Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 18 Missade både lunch och middag idag så det fick bli en kvällsmacka. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18 Dela Inlagd Augusti 18 lat enis 6 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 18 Dela Inlagd Augusti 18 8 minuter sedan, skrev Enis: lat enis Förstår inte att du kan äta dessa smakar bara skit iaf i sundsvall. Du gör nog mycket bättre själv hemma skulle jag tro. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 18 Söndagsmiddag, grisfilé med kantarellstuvning, ugnsrostad potatis + rött och grönt från växthuset... underbart! 💕 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Augusti 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 19 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 19 Dela Inlagd Augusti 19 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19 Dela Inlagd Augusti 19 9 timmar sedan, skrev goli006: Förstår inte att du kan äta dessa smakar bara skit iaf i sundsvall. Du gör nog mycket bättre själv hemma skulle jag tro. Kyckling brukar vara Ok.... men deras kokta pannbiffar har jag svårt för nu för tiden /Enis 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Augusti 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 19 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 19 Kyckling i lergyta😋 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 19 Chili con carne med ris. Thaimat. 😉 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 19 Blev en pizza ont om tid så fick äta direkt i kartongen 🤣 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 19 enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 19 Dela Inlagd Augusti 19 Lyxade till det med en macka smörstekt blek taggsvamp. Min nya svampfavoritmacka. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 19 Dela Inlagd Augusti 19 Lite after beer. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 20 sallad till frulle enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 20 Dela Inlagd Augusti 20 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 20 Havregrynsgröt till frukost ☕️ 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 20 Grekiskt. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 20 Pannbiff till lunch 🍽🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 20 Dela Inlagd Augusti 20 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 20 Yoghurt och indiska kryddor fick vara en marinad för lite gris, tillagades sedan i ugn. Till det en grönsallad med mynta och koriander och en yoghurtsås med vitlök och honung 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 21 Dela Inlagd Augusti 21 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Augusti 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 21 Wallenbergare, Icanders Ica maxi Barkarby. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 21 enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 21 Till varmrätt på Bishops igår slog frugan till på lättrökt kamben med bbq-glace... Å till mig serverades röding med pepparrot och brynt smör... fantastiskt gott och trevligt som alltid på Bishops Arms! 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu