Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd September 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27 Gris på tallriken, gurkmeja i riset. Det kan bli bitter smak när ovanstående krydda används men det smakade helt okej idag. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27 En burgare med ”lyxig” skagenröra till lunch enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27 En ryggbiff till middag 🍻 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... wavis Inlagd September 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27 Lämnade in 7 kg Älgkött o 7 kilo Vildsvinskött till en chark som gjorde ca 22 kilo färdig grillkorv typ smak ost bacon . Blev riktigt bra den bästa korven vi fått tillverkat . 14 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 27 Dela Inlagd September 27 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev wavis: Lämnade in 7 kg Älgkött o 7 kilo Vildsvinskött till en chark som gjorde ca 22 kilo färdig grillkorv typ smak ost bacon . Blev riktigt bra den bästa korven vi fått tillverkat . Får man fråga om det tillfördedes något extra fett (utöver bacon o ost) typ fläsk ister eller något annat innan stoppning? Ser ut att sitta som en smäck, lite avis... Ändrades September 27 av kolla min fot ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 27 Dela Inlagd September 27 32 minuter sedan, skrev kolla min fot: Får man fråga om det tillfördedes något extra fett (utöver bacon o ost) typ fläsk ister eller något annat innan stoppning? Ser ut att sitta som en smäck, lite avis... Trodde jag hade receptet/fakturan i bilen men åkte ju med kompisen o hämtade😄 så ska ringa han så han sparar. Men tror säkert minst 4 kilo späck . Men blev kanon , De andra gångerna vi lämnat in så för mycket typ torr köttsmak, Nu så saftig som vi vill ha den o tror osten som smälter gör sitt med .. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27 fläskkött o pommes enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27 Ikväll blev det tacos med alla möjliga skålar på bordet.. Frugan ser nöjd ut med sin "klämma".💕 Och jag som är lite gammaldags äter med kniv och gaffel..o jäklar så gott det var! 😋, tror att det var åtminstone ett par år sedan vi åt detta senast..😋💕🙏 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 Frugan bjöd på frukost på One more restaurant, Ya Nui beach. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 28 En räkmacka får duga som frukost 😉 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 Brukar inte skriva vad jag äter det är en grej som fjortisar håller med på, men, men I går gjorde min älskade fru en fisk gratäng med våran ny potatis, h-vete så gott var uppe i natt och tog lite mer sen gömde jag bort resten så jag skulle få i dag Så just nu äter jag restan mens hon är ute och plockar svamp med vänner, Fan vad gott Huva 1 7 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 16 minuter sedan, skrev Boa52: Brukar inte skriva vad jag äter det är en grej som fjortisar håller med på, men, men I går gjorde min älskade fru en fisk gratäng med våran ny potatis, h-vete så gott var uppe i natt och tog lite mer sen gömde jag bort resten så jag skulle få i dag Så just nu äter jag restan mens hon är ute och plockar svamp med vänner, Fan vad gott Huva Hur känns det att vara 14 igen😁? Och bild på maten, Boa! 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 3 minuter sedan, skrev frogfish: Hur känns det att vara 14 igen😁? Och bild på maten, Boa! Nokia 3310 har inte kamera. Det går heller inte att telepatera en bild till sin bästis (som fortfarande har vett att knipa, så länge det nu varar...) 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 7 minuter sedan, skrev frogfish: Hur känns det att vara 14 igen😁? Och bild på maten, Boa! Den är uppäten och skulle inte falla mej in att ta en bild på maten eller när jag borsta tänderna eller liknande 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 25 minuter sedan, skrev Boa52: Brukar inte skriva vad jag äter det är en grej som fjortisar håller med på, men, men I går gjorde min älskade fru en fisk gratäng med våran ny potatis, h-vete så gott var uppe i natt och tog lite mer sen gömde jag bort resten så jag skulle få i dag Så just nu äter jag restan mens hon är ute och plockar svamp med vänner, Fan vad gott Huva Vad gör du i en tråd som avhandlar något som du säger inte vara det minsta intresserad av? Förmodligen för att ställa till tjafs och bråk, Din vana trogen. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 30 minuter sedan, skrev Boa52: mens Låter inge gott Enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 3 minuter sedan, skrev kolla min fot: Nokia 3310 har inte kamera. Det går heller inte att telepatera en bild till sin bästis (som fortfarande har vett att knipa, så länge det nu varar...) Har 2 st Nokia 3310 och den ena används som telefon inte som era leksaker för vist använder ni era phone som leksaker 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 1 minut sedan, skrev Boa52: Har 2 st Nokia 3310 och den ena används som telefon inte som era leksaker för vist använder ni era phone som leksaker 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 2 minuter sedan, skrev Boa52: Har 2 st Nokia 3310 och den ena används som telefon inte som era leksaker för vist använder ni era phone som leksaker Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka. 4 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 4 minuter sedan, skrev kolla min fot: Vad gör du i en tråd som avhandlar något som du säger inte vara det minsta intresserad av? Förmodligen för att ställa till tjafs och bråk, Din vana trogen. Är det inte vad du gör i alla trådar eller hur, Jag skrev bara att jag fick god mat av min fru och att jag gillar inte att skriva vad jag äter ok 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 Precis nyss, skrev Boa52: Är det inte vad du gör i alla trådar eller hur, Jag skrev bara att jag fick god mat av min fru och att jag gillar inte att skriva vad jag äter ok Kortslutning De Luxe med andra ord! 5 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 1 minut sedan, skrev rolba: Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka. Helt klart men man tänker efter när man blir myndig Inte alla men dom flesta 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 Precis nyss, skrev kolla min fot: Kortslutning De Luxe med andra ord! Du är inte frisk 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 2 minuter sedan, skrev Boa52: Jag är inte riktigt frisk 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 35 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Vad löjlig du är Huva undrar vad adnin tycker om att du ändrar min inlägg 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu