr för dum att förstå En mer genomrutten individ än Oraklet (Du Boa) är nog svårt att finna. Du verkar ha problem med det mesta i livet och ständigt Otur med tankeverksamheten! Ingen skulle förmodligen sakna dina plumpa, korkskalleinlägg om du förblev utloggad. 1 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29 Frukost hemma Onödigt mycket för min slimmade kropp. 😇 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 29 Dela Inlagd September 29 2 timmar sedan, skrev rolba: Frukost hemma Onödigt mycket för min slimmade kropp. 😇 Moore to Love... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 29 Dela Inlagd September 29 2 timmar sedan, skrev kolla min fot: Moore to Love... Kan det vara så? 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 29 Dela Inlagd September 29 Precis nyss, skrev rolba: Kan det vara så? 😍 Only your Darling can tell... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29 starka nudlar igår kväll macka med ägg och skagenröra till frukost enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 29 Dela Inlagd September 29 Frukost 🍳🥓☕️ 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29 Lördagsmiddagen serverades i biblioteket, stekt laxfilé med stuvad grönkål som kryddades med nymalen vitpeppar och muskot.. fantastiskt gott! 😋 Åsså bjuder jag på en bild på frugans buddhahylla! 🙏🇹🇭❤️ 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 29 Har inte råd att gå på ballongparty idag så det får bli en burgare på restaurang istället. Här slipper man köpa en massa damdrinkar och hänga pengar på jubilaren. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu