Kenneth4618 Inlagd Augusti 27 Dela Inlagd Augusti 27 Gomorron 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27 Dela Inlagd Augusti 27 Frulle. Skagenvecka nu. Frosten kommer allt närmare. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 27 Dela Inlagd Augusti 27 Blev thaimat till middag igår. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27 Dela Inlagd Augusti 27 19 minuter sedan, skrev Peolito: Blev thaimat till middag igår. färglatt och en syn för ögat 😉 enis 2 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27 Dela Inlagd Augusti 27 enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 27 Dela Inlagd Augusti 27 6 minuter sedan, skrev Enis: färglatt och en syn för ögat 😉 enis Lade in bilden för de färgblinda :-). Dock djävligt gott. Frågade gumman vad det hette och hon svarade surt det har jag sagt många gånger så jag vågade inte tjata om det. 2 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 27 Dela Inlagd Augusti 27 3 minuter sedan, skrev Enis: enis Fin närbild :-) 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27 entrecote med kantarellsmör till lunch enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd Augusti 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27 Älskar stekt fläsk skulle kunna äta varje dag. Fick bli stuvade makaroner till och lite måltidsdryck 😋 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27 Hoppade över gratislunchen idag. Nu blev det havregrynsgröt med blåbär 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd Augusti 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27 Grabben önskade fläsk med löksås till middag idag. 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27 Frugan kockade thaikäk till middag, kycklinglever stekt med chili, vitlök, thaibasilika och ostronsås...en riktig favorit, kanongott! 💕 Och jag försökte mig på en överbakad blåbärspaj för första gången med dom amerikanska blåbären som frugan plockat i trädgården ..det blev inte alls dumt tillsammans med vaniljsås och glass! 😋 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 Frulle i snickeboa idag. Kort avbrott i skagenveckan så inte leverpastejen surnar. Slutet är nära. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 Höstkantarellsoppa 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 Skogaholms limpa med stekt ägg får duga till frukost ☕️ 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 Stressigt värre fukost å lunch i samma inlägg kan man kallas antikarma jägare då 🤔 enis 8 2 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28 Karmalunch. 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 4 timmar sedan, skrev rolba: Frulle i snickeboa idag. Kort avbrott i skagenveckan så inte leverpastejen surnar. Slutet är nära. Slut på Bacon??? Å har hönorna slutat värpa? 4 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 Precis nyss, skrev kolla min fot: Förlåt Odin, de ä fläskytterfile 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28 Dela Inlagd Augusti 28 9 timmar sedan, skrev Odin: Slut på Bacon??? Å har hönorna slutat värpa? Bacon slut, yes. Åt ju ägg igår och förmodligen imorgon. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28 Dö fisk, kummel, inget att skriva hem om. Gick ner med några öl. Jordgubbar å glass på de. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28 Kabanoss över fick bli middag enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Augusti 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 29 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 29 Tadaa, idag är det ÄGG på skagenmackan @Odin Slipper långkallingar idag. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu