Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 8 Ikväll blev det lax 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 8 Lite blandat från de senaste dagarna 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 8 Ikväll blev det wienerkorv med Johnnys och skånsk senap, chilisås och rostad lök.. fantastiskt gott! 😋 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9 Köttbullar är gott 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Augusti 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9 kvällsvard och lunch 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9 Köttbullar med potatispuré, rårörda lingon, pressgurka och gräddsås 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 Tog upp en blast kokpären till surströmmingen senare ikv. Men sambon kokade dem så klart våldtaget med socker.. Vi hade en lång disskution varför skall alltid potatis kokas med socker thaistyle.. Socker förstör maten sa jag. Tom en blöt socka smakar bra med socker sa jag.. Nu är vi osams😀 Fy vad äckligt tur man tillsätter ett halvt kilo smör för min smak😉😉 obs bilden är arangerad.. 3 1 1 6 1 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9 Biff med löksky och potatis blev det ikväll 🍻 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 Onyttigheter igen. Jag ville inte ha varken ketchup eller majonäs på min pizza. Min bättre hälft frågade mig varför jag har fyra fem olika såser när jag svullar mac döners lammrulle... Så jag blev tyst ett tag (ett av argumenten som kom fram ifrån my Queen of cooking var att det är ett bröd i botten, olika pålägg så vad är skillnaden?) När jag fick mål i mun så frågade jag om hon någonsin hört om en kebab rulle som toppats eller bottnats med ost? Undra om man får sova på balkongen inatt eller inomhus... 9 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 9 Hoppsan, köttbullar en gång till idag. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 Justja, blev ett mellanmål idag. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 Snart behövs en novalucol eller fem 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 10 (ändrad) Simpel frulle Ändrades Augusti 10 av rolba 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Augusti 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 10 Gröten på första bilden åt jag inte många skedar av men sedan blev det mycket bättre. Fin Fina rekor 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 10 Idag blev det korv och mos till lunch 🌭 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 10 Där gick de sista bullarna 🙂 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 (ändrad) En dj--la röra. Moussaka, picklad rödlök och strimlad röd spetskål. Ändrades Augusti 10 av gorjos 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 Kyckling bröst macka med 10 % kyckling, 25 % grönt och sås resten bröd och bacon 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 Så kom Jittra på besök 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 10 Lördagsmiddagen serverades i biblioteket! 💕 Till förrätt blev det vannameiräkor och en majonnäs med dill, nymalen vitpeppar och pressad citron... underbart! 💕 Grillad ryggbiff med råstekt potatis, kantareller, stekt tomat, blåmögelost och chilibea... fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött vin från Italien ..Tack för att vi finns! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭❤️ 17 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev kolla min fot: Kyckling bröst macka med 10 % kyckling, 25 % grönt och sås resten bröd och bacon Hela kosttallriken Ändrades Augusti 11 av Peolito 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 Precis nyss, skrev Peolito: Hela kosttallriken Ja, lite vilseledande dock att saluförs en macka som chicken sandwich när kycklingen består av mindre än tio % chickenbreast. Jag pratade med managern på Tops, trevlig kvinna som lyssnade. "Ok sir, next one you dont need to pay for " Vi får se hur det går med det framigenom 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 Kyckling och grönsaker till lunch idag 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 https://www.mitti.se/nyheter/lion-bar-oppnar-tysk-beer-hall-i-stockholm-6.3.238920.c296b698ed 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu