Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17 Idag blev det revbensspjäll till lunch 🍻 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17 Fläskpannkaka 😋 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 17 Dela Inlagd September 17 3 timmar sedan, skrev navion hispania: Oxbringa Det Där e fanimej riktigt Bra mat! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 17 Dela Inlagd September 17 Skaldjur i en plastburk... 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd September 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17 Kolbász å kraut. 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17 Tunnbrödsrulle fick det bli ikväll 🍻 14 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 17 Dela Inlagd September 17 Gav brödernas en chans till här mitt i stan ( vi har två ställen, det andra har jag aldrig varit på eller jo rättare sagt en gång mitt i veckan: vi har slut på gurka så åkte däri från) ser ju lovande ut då det är väl paketerat men tyvärr katastrof, trasiga puckar, bränd lök, ingen smak av den lagrade osten samt de så tydligt utskrivet i menyn svartpeppar. jag var den enda gästen i restaurangen, inga sittande besökare och inga take a way kunder och ändå noll förmåga att få i hop en burgare mac n cheese bites var väl ok lika så pommes Tur att man han med lunch priserna annars hade man varit riktigt gävla förbannad 179 riksdaler totalt ink dricka och smak rabatt på Mac n cheese Någonstans mellan 260-280kr om det inte är lunch ett stort skämt enis 8 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17 Idag blev det en laxburgare och en halv fisk och skaldjursburgare från Robertsons, till det serverades stekt potatis och spetspaprika... fantastiskt gott! 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd September 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18 Gårdagens raggmunk med fläsk på Parma 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd September 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18 Schnitzel på Parma. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18 Rotmos med fläsklägg 😋😋 13 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18 Frukost 🍳☕️ 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18 Hoppar gratismat idag så det fick bli en kycklingstek på Jen till lunch istället. 120 Baht svider lite. 11 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd September 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18 Blev jättegod otroligt vilken skillnad med röd/vit botten 👍 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 18 Dela Inlagd September 18 enis 9 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18 kyckling å rödvinssås 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 8 timmar sedan, skrev Enis: kyckling å rödvinssås Fint med några korslagda frittar. 😉 Ser mycket bättre ut än komposten på bilden i inlägget ovan. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 Havregrynsgröt med svensk lingonsylt. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 (ändrad) Pension igår, då blir man kung i baren på Biltema Ändrades September 19 av Kenneth4618 4 1 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 19 Det blev kyckling Igår kväll 🍗🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Pension igår, då blir man kung i baren på Biltema Blev gratismat för en fattig pensionär idag. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 kyckling med rödvinssås samt morotschips enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 Ikväll fixad frun någon form av Thai korv jag fick inte smaka den skulle med till jobbet 😉 jag fick nöja mig med att det luktar gott 🍻 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 1 timme sedan, skrev Hua Hin: Ikväll fixad frun någon form av Thai korv jag fick inte smaka den skulle med till jobbet 😉 jag fick nöja mig med att det luktar gott 🍻 Ser ut som det skulle kunna vara sai oa. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20 Dela Inlagd September 20 Frulle 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu