Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 25 Dagens lunch 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 25 Fisk fick det bli till lunch 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 25 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 25 Säsongens första kantarellmacka 😋 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 25 Frugan bjöd på lokal enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 Gomorron 🙂 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 Dagens lunch 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 Nattbakad fläskkarré med bearnaisesås, haricote verts och pommes frites. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 Torsdagsmyset serverades på uteplatsen! ❤️🇸🇪 Tre sorters ost, New Amsterdam, tryffelbrie och en blåmögelost.. lufttorkad skinka, salami, grekiska oliver och som kronan på verket smörstekta kantareller som kryddades med nymalen svartpeppar, vitlök och timjan... fantastiskt gott och trevligt! 😋🙏💕 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 Huvudrätt Efterrätt 17 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 släppte av frugan på jobbet passade på att ta en raggmunk med fläsk till lunch enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 Kyckling och avokado sallad. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26 Flintastek med bbq sås helt ok 😉 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 27 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 27 Med vinterfodrad morgonrock och långkallingar gick det att avnjuta en simpel frukost i uterummet. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 Idag blev det kokta grillkorvar igen till mellanmål, @Enis Testade en för mig ny senap, Chipotle & Svartpeppar. Fantastiskt god. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 27 Lunch idag 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 27 Igår blev jag och frugan bjudna på en fantastisk matupplevelse och en underbar kväll hos vår vän Alexander! ❤️ Vi startade med en amuse-bouche i form av pilgrimsmussla med brynt smör, soja och citron.. Till förrätt blev det en röra med rökt makrill, rödlök och äpple på stekt bröd som flankerades med kantareller, kapris och rostade nötter. Till varmrätt serverades ossobuco på kalvlägg, pressad potatis och en fräsch sallad.. Som lite sött efteråt njöt vi vaniljinkokta jordgubbar och mangoglass, Allt var så jäkla gott att man nästan blir förbannad..🤣😉 Avslutar med en bild på värden och frugan, Stort Tack för en jättetrevlig kväll Alex, det enda felet du gjorde var att du placerade konjaks flaskan alldeles för nära mig! 🤣 ❤️ 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 28 Livet leker. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 28 (ändrad) Frun bjöd på lunch Var så mycket att det blev två doggy bag till kvällen 🙂 Ändrades Juli 28 av Kenneth4618 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Juli 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 28 Min första Calzone i Thailand. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 Mellanmål 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu