Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 30 Det blev ankbröst med apelsinsås ikväll 🍻 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31 Dela Inlagd Augusti 31 Gomorron, nu frulle efer att kört frun till torget 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 31 Dela Inlagd Augusti 31 I brist på leverpastej fick det bli falukorv på skagenmackan idag, @Odin 8 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 31 Dela Inlagd Augusti 31 1 timme sedan, skrev rolba: I brist på leverpastej fick det bli falukorv på skagenmackan idag, @Odin Man behöver vara lite händig ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Augusti 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 31 Hamburgare idag. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31 Dela Inlagd Augusti 31 Körv me mos 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 31 Frukost 🍳☕️ 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 31 Igår efter att ha vattnat överallt i trädgården så blev det fredagsmys framför teven.. Stekta kantareller, mögelost, grekiska oliver och små egenodlade tomater.. fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien! 💕 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 31 Dela Inlagd Augusti 31 4 timmar sedan, skrev rolba: I brist på leverpastej fick det bli falukorv på skagenmackan idag, @Odin Falukorv av god kvalite' e inte att förakta. Man kan ha den till tamef-n allt. Min farsa stannade i bilen när vi va ute på resa och morsan å jag käkade på nån vägkrog, han satt å käkade falukorv och tomater. 3 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 31 23 minuter sedan, skrev Odin: Falukorv av god kvalite' e inte att förakta. Man kan ha den till tamef-n allt. Min farsa stannade i bilen när vi va ute på resa och morsan å jag käkade på nån vägkrog, han satt å käkade falukorv och tomater. Fick bli falukorv till lunch åxå. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 31 Dela Inlagd Augusti 31 körv till lunch enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 31 Det blev hämt pizza ikväll 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tommy Inlagd Augusti 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 31 (ändrad) "Thaislafs" på en restaurang i Götet! Vi hade en liten Kusinträff idag, mina enda kvinnliga kusiner, en av de minst vita är min kusin Monika från Australien (född i Bangkok), den andra lite mer mörkhyade är också född i Bkk, min FD flickvän (numera fru sedan strax 20 år), hon med kockmössan! Gott och trevligt! MVH Ändrades Augusti 31 av Tommy 13 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1 Sen frulle så tempen hann gå till sig. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 1 Dela Inlagd September 1 Rester 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1 Igår blev det grillad fläskkarré med aubergine och tomat som penslades med en stark koreansk bbq-sås, egenmekad tzatziki och köpesåser... fantastiskt gott i ett underbart sensommar väder! 💕🇸🇪 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 1 Dela Inlagd September 1 Macka med falukorv och ägg till frukost 🍳☕️ 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1 Söndag, då får även en fattig äta schnitzel. Det är sen gammalt. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1 Skitungen ville ha burgare 🍔 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1 Dela Inlagd September 1 Mali åt stekt ris frugan tog pad thai och för mig blev det Ramen enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1 (ändrad) Pia och sin pojkvän smällde i sig en varsin sådan här ser sjukt god ut enis Ändrades September 1 av Enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1 Dela Inlagd September 1 jag fick nöja mig med en Korvsallad till middag enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd September 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1 Laab Moo till middag. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1 Söndagsmiddagen serverades i biblioteket med favoritdotterns fina blomsterarrangemang och födelsedagspresent på bordet! ❤️ Smörstekt lubbfilé, kantareller och våra små tomater från växthuset som fick gotta sig i stekpannan, romsås och potäter från landet.. underbart, fantastiskt gott.. Tack för att vi finns! ❤️ 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 2 Dela Inlagd September 2 Frukost 🧇☕️ 6 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu